Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En totu maskiin. Kasvoja kutittaa ja polttaa, narut sattuu korvien taa, henki ei kulje. Päätin lopettaa itseni kiusaamisen ja luopua mokamasta, mulkoilkoot ihmiset niin että silmät tippuu päästä!

Vierailija
15.02.2021 |

Tunti se naamalla ja tekee mieli hinkata pärstää kiviseinään että se polttelu ja kutina helpottaisi, Toinen tunti ja korvien taakse alkaa sattua, niin että naruja pitää venytellä. Kaiken kukkuraksi happi ei riitä!
Enkä ole edes töissä, asioilla olen käyttänyt laumapaineen vuoksi. Nyt riitti. En kiduta itseäni vain siksi, että EHKÄ olisin turvassa virukselta.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa psykosomaattiselta. Mulla on astma enkä koe maskin käyttämistä mitenkään sietämättömänä. Älä ainakaan liiku julkisilla tms. jos et voi pitää maskia.

Vierailija
2/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen visiiri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, itsellä atoopikkona se kutina ja polttelu on hirveää. Pakko hinkata välillä maskin päältä ja alta, tulee hulluksi muuten. Yskittää myös. Toistaiseksi olen vain sinnitellyt sen kanssa ja revin heti päästä, kun ulos pääsen. Onneksi en ole työssä, jossa joutuisi jatkuvasti pitämään.

Vierailija
4/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visiiri käyttöön teille "yliherkille"!

Vierailija
5/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvavälit ovat tärkeämpiä kuin maskit. Tätähän maskipakkoiset eivät muista kaupoissa, mutta jos et ole töissä, niin pystyt käymään sellaiseen aikaan kuin kaupassa on väljempää. Nykyään vähän joka kellonlyömällä :-)

En minäkään käytä maskia. Raitis ilma on minulle tärkeämpää kuin osoittaa solidaarisuutta pelkotiloissa eläville.

Vierailija
6/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se visiiri auttaa? Ei yhtään mitään, eikä ketään.

Vierailija
7/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille sovi. Itse melkein pökerryin terveyskeskuksen aulaan sen kirotun maskin takia, hoitaja siinä sitten vähän katsoi perään ja sanoi ettei missään nimessä pidä käyttää jos siitä tulee huono olo. En sitten ole käyttänyt, ei tee mieli tuupertua jonnekin kauppaan.

Vierailija
8/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua mulkoilla vaikken koskaan käytä maskia, missään. Tai sitten en vaan kiinnitä huomiota koska ei kiinnosta muiden kyyläämiset.

Vierailija
9/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla atopia? Minulla on ja  maski aiheuttaa kuumotusta ja kovaa kutinaa, kotiin päästyä joudun pesemään kylmällä vdellä ja levittämään jääkaapissa säilytettyä kosteusvoidetta että olo helpottuisi. 

Vierailija
10/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon persoonallisuudesta, kun kieltäytyy suojaamasta MUITA maskilla. Ketään ei kiinnosta, hankkiiko hän koronan itselleen, mutta itsekeskeistä ja ylimielistä kieltäytyä olemasta tartuttamatta muita.

Ei ketään nauti siitä maskista.

Vierailija
11/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne narut! Voisiko joku keksiä patentin  ettei ole kohta  korvat  kuoliossa :(  

Vierailija
12/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. Lopetin maskin käytön ja nyt voin henkisesti paremmin :)

Vierailija
13/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon persoonallisuudesta, kun kieltäytyy suojaamasta MUITA maskilla. Ketään ei kiinnosta, hankkiiko hän koronan itselleen, mutta itsekeskeistä ja ylimielistä kieltäytyä olemasta tartuttamatta muita.

Ei ketään nauti siitä maskista.

Ei ketään on suomeksi ei kukaan!!!!

Vierailija
14/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tupakoiva allergikko/atoopikko eikä mulla ole mitään ongelmia pitää maskia. Tosin en ole pitänyt koskaan kun asioilla ja siis max puoli tuntia-tunti kerrallaan.

Vierailija
15/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt maskia enkä ole havainnut mitään mulkoilla tai laumapainetta.

Vierailija
16/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel, kun on rankkaa pitää maskia kauppareissulla. Mieti esimerkiksi sitä, että opettaja joutuu opettamaan ja puhumaan lapsilaumoille sen kanssa koko työpäivän, eikä ketään kiinnosta, jos hankaa korvan takaa. Ja sitten pitää lukea tämmöistä ulinaa ihmiseltä, jonka pitäisi käyttää maskia tunnin silloin tällöin. Voi sua raukkaa.

Vierailija
17/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua käyttää maskia niin ei kannata tulla yleisiin kulkuvälineisiin tai kauppoihin hönkimään viruksiaan. Ei se maskin käyttö helppoa ole minullekaan mutta ei tulisi mieleenikään olla niin itsekäs että vaarantaisin ketään muuta vain siksi että naamaani vähän kutittaa.

Vierailija
18/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää maskia. Turvavälit säilyy hyvin kun ei kukaan tule lähelle :)

Silloin kun käytin maskia, ihmiset tunkivat välillä ihan viereen.

Vierailija
19/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maskia tarvitse käyttää! Jätä pois. Mä en ole käyttänyt vapaa-ajalla missään vaiheessa ja kerran kuukausien aikana on yksi 150-kiloinen nainen kauppakeskuksessa tehnyt ilmeitä. Ketään normaalia ei kiinnosta, koska kaikki tietävät että kyse on teatterista. Takkien taskuissa on ihmisillä mytättyjä maskeja ja sieltä riipaistaan bussin saapuessa tai kaupan tuulikaapissa joku naamalle ja poistuttaessa tempaistaan naamalta ja työnnetään takaisin sinne taskuun.

Ja nää nykymaskit oikeasti kutittaa. "Vsnhst" hyvät ei sitä tehneet, olen siis töissä joutunut muutenkin paljon käyttämään maskia vuosien aikana. Mutta nyt saatavilla olevien maskien kanssa joutuu tosiaan koko ajan raapimaan naamaa, niistämään, avaistelemaankin. Jotain näyttää niistä 7rtoaa mikä kutittaa.

Vierailija
20/94 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvavälit ovat tärkeämpiä kuin maskit. Tätähän maskipakkoiset eivät muista kaupoissa, mutta jos et ole töissä, niin pystyt käymään sellaiseen aikaan kuin kaupassa on väljempää. Nykyään vähän joka kellonlyömällä :-)

En minäkään käytä maskia. Raitis ilma on minulle tärkeämpää kuin osoittaa solidaarisuutta pelkotiloissa eläville.

Alkaa vähän mennä usko turvaväleihin, kun tutkimuksissa on mallinnettu, miten nopeasti virukset leviävät vaikkapa ravintolassa tilan toiselle puolelle. Tehostettu ilmanvaihto auttaa jonkin verran ja toki kaupassa nyt vietetään yleensä suht. vähän aikaa, mutta aerosolina leviävässä taudissa turvavälitkään ei kyllä ole mikään tae mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme