Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehen älykkyys kiinnosta?

Vierailija
16.02.2021 |

Tulin tänään nettiin ja ensimmäinen keskustelu jonka näin, oli ketju missä naiset inisivät nykyisten ja edellisten miestensä peniksistä ja kuinka "harmittaa kun exällä oli isompi niin ei tunnu enää missään :(".
Raivostuin tästä. Niin typerää ja pinnallista miehen esineellistämistä.

Olen kolmekymppinen mies jolla on tutkinto teoreettisesta fysiikasta. Koskaan en ole seurustellut elämäni aikana, vaikka omasta puolestani olen aina halunnut. Tuntuu, ettei hyvillä ominaisuuksillani ole mitään väliä. Älykkyysosamäärä on jossain 130-140 välimaastossa. Harrastan myös pianonsoittoa, runojen kirjoittamista ja olen raitis sekä savuton.
Millään näillä ominaisuuksilla ei ole näköjään arvoa vuonna 2021. Jos olisin lätkänpelaaja isolla munalla, olisin todennäköisesti jo naimisissa.

Älykkyys ei selvästikään ole lisääntymisvaltti, vaikka monesti kuulee sanottavan miten älykkyys on seksikästä. Eipä tuo sanonta näy todellisessa elämässä. Naiset eivät ole koskaan juosseet matemaatikkojen ja nörttien perässä. Ehkä jotkut sanoo arvostavansa älykkyyttä vain siksi, että tämän sanominen saa sanojan vaikuttamaan hienostuneelta vaikkei sitä todellisuudessa olisi.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos aloittaja se sama mies, joka täällä viime vuonna joskus loppukesän tienoilla teki aloituksen siitä, kuinka hänestä  ei  "älykkyydestään" huolimatta kukaan nainen kiinnostu baareissa ja yökerhoissa, mutta sen sijaan hänen mukana oleva "tyhmä kaverinsa" saa kaikkien naisten huomion, ja kyseisen ketjun aloittaja tämän perusteella teki päätelmän että naisia ei mukamas kiinnosta miehen älykkyys ollenkaan?

Jutut vaan on tässä aika samantyylisiä.

Vierailija
2/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on niin vaikea tunnistaa. Auto tai univormu on paljon helpommin tulkittava merkki tasosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Vierailija
4/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huumorintajuinen? Hyvä keskustelija? Kiinnostunut naisesta ihmisenä ja persoonana?

Älykkyyttä on monenlaista, ja valitettavan usein tunneäly on jäänyt vajavaiseksi juuri heillä, jotka tituleeraavat itseään erityisen älykkäiksi.

Vierailija
5/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe miehenä että älystäni olisi ollut mitään hyötyä. Olisi paljon helpompaa olla ns. aivotonta massaa. 

6/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyisiä naisia, missejä jne. ei kiinnosta miehen älykkyys.

Älykkäitä naisia kiinnostaa miehen äly. 

Olen itse älykäs, sivistynyt ja koulutettu, ja olen aina seurustellut vain älykkäiden miesten kanssa.

Samoin älykkäät ystävättäreni - heilläkin on kivat, älykkäät miehet.

Vierailija
7/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä älykkyydellä yksin tee mitään, jos on muuten ikävä tyyppi. Monilta todella älykkäiltä puuttuu sellainen osa-alue kuin tunneäly kokonaan. Sama juttu kuin se, ettei ihan pelkällä ulkonäöllä saa hyvää suhdetta. Tarvitsee useamman positiivisen ominaisuuden.

Vierailija
8/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus seurustellut fyysikon kanssa, mutta sain tarpeekseni, kun hän oli sosiaalisesti aika taitamaton. Muna oli kyllä iso, mutta se oli sivuseikka.

Vierailija
9/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huumorintajuinen? Hyvä keskustelija? Kiinnostunut naisesta ihmisenä ja persoonana?

Älykkyyttä on monenlaista, ja valitettavan usein tunneäly on jäänyt vajavaiseksi juuri heillä, jotka tituleeraavat itseään erityisen älykkäiksi.

Minä en ole älykäs, mutta sen verran tajuan ihmisistä että minun ei tarvitse kysyä noita kysymyksiä. Ap antoi niihin hyvin selkeän vastauksen jo aloituksessa.

Vierailija
10/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä älykkäin tuntemani ihminen oli myös hyvin, hyvin tietoinen siitä älykkyydestään, jopa niin että se ilmeni kovan luokan kusipäisyytenä ja ylimielisyytenä.

Vierailija
11/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä hirveästi ole arvoa, jos yksinäsi pimputtelet pianoa ja rustaat runoja. Työpaikasta ei ollut mitään puhetta, mutta voisin kuvitella että mikäli se on koulutusta vastaava, niin sielläkään ei ruuhkaksi asti ole naisia.

Hae ulkomailta nainen, jos ei kotimaassa tärppää.

Vierailija
12/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkain älykkäin kirjoitti:

Väität olevasi älykäs mutta et selviäisi hengissä jääkiekkoilijalta kaukalossa.

Voima oli todellista älykkyyttä.

Älykkyys ei ole liian monimutkaista, vaan suoraviivaista. Älykkyys on elämää ja älykkyys ei ole kuolemaa.

Siksi on oikein että etsit kumppania ja haluat lisääntyä. Ilman lisääntymistä ja ihmistä ei älykkyyttä enää olisi.

Jääkiekkoilijalta? Onko jääkiekkoilijat jotain taistelulajien harrastajia?

Vierailija
13/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole älykäs, mutta sen verran tajuan ihmisistä että minun ei tarvitse kysyä noita kysymyksiä. Ap antoi niihin hyvin selkeän vastauksen jo aloituksessa.

Lähinnä halusinkin tarkemmin tietoa kuinka tämä älykkö itse näkee asian.

Vierailija
14/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe miehenä että älystäni olisi ollut mitään hyötyä. Olisi paljon helpompaa olla ns. aivotonta massaa. 

Aivan, koska ihmisenä olet luonut tietynlaisen romanttisen käsityksen älykkyydestä.

Luonnossa älykkyys on suoraviivaista käytännön fysiikkaa.

Sitä joko on tai sitten off.

Se joka on off, ei enää ole. Sellainen ei taatusti ole älykäs.

Siksi voima on synonyymi älykkyydelle.

Ihmisen oma harhainen käsitys älykkyydestä kannattaa unohtaa.

Vierailija
15/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ei ole liian monimutkaista, vaan suoraviivaista. Älykkyys on elämää ja älykkyys ei ole kuolemaa.

Siksi on oikein että etsit kumppania ja haluat lisääntyä. Ilman lisääntymistä ja ihmistä ei älykkyyttä enää olisi.

Kuka tahansa ammattiurheilija murskaa kenet tahansa, vaikka olisi harrastellut kamppailua.

Lihasvoimaa ei voita mikään. Fysiikka on fysiikkaa.

Siksi kamppailussakin nostellaan painoja ja harjoitellaan kestävyyttä.

Vierailija
16/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen älykkyys kiinnostaa naisia. Parhaat mahdolliset geenit lapselle tulee älykkäiltä miehiltä.

Täällä naiset vain vähättelevät miesten älykkyyden merkitystä, koska eivät tunne älykkäitä miehiä.

Ja niitäkin, joita muka tuntevat, niin niistäkin etsivät heti vain ne negatiivisimmat asiat.

Tämän palstan naisille tärkeintä on miehen komeus, pukeutuminen ja hiusmalli.

Paskat he piittavat siitä vaikka miehen korvien välissä olisi pelkkää sahajauhoa.

- olen nainen -

Vierailija
17/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä älykkäin tuntemani ihminen oli myös hyvin, hyvin tietoinen siitä älykkyydestään, jopa niin että se ilmeni kovan luokan kusipäisyytenä ja ylimielisyytenä.

Älykkäinä pidetyt ihmiset ovat luoneet ydinpommit ja ovat vastuussa planeetan saastumisesta.

Yksikään siivooja tai maalaaja ei totisesti aloittanut maailmansotia.

Älykkäät päättäjät ja korkeaan arvoon älyllään päässeet virkamiehet ne aloitti.

Vierailija
18/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilu on älykästä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa ammattiurheilija murskaa kenet tahansa, vaikka olisi harrastellut kamppailua.

Isku leukaan voittaa lihasvoiman.

Vierailija
19/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilu on älykästä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti.

Vierailija
20/82 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen älykkyys kiinnostaa naisia. Parhaat mahdolliset geenit lapselle tulee älykkäiltä miehiltä.

Täällä naiset vain vähättelevät miesten älykkyyden merkitystä, koska eivät tunne älykkäitä miehiä.

Ja niitäkin, joita muka tuntevat, niin niistäkin etsivät heti vain ne negatiivisimmat asiat.

Tämän palstan naisille tärkeintä on miehen komeus, pukeutuminen ja hiusmalli.

Paskat he piittavat siitä vaikka miehen korvien välissä olisi pelkkää sahajauhoa.

- olen nainen -

Et ymmärrä mistään mitään. -olen mies-