Paljonko on insinöörimiehesi palkka?
Oma mies 31v, valmistui AMK:sta 8 vuotta sitten, tienaa 4100e/kk. Olen sanonut että kannattaa vaihtaa työpaikkaa, koska alaa olla jo palkkakuopassa. Miten teidän miehillänne?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
N, 7900 euroa. Myynti-insinööri, päivärahat sun muut hlökunta etuudet lisäksi.
Harvoin kotona.
Vain lomat pyhitetty perheelle.
Käytännössä olen yksinhuoltaja, mies aina matkoilla, niissä maissa jos yrityksellä on asiakkaita.
Meillä on yksi lapsi ja itse toimin julkisen sektorin ylempänä toimihenkilönä.
Tsemppiä! Jaksoin tuollaista kahdeksan vuotta.
En usko että nämä vastaukset edustaa mitenkään keskiarvoa, vaikka totta olisivatkin. Ystäväni ja hänen miehensä ovat pari vuotta sitten valmistuneita dippainssejä, ja satun tietämään että tienaavat molemmat alle 3500€/kk ihan oman alan hommissa. Jos hiljattain valmistuneet dippainssit tienaa näinkin huonosti osa, niin tuskin kaikki tavalliset inssit vetelee jotain 5000€+ palkkoja. Toki kokemus kasvattaa palkkaa ja tuo voi olla esim 20 vuoden kokemuksella ihan realistinen tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kotona.
Käytännössä olen yksinhuoltaja, mies aina matkoilla, niissä maissa jos yrityksellä on asiakkaita.
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kotona.
Äijäs panee Aasiassa. Se ”kuuluu asiaan”.
90 000 e vuodessa suunnilleen näkyy tienaavan, päivärahoja päälle. Ikää 33 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kotona.
Tsemppiä! Jaksoin tuollaista kahdeksan vuotta.
Moni jaksaa ensimmäiseen sukupuolitautiin saakka. Nuo panevat iltaisin/öisin sekä prostuja että kollegoitaan. Kuvottavinta paariaa.
Jotain 5000-6000, en muista tarkkaan. 41v amk-insinööri.
5500€/kk, ja 10000€/vuosi päivärahoja päälle. Ja olen 1998 valmistunut teknikko
Vierailija kirjoitti:
En usko että nämä vastaukset edustaa mitenkään keskiarvoa, vaikka totta olisivatkin. Ystäväni ja hänen miehensä ovat pari vuotta sitten valmistuneita dippainssejä, ja satun tietämään että tienaavat molemmat alle 3500€/kk ihan oman alan hommissa. Jos hiljattain valmistuneet dippainssit tienaa näinkin huonosti osa, niin tuskin kaikki tavalliset inssit vetelee jotain 5000€+ palkkoja. Toki kokemus kasvattaa palkkaa ja tuo voi olla esim 20 vuoden kokemuksella ihan realistinen tavoite.
No kyllä on surkea palkka dippainsseillä.
Diplomi-insinööri. Uransa huipulla, eläkkeelle 5 vuoden kuluttua. 16000 euroa kuussa plus osakepalkkiot. Työnantaja iso pörssiyhtiö. Miten sitä kestää sitten kun se on eläkkeellä?
Kauhulla odotan.
Ei tienaa amk inssit tällaisia internet palkkoja Suomessa yksityisellä puolella. Tuskin kaikki supercellissä tai pöyryssä ovat.
T. Palkanlaskija
Alfat tienaa, ei kai av mammoille muut kelpaa?
Miten ihmeessä laskette palkaksi päivärahat? Varsinkin nyt korona-aikana? Päivärahat on pieni korvaus siitä ahtaassa putkessa istumisesta, lentokentillä notkumisesta. Ei kai kukaan päivärahojen vuoksi tee matkoja ?
14 659,40 €kk...13v työelämää dipl.Inssi.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kotona.
Nuo eivät ole miehiä, vaan sairaita elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä laskette palkaksi päivärahat? Varsinkin nyt korona-aikana? Päivärahat on pieni korvaus siitä ahtaassa putkessa istumisesta, lentokentillä notkumisesta. Ei kai kukaan päivärahojen vuoksi tee matkoja ?
Harvempi. Nuoren pillun vuoksi myyntiin haetaan. Addiktit.
Ei ole oma mies, mutta paras ystävä (mies kuiteskin) tienaa AMK-insinöörinä 3800e/kk. Houkuttelin häntä jatkokouluttumaan, mutta ei suostunut kun ei koe sen tuovan mitään lisähyötyä.
mieheni palkka 4500 e/kk, ikä 45 ja sähköpuolen AMK-inssi Helsingissä. Hän on esimiesasemassa isolla rakennusalan työnantajalla, joten minäkin hieman ihmettelen näitä korkeita palkkoja tässä ketjussa.
Jos mieheni haluaisi lisää liksaa, niin pitäisi organisaatiossa päästä/hakeutua johtajaputkeen. Käytännössä palkka on tällä hetkellä tuossa hommassa tapissa. Suunnittelijoiden palkat ovat kokemuksesta riippuen samassa paikassa 3000-3500 euroa. He pääasissa LVI- ja sähköinssejä.
6200e bruttona. Amk valmistui 3v sitten. Myynti insinööri.