Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
321/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Aino tomboy?

Oletko kuullut suomen kielen sanasta poikatyttö?

Lyhyet hiuksetko hänestä poikatytön tekevät?

882

Rauhoitu pirkko 50 v. Ne sinun mieshiukset ei tee sinusta tomboyta.

Vierailija
322/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penttilä on myyrä. Sähläs alussa lukiessaan tekstiä, eikä ehtinyt edes lukea sitä loppuun laskun aikana. Sähläs myös edellisviikon autotehtävässä alkuun kun ei saanu autoa liikkeelle kunnolla. Ei myöskään tippunut, eikä sillä ole jokeria millä pelastautua. Ei ollut edes yllättyneen oloinen, että sai jäädä. Pyhimys katsoi Penttilän neutraalia reaktiota hyvin tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä moni ei huomioi sitä, että Penttilä oli Nooran ykkösehdokas Myyräksi, joten varmasti vastasi niin myös kysymyksiin. Ja tippui, joten se siitä.

Vierailija
324/1055 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitäkin, mutta Noora taisi myös puhua Joonan olevan hänen Myyrä ehdokkaansa, joten olisiko sittenkin laittanut vastauksensa siihen suuntaan.

Vierailija
325/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko myyrää ollenkaa. kun roopehan sanoi että yksi teistä on myyrä vai onko ollenkaan. ja jos viime kaudella nainen oli myyrä mitä en epäillyt missään vaiheessa. niin minusta teemu ja penttilä vaikkutavat hänen kaltaisiltaan. kilpailevat rehdisti eivät ole suunapäänä äänessä. kaikki nua myyrä kisaajat ovat hirveitä pelureita. heti pienestäkin asiasta hyökätään toisen kimppuun, ja raha asiat otetaan henkilökohtaisesti. ja monihan ei tässä teidä että tässä tarkoitus luoda kisaajien välille jännitteitä jotta tulisi mielenkiintoinen ohjelma. mutta ovat varmasti jo kuvaukset kuvattu ja ovat hyvää pataa keskenään. ja joku sanoi täällä että finaalissa kolme henkilö ei ole vaan kaksi.

Vierailija
326/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa Laukka on ärsyttävä!

Vierailija
327/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooran myyräepäiltyjä tais olla ainaki Penttilä ja Joona, mä veikkaan että Noora laittoi eilisen perusteella "kaikki munat yhteen koriin" ja se meni metsään. Mun villi veikkaus on että Noora laittoi vastaukset sen perusteella, että Joona olis myyrä, ja oikea myyrä onkin Penttilä.

Vierailija
328/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudussa näytetään / vilautetaan joitakin kysymyksiä, joihin kilpailijat vastaavat tietokoneella. Miksi fontti ruudulla on niin pieni? Mahtuisi se teksti siihen isommillakin kirjaimilla.

Vierailija
329/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Aino tomboy?

Oletko kuullut suomen kielen sanasta poikatyttö?

Lyhyet hiuksetko hänestä poikatytön tekevät?

882

Tomboy kattaa enemmän kuin lyhyet hiukset. Itse olin aikoinaan ja poikatyttö ei olisi minua kuvaillut.

Niin tekee poikatyttökin, ei se ole pelkästään lyhyet hiukset.

Ärsyttää tämä "yksilöllinen" aika, jossa naisella pitää olla pitkät hiukset, muuten hän on jotain ja kaiken lisäksi vielä englanniksi, vaikka suomenkielessä on ihan samaa tarkoittava sana.

Vierailija
330/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona on melko hämmentävä pelaaja, ihmeellisellä itsevarmuudella vetää menemään ja välillä näyttää että pyörittää noita vanhempia(etenkin Ilaria) ihan miten päin huvittaa. Ei silti vaikuta mitenkään ylimieliseltä, kuhan vaan pelaa kovaa.

Oon kuitenki alkanut miettimään, et voisko Joona kuitenki olla Myyrä. Jos uskaltaa tavallaan tuon Myyrän roolin varjolla ottaa tuollasen "takki auki" asenteen ja pystyy ottamaan sen ehkä negatiivisenki palautteen vastaan.

Vierailija
331/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona on kyllä kiinnostava tapaus, en oikein pääse selville, hämmentääkö vaan huvikseen soppaa vai onko jotain muita tarkoitusperiä.

Mä olen niistä kysymyksistä havainnut, että alussa on kaksi ns. peruskysymystä, jotka ovat ”Onko Myyrä nainen vai mies” ja ”Onko Myyrä yli vai alle 40 vee?” Muut kysymykset näyttävät liittyvän enemmän meneillään oleviin tehtäviin ja Myyrän suoriutumiseen niissä (missä ryhmässä Myyrä oli, saako hän rahaa laatikosta jne.) Nythän nuo alun peruskysymykset eivät enää riittävästi jaa porukkaa, kun kaikki pudonneet on olleet yli 40-vee ja naisia on enää mukana kaksi.

Vierailija
332/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on veikkaukseni. Ihan sillä perusteella, että tuotanto haluaa viimeiseen asti hämätä sopivalla leikkaamisella. Muiden kilpailijoiden ei ole näytetty epäilevän Teemua. Teemun ei näytetä tekevän tehtävissä mitään erityisen epäilyttävää. Täälläkään ei juuri kukaan ole Teemua veikannut. Ne, joita "tarjotaan" myyräksi katsojalle, ovat vähiten todennäköisiä, Miran ja Nooran tippumiset tukee tätä.

Kaikista kilpailijoista löytyy perusteita puolesta ja vastaan.

Vierailija
333/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

spekuloija kirjoitti:

Teemu on veikkaukseni. Ihan sillä perusteella, että tuotanto haluaa viimeiseen asti hämätä sopivalla leikkaamisella. Muiden kilpailijoiden ei ole näytetty epäilevän Teemua. Teemun ei näytetä tekevän tehtävissä mitään erityisen epäilyttävää. Täälläkään ei juuri kukaan ole Teemua veikannut. Ne, joita "tarjotaan" myyräksi katsojalle, ovat vähiten todennäköisiä, Miran ja Nooran tippumiset tukee tätä.

mutta miten voisi olla myyrä. jos  ei kerta tee mitään epäillyttävää. eikö myyrä tee juurikin epäillyttäviä asioita, kuten ryssii tehtävät tahallaan, kisaa kaikista surkeiten.

Vierailija
334/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona ei ole enää mun ykkösepäilty. Jotenkin niin aidon hämmästynyt kun hänen myyräehdokkaansa tippui, eli Noora.

Pippa on tullut mulle ihan uudeksi epäilyksi. Mutta Ilari ja Penttilä ovat tällä hetkellä siellä kärjessä.

Ainon kerran jo hylkäsin myyränä olijaksi, mutta nyt en ole enää varma hänestäkään.

Vierailija
335/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

spekuloija kirjoitti:

Viime kaudella myyrän haastatteluja oli paljon joka välissä, tästä ryhmästä Teemu on jäänyt tosi pienelle ruutuajalle. En jotenkin usko, että myyrä olisi noin piilossa.

Vierailija
336/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrafaaaaaan kirjoitti:

Ketä veikkaatte? Wallu, Noora ja Mira on mun pääepäiltyjä

Mira ja Noora meni väärinpäin, kuka on seuraava?

337/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jakson perusteella Pippa on todennäköisin myyrä. Kelkkatehtävässä suurin sabotointimahdollisuus oli jälkimmäisen kelkan matkustajilla. Pippa halusi kelkkaan ja tuotanto sijoitti hänet jälkimmäiseen. Laatikkotehtävässä Pippa ei voinut enää sabotoida, koska oli jo joutunut epäilyksenalaiseksi. Siksi valitsi neutraalisti poletin.

Aiemmissa tehtävissä Pippa on pyrkinyt herättämään luottamusta mutta hänellä on ollut mahdollisuus pienehköihin sabotointeihin. 

Vierailija
338/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä todellinen antikliimaksi, jos Aino olisi myyrä, kun sössi niin näyttävästi heti alussa. Sen jälkeen on kyllä vajonnut selkeämmin taustalle, joten enpä tiedä...

Vierailija
339/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noorahan epäili Penttilää ja Pippaa, ja silti tippui vaikka käytti jokerinkin. En tiedä hajauttiko vain niin huonosti, vai eikö myyrä sitten ole kumpikaan edellämainituista. Mielenkiintoista oli myös se että valtaosa ainakin sanoi kameralle epäilevänsä Nooraa, jopa he keillä ei jokereita ollut, ja silti kukaan heistä ei tippunut vaan Noora itse.

Vierailija
340/1055 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö Aino todennut viime jaksossa ainoana, että hänellä ei ole mitään hajua siitä, kuka voisi olla myyrä. Muut taisivat kuitenkin sanoa, että heillä on selvä epäilty tai muutama epäilty. Voi kyllä olla, että Aino on sellainen luonnonlapsimainen ajalehtija, mutta yllättävän pitkälle on sillä tyylillä ilman jokereita päässyt.

Ketju on lukittu.