Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Vierailija kirjoitti:
Penttilä on jotenkin hirveän teennäinen noissa kohdissa kun puhuu kameralle.
Tässä viime jaksossa yritti olla jotenkin rento/runollinen/hauska sillä ”ajantaju katoaa vain kun olet rakastunut tai pudotustilanteessa” läpällä. Oli kyllä myötähäpeää herättävä monologi.
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys on niin olevinaan älykköä. Ihan normi päättelykyä.
Kyllä se aika älykäs onkin, kun on Mensan jäsen...
Omat epäillyt tässä vaiheessa Pippa, Penttilä ja Pyhimys.
Huomasitteko muut miten Aino hymyili, kun Nooran nimi sanottiin pudotuksessa? Ihan kuin olisi tiennyt jo etukäteen, että Noora tulee tippumaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muut miten Aino hymyili, kun Nooran nimi sanottiin pudotuksessa? Ihan kuin olisi tiennyt jo etukäteen, että Noora tulee tippumaan.
Huomasin! Oli vähän erikoinen hymy, mutta tulkitsin tuon sellaiseksi hermostuneeksi hymyksi. Aino vaikuttaa musta aika ujolta/varautuneelta ja vähän hermostuneeltakin tyypiltä. Sopii siis siihen kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilari on myyrä.
Niin on. Se mm.siirsi yhden vastaus nappulan aivan summa mutikassa viime hetkellä vääräksi ja on muutenkin liian kärkäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys on niin olevinaan älykköä. Ihan normi päättelykyä.
Kyllä se aika älykäs onkin, kun on Mensan jäsen...
Olen minäkin. Pyhimyksen puheet ovat minulle itsestäänselvyyksiä. En vain pidä hänen asenteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Aino tomboy?
Oletko kuullut suomen kielen sanasta poikatyttö?
Lyhyet hiuksetko hänestä poikatytön tekevät?
882
Oliko niin, että ohjelmassa on jotain vinkkejä Myyrästä katsojille?
IlmeIsesti pitäisi olla vinkkejä, mutta onko kukaan bongannut niitä ohjelmasta? Joku täällä tarjoili punaista väriä jonkinlaisena vinkkinä, mutta itse en ole huomannut mitään erityistä.
Ilari olisi jotenkin liian ilmeinen myyrä.
Aino on musta jotenkin kuuma. Kai se on toi androgyyni tyyli ja vähän röyhkeä asenne :D
Myyrän henkilöllisyydestä ei mitään käryä. Veikkaisin ehkä Teemua, on sopivan taustalle sulautuva hahmo. Ilari ja Joona on myöskin aika epäilyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeinen se oli viime kaudellakin
Joko juontaja on tuottanut jollekin orgasmin tho väkisin?
Vierailija kirjoitti:
IlmeIsesti pitäisi olla vinkkejä, mutta onko kukaan bongannut niitä ohjelmasta? Joku täällä tarjoili punaista väriä jonkinlaisena vinkkinä, mutta itse en ole huomannut mitään erityistä.
Pyhimyksellä oli yhdessä jaksossa useampi Makian paita, yhdessä iso M?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Aino tomboy?
Oletko kuullut suomen kielen sanasta poikatyttö?
Lyhyet hiuksetko hänestä poikatytön tekevät?
882
Tomboy kattaa enemmän kuin lyhyet hiukset. Itse olin aikoinaan ja poikatyttö ei olisi minua kuvaillut.
Vierailija kirjoitti:
Joko juontaja on tuottanut jollekin orgasmin tho väkisin?
Kuinka niin? Onko joku taas vetänyt ympärivuorokautiset kännit juontajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeinen se oli viime kaudellakin
Ei sentään onneksi niin ilmeinen, että olisi ollut mentalisti. Se vasta oliskin ollut antikliimaksi.
Pyhimys tai Penttilä.