Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotevastaisuuden soturit

Vaccinkrigarna
17.02.2021 |

Voi hyvänen aika
Nuori äiti miettii rokottaisiko oman lapsensa
ja itsellä on selvästi täyteaineella pumpatut huulet.
Kumpikohan on vaarallisempaa ? Terveys syystä rokottaminen vai vierasta ainetta pistäminen naamatauluun ?

Oi, kun ihmiset uskoisivat tieteeseen, eivätkä johonkin hopeaveteen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koronatartunta niin et tarvitse rokotetta

Koronan sairastaneiden ei ole tarvis ottaa rokotetta

Vierailija
2/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa näkyy hyvin kun rokotevastaiset ” kärähtävät ” toimittajalle

( joka siis soluttautui rokotevastaisten joukkoon), kuinka he suuttuivat ja raivostuivat .

Eihän heillä olisi syytä suuttua, jos olisivat oikeassa.

Varsinkin ohjelman Linda on aika tapaus puhuessaan New Wordl ordenia , jossa tavoitteena on saada aikaan pieni eliitti ryhmä ja rokotetut olisivat vammaisia ja muuten ei tärkeitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ohjelmaa katsoessani, että nämä kaikki pitäisi saada houkuteltua johonkin isoon messuhalliinn, jonne sitten vähän tuhkarokkoa ilmaan ja ovi lukkoon.  Eihän heillä pitäisi olla mitään hätää, kun eivät ole ottaneet sairastuttavaa rokotetta 😆.

Vierailija
4/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ohjelmaa katsoessani, että nämä kaikki pitäisi saada houkuteltua johonkin isoon messuhalliinn, jonne sitten vähän tuhkarokkoa ilmaan ja ovi lukkoon.  Eihän heillä pitäisi olla mitään hätää, kun eivät ole ottaneet sairastuttavaa rokotetta 😆.

Toi oli hyvä 👍

5/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että suuri osa niistä suomalaisista, jotka epäröivät koronarokotteen ottamista itselleen / lapselleen, ovat varovaisia Pandemrixin + narkolepsian takia eikä jonkin 1990-luvun "kolmoisrokote aiheuttaa autismia"-teorian takia. Ensin mainittu on tieteellisesti todistettu, jälkimmäinen ei.

Kuitenkin koko kolmetuntisessa dokumentissa mainittiin Pandemrix-tragedia vain ohimennen ja välittömästi sen jälkeen siirryttiin käsittelemään Karlströmin ilmeisen paikkaansapitämättömiä holokaustiuskomuksia ja muita rokotevastaisten salaliittoteorioita.

Tuli vaikutelma, että dokumentin tekijät halusivat tällä tavoin ohittaa nopeasti sen ainoan faktisen ja tieteellisesti perustellun syyn olla rokotekriittinen. 

En itse ole rokotevastainen, mutta Pandemrix-tapaus on saanut minut miettimään autoimmuunireaktioiden riskejä tarkemmin. 

Vierailija
6/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin kouluiässä, kaikki sairastivat tuhkarokon. Se oli täysin normaalia siihen aikaan. Ei ollut mitään paniikkia kenelläkään.

Vierailija
7/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättämaahan uskovat ottavat rokotteen ja uskovat sen tehoon. Tosi vakuuttavaa.

Vierailija
8/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Uskoisin että suuri osa niistä suomalaisista, jotka epäröivät koronarokotteen ottamista itselleen / lapselleen, ovat varovaisia Pandemrixin + narkolepsian takia eikä jonkin 1990-luvun "kolmoisrokote aiheuttaa autismia"-teorian takia. Ensin mainittu on tieteellisesti todistettu, jälkimmäinen ei.

Kuitenkin koko kolmetuntisessa dokumentissa mainittiin Pandemrix-tragedia vain ohimennen ja välittömästi sen jälkeen siirryttiin käsittelemään Karlströmin ilmeisen paikkaansapitämättömiä holokaustiuskomuksia ja muita rokotevastaisten salaliittoteorioita.

Tuli vaikutelma, että dokumentin tekijät halusivat tällä tavoin ohittaa nopeasti sen ainoan faktisen ja tieteellisesti perustellun syyn olla rokotekriittinen. 

En itse ole rokotevastainen, mutta Pandemrix-tapaus on saanut minut miettimään autoimmuunireaktioiden riskejä tarkemmin. 

Tuo on kyllä ihan totta. Rokotteisiinkin liittyy riskejä. Pandemrixin kohdallakin tosin rokotteella säästyi enemmän ihmishenkiä, kuin sairastui narkolepsiaan, joten riski realisoitui vain pienen vähemmistön kohdalla (joilla myös itse sairaus olisi saattanut toimia narkolepsian laukaisevana tekijänä). Mutta tietenkään se ei niitä yksilöitä lohduta, jotka narkolepsiaan sairastuivat.

Kuten lääkkeissä ja hoidoissa muutenkin, kyse on riskien punnitsemisesta. Koituuko isompi riski rokottamisesta vai rokottamatta jättämisestä? Pandemrixin kohdallakin siis rokotteen ottamatta jättäminen olisi ollut tilastollisesti isompi riski, kuin rokotteen ottaminen.

Ihmiset haluaisivat lopullista varmuutta ja turvaa epävarmassa maailmassa, ja sitä ei voi saada. Jos jättää menemättä pitkälle ajomatkalle vuoden huonoimman ajokelin aikaan välttääkseen liikenneonnettomuuden riskin, voi silti huonolla tuurilla käydä niin, että kaatuu kotona rappusissa ja vammautuu. Silti ei voi tehdä johtopäätöstä, että lumimyrskyssä kannattaa lähteä tekemään pitkiä ajomatkoja, jotta välttyisi rampautumasta kotonaan.

Vierailija
9/26 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No amount of evidence will ever persuade an idiot".

Mark Twain

10/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaista kerrottavaa

Minulla on vaikeasti kehitysvammainen, autistisia piirteitä omaava lapsi.

Alkuun minäkin epäilin rokotteita ovatko syynä lapseni sairauksiin ja allergioihin .

Rokotusohjelmaa muokattiin lievemmäksi ja kaikkia rokotuksia ei ole pistetty laisinkaan.

En ole ottanut, eikä lastanikaan ole rokotettu influenssaa vastaan,

emme ole ottaneet myöskään ” sika” piikkiä.

Sittemmin,

noin 20 vuotiaana lapseni sattuman kautta hoksaavan perinnöllisyyslääkärin ansiosta,

pääsi mukaan maailmanlaajuiseen tutkimukseen.

J a s y y kehitysvammaisuuden löytyi. !!

( Se oli uskomattoman hienoa kaikinpuolin).

Hänellä on geenivirhe , ja geenivirhehän on syntynyt jo sillä solutasolla.

Eli, mikään minun tekemiseni tai tekemättä jättämisen ei ole vaikuttanut lapseni vammaisuuteen.

Tämä geenivirhe on erittäin harvinainen, tiedä noin sata ihmistä omaavan sen maailmassa.

Omakohtainen päätelmäni, omalla kohdallani nyt on,

ettei rokotteet vaikuttaneen autismiin, vamma oli jo valmiina.

Tämä geenivirhe itsessään tekee lapsestani sen, ettei hän ehkä kestä kaikkea, niinkuin terve lapsi.

Tämä on vähän sama juttu kuin tv ohjelmassakin Rokotesoturit ,

Jossa kerrottiin tapauksesta, jossa sairaanhoitajat olivat sekoittaneet väärin rokote-aineen

Ja sen taki kaksi lasta kuoli.

Siitä alkoi epäluuloisuus rokotetta kohtaan ja lapsia jäi rokottamatta,

josta seurasi lasten kuolemia.

- Ja muuten, meille muuten pistetään se corona rokote , kun meidän vuoro tulee.

Mutta koska itsen en ja lapsenikaan ei kuulu riskiryhmään odotamme vuoroamme.

Hänellähän ei ole muuta kuin geenivirhe 😌.

Vierailija
11/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyrokotteet eivät toimi uusiin mutaatiohin, eli aina kun ilmestyy viruksen uusi muunnos se on piikkiä toisen perään. Kuka haluu olla ekana?

Vierailija
12/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotevastainen vaan olen kaikkia uusia lääkkeitä ja rokotteita kohtaan ennakkoluuloinen koska niiden sivuvaikutuksista ei tiedetä. Jos vuoden päästä ketään ei ole kuollut tai sairastunut, voin ottaa sen.

Vierailija
13/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin tuhkarokon lapsena eikä silloinkaan ollut mitään rokotetta ja hengissä olen vieläkin. Ottakoon rokotteen ne jotka haluavat. Itse en luultavasti ota.

Mitä järkeä on ottaa enää rokotetta kun olen tähänkin asti säästynyt koronalta. Jos jatkan elämääni kuten tähänkin asti ohjeita noudattaen en käsitä miten sen voisin saada?

Vierailija
14/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Usko vaan, mutta mitä olen näiden juttuja lukenut ja joutunut kuuntelemaan, niin kyllä ne uskoo siihen että siru tulee rokotteesta ja 5g aiheuttaa koronaa. Pandemrixista ei ole ollut puhettakaan vaan teoriat on ihan hihhulitasoa.

Vierailija
15/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin kouluiässä, kaikki sairastivat tuhkarokon. Se oli täysin normaalia siihen aikaan. Ei ollut mitään paniikkia kenelläkään.

Mun naapurin lapsi sai jälkitautina aivokalvontulehdukseen ja pysyvät vauriot. Onneksi rokotetaan.

Vierailija
16/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia oli myös, että pieni osa sairastuneista sai tuhkarokosta elinikäiset vammat, ja joka vuosi muutama lapsi kuoli siihen.

Tähän palataan myös nykyään, jos rokotukset lopetetaan: joka vuosi muutama sata lapsi saa jonkinasteisia pysyviä vammoja ja muutama kuolee. Aivan turhaan.

Vierailija
17/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan rumempi.

Vierailija
18/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet syyttelee tästä PS/Trump kannattajia, mutta dokumentissa oli kyllä lähinnä rastapäitä jne. Ketäköhän he yleensä kannattavat? :D

Vierailija
19/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan mieluummin isorokkoa, eräs "hyvinvointi" asiantuntija väitti somessaa että isorokkoon ei olisi koskaan pitänyt kehittää rokotetta koska isorokko vain puhdistaa ihmiskehoa ja ennekaikkea ihoa :).

Vierailija
20/26 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tosi HC Antivaxxerit ainakin yhdysvalloissa ovat myös HC uskiksia samalla.  Mikä on on luonnollista, selvästi olet helposti kusetettava ja uskot ihan mitä vaan. Tämmöinen porukka Yhdysvalloissa kyllä äänestää Republikaaneja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi