Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Siis vaihtoko ilari just enne ajan loppumista tota vastausta seinällä? Näky vähän turhan tarkkaan kameraan eli oliko kyseessä sovittu siirto vai keksikö vaihtaa sen ite just kun kukaan ei kattonu...
Olen epäillyt alusta asti Ilaria eniten myyräksi ja yhä hän on mukana. Jaksoihin ei ole leikattu kauheasti sellaista materiaalia missä kukaan epäilisi Ilaria. Paitsi nyt viimeisimmässä jaksossa pyhimys epäili tätä ääneen. Veikkaan, että kelkkatehtävässä Pippa ei ollut ainoa, joka siirteli vihreitä nappuloita vääriin vastauksiin, vaan ilari teki sitä myös. Huomio vaan ohjautui pippaan.
Noora on rasittava sählä sössötyksineen.
Ei kuulu asiaan ja Ilari on ihan ok, mutta mulle tulee aina mieleen, että hän haisee aina tupakalta. :D
Musta taas Noora oli tosi viihdyttävä ja harmi, että tippui. Mä nauroin ääneen, kun hän sai siinä kirjekuoritehtävässä vahvan tunteen, että hänen piti valita juuri tietty kuori, jossa tottakai oli jokereita...
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu asiaan ja Ilari on ihan ok, mutta mulle tulee aina mieleen, että hän haisee aina tupakalta. :D
Tämä! Ääni on sellainen ketjusauhuttelijan. Veikkaan minäkin, että on vaan savolaisen peruskiero, olisi liian ilmeinen myyräksi.
Pyhimys on niin olevinaan älykköä. Ihan normi päättelykyä.
Noora tippui Noora sekoitti hyvin pakka ja oli ihana typpi myyrässä. I love you noora
Jos sai käydä kolmella laatikolla, niin miksi Pyhimys meni viimeisenä sinne missä arvasi olevan -500? Olisi katsonut sen ensin. Vai oliko se -500 pakko ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Aino tomboy?
Minusta on ja tykkään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sen tupakan voi oikeasti haistaa, kun hän puhuu niissä haastattelupätkissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sai käydä kolmella laatikolla, niin miksi Pyhimys meni viimeisenä sinne missä arvasi olevan -500? Olisi katsonut sen ensin. Vai oliko se -500 pakko ottaa?
Eihän hän tiennyt, mitä viimeisessä laatikossa on? Ei kai niitä summia kerrottu etukäteen? Ja halusi varmistaa, että muut puhuivat totta niistä laatikoista, joiden sanoivat olevan tyhjiä. Kolmannen laatikon sisältö oli pakko ottaa eikä takaisin saanut palata.
Pippa näyttää ihan erinnäköiseltä tässä ohjelmassa, verrattuna siihen Olet mitä syöt ohjelmaan.
Nyt näyttää ihan ikäiseltään, eikä siinä ole mitään pahaa. Päinvastoin.
Joona on myyrä. En osaa perustella mutta onpahan vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys on niin olevinaan älykköä. Ihan normi päättelykyä.
päättelykykyä*
Penttilä on jotenkin hirveän teennäinen noissa kohdissa kun puhuu kameralle.
No niin taas samat naamat on kokoajan äänessä. Pippa ja Karma, ei jaksais kuunnella niitä yhtään.