Onko OK tapailla vastikään asumuseroon muuttanutta miestä?
Tapasin miehen, joka on muuttanut erilleen vaimostaan hyvin vastikään, vajaa kuukausi sitten. Emme ole harrastaneet seksiä vielä, vaikka alunperin tämän oli tarkoitus olla vain yhden yön juttu, koska ensitapaamisella alkoikin tuntua ihan muulta kuin olin suunnitellut. Mies sanoo tuntevansa samoin, ja hänhän voi tietenkin valehdella päästäkseen sänkyyn, mutta jotenkin en usko siihen.
Tapaamme uudelleen, mutta en tiedä missä merkeissä. En haluaisi aloittaa suhdetta näin "moraalittomalta" pohjalta: mieshän on yhä naimisissa. Eropapereita ei käsittääkseni ole vielä laitettu menemään, joten mies saattaa hyvin myös palata vaimonsa luo, jos päättää yrittää vielä. Tokihan edelleen olemme käyneet vain niillä yksillä "treffeillä", mutta tämä tunne on ihan käsittämätön (ja molemminpuolinen). Ajatus siitä, että olisimme puoli vuotta vain ystäviä tai emme näkisi ollenkaan, on raastava.
En kuitenkaan halua estää miestä palaamasta vaimonsa luo, jos he haluavat yrittää uudestaan. Ymmärrän kyllä, että minulla ei ole mitään jakoa tässä tilanteessa, jos mies päättääkin toisin. Senkin vuoksi olen kahden vaiheilla tästä.
Kommentit (75)
Minä olen kahdesti alkanut asumuserossa olevan miehen kanssa. Ensimmäisen miehen kanssa oltiin yhdessä 15 vuotta, kunnes hän kuoli. Nykyisen kanssa myös jo toistakymmentä vuotta yhdessä. Että sellaisia laastareita.
Sulle vaikuttaa inttämisestä päätellen olevan ok, mulle ei olisi ennen kuin ero olisi virallisesti selvä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat täällä niin mustavalkoisia. Kun minä erosin avoliitosta (suhde kesti 5v.) niin eropäätös oli lopullinen ja varma ja helppo. Ja vaikka löysin heti uuden miehen niin ei se suhde mikään laastari ollut vaan ihan tavallinen parisuhde. Olemme olleet nyt yhdessä 30 vuotta.
Harva taitanee olla noin onnekas. - Omaa kokemusta itselläni ei ole mutta jos itse huomaisin olevani kahden lapsen vanhempi ja eronnut, niin kokisin nyt asiaa hahmottaessani itseni hieman naiviksi jos uskoisin olevani "heti" valmis uuteen suhteeseen.
Luultavasti olisin tuolloin niin pettynyt -myös itseeni- että en olisi valmis uuteen parisuhteeseen.
Olisin liian epäluuloinen. Ja vaikka minä olisinkin valmis suheeseen, niin samalla haluaisin aatella myös lapsia.
Saa olla todella hyvä tuuri, jos välittömäsi löytää uuden kumppanin, joka on mutkattomasti ja luontevasti valmis ottamaan "koko paketin" ja hyväksymään, että hän ei ole kumppanille se tärkein ihmissuhde. -Tai ainakin itselleni oma lapset olsivat tärkeämpiä
Vai onko se oikeasti hyvä tuuri. - Se saattaa vaikuttaa, aluksi sille, että on hyvä tuuri mutta toisaalta minusta olsi fiksua antaa pölyn hiemanlaskeutua, niin näksi ja tai yleisemmin aistisi selkeämmn, että ylipääään osaisi hahmottaa missä on ja miten elämä alkaa hahmottua uudessa tilanteessa.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Toki voit tapailla, mutta varaudu siihen että palaa vaimon luo ja tulee selvittelemään vaimon kanssa asioitaan. Olet varmasti hyvå laastari hänelle. Älä Rakastu
Ei mitään järkeä ja ennen kaikkea on täysin moraalitonta. Jos välität tästä miehestä, annat hänelle aikaa ja tilaa toipua. Mutta välität omasta hullaantumisestasi ja itsestäsi. Alapeukut eivät muuta totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei koskaan käytä kavereiden asuntoja tai vuokraa kakkoskämppää ”vastaeronneena”. Tyhmiä naisia löytyy aina.
Vaikea sanoa, mitä miehet tekevät koskaan, mutta kyllä tässä nyt ollaan jo vähän absurdilla tasolla. Vuokraillaan jo kämppiä ja vedetään ihan ihme kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä ja ennen kaikkea on täysin moraalitonta. Jos välität tästä miehestä, annat hänelle aikaa ja tilaa toipua. Mutta välität omasta hullaantumisestasi ja itsestäsi. Alapeukut eivät muuta totuutta.
Miksi moraalitonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi moraalitonta?
Olisi omituista tapailla miestä, jolla on vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi moraalitonta?
Jos he ovat päättäneet erota, niin mitä väliä? Enää on vain paperityöt tekemättä.
Mielestäni ei yhtään moraalitonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi moraalitonta?
Josta on eroamassa. Mikä siinä ihmeellistä on.
No jos haluat toimia laastarina ja olkapäänä, jota vasten nyyhkiä surkeaa kohtaloaan.
Vierailija kirjoitti:
No jos haluat toimia laastarina ja olkapäänä, jota vasten nyyhkiä surkeaa kohtaloaan.
Ihmeellinen asenne. Avioero voi olla iso päätös kyllä, mutta typerämpi sellainen olisi jäädä onnettomaan suhteeseen kituuttamaan loppuelämäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos välittäisin vain itsestäni, en varmaan joutuisi miettimään tätä asiaa yhtä paljon kuin nyt. Sehän olisi vallan mahtavaa olla itsekäs ja keskittyä vain omaan mielihyvään.
Tapasit sitten 32 v. kahden lapsen isän, joka on 8 vuotisen suhteen ja 6 vuoden avioliiton jälkeen ollut asumuserossa vajaan kuukauden. Tarkoituksenanne oli yhden yön suhde, joka nyt sitten onkin yhden tapaamisen jäkeen osoittautunut joksikin ihan muuksi. Joo-o
Ihan oikeesti, mieti nyt itsekin vähän...
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei koskaan käytä kavereiden asuntoja tai vuokraa kakkoskämppää ”vastaeronneena”. Tyhmiä naisia löytyy aina.
Jep ja miehet ei koskaan oikeasti muuta asumuseroon? Tosiaan näkyy löytyvän tyhmiä naisia...
Huvittavaa miten täällä aina naiset ovat niin hysteerisiä ja epävarmoja omista miehistään että tuomitsevat kaikki eronneet miehet ja uusperheet. Minä (nainen) ryhdyin suoraan uuteen suhteeseen entisestä yli 10 v avoliitosta eronneena. Ei ollut todellakaan laatari kun ei ollut muuta tunteita kuin yökötystä eksää kohtaan. Nyt ollut vuosia onnellisesti naimisissa tämän "laastarin" kanssa.
Ihan tosissaanko ajattelet, että joku satunnainen hupakko menee AVIOLIITON edelle?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissaanko ajattelet, että joku satunnainen hupakko menee AVIOLIITON edelle?
Uusi vaimo <3
Vierailija kirjoitti:
Mies on naimisissa, sinä pysyt erossa hänestä. Mies todennäköisesti haluaa vain kostaa vaimolleen tai näyttää että vientiä on muuallakin. Raukka ei tajua että sen jälkeen ei ainakaan ole paluuta vaimon luokse, kun tämä saa tietää sinusta.
On aina todella rakentavaa ajatella muista ihmisistä aina sitä pahinta, mikä tulee mieleen.. etenkin satunnaisen keskustelunaloituksen pohjalta.
Mies ei taida osata olla yksin. Ennen oli perhe ympärillä, nyt elää ensimmäistä kertaa 8 vuoteen yksin.
Ei ehkä kannata kuvitella liikoja.