Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tuo tapaus Ironface oikein on?

Vierailija
15.02.2021 |

Bongasin facessa, vähintäänkin erikoisia päivityksiä elämästä lapsen kanssa ja suoria avautumisia lapsen toisesta vanhemmasta. Onkohan lapsen äiti ihan ok tän kaiken kanssa ja kaiken pahan alku ja juuri kuten tuo kaveri esittää?

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nuo jatkuvat kommentit kun joku ehdottaa että hanki asianajaja niin onse jännä juttu kun tyypin kertoman mukaan yksikään asianajaja ei halua ottaa asiaa hoitaakseen, kuulemma tyypin mukaan eivät "uskalla" lähteä virkakoneistoa vastaan taistelemaan 🤣 kyllähän törkeän rikoksen/ murhan tekijäkin saa asianajajan ajamaan asiaansa niin mitenkä tämmösessä sitten ei muka löydy yhtäkään 🤣

Ihan oikeasti kukaan asianajaja ei varmasti lähde viemään casea eteenpäin jos se jo lähtökohtaisesti on ihan puutaheinää ja perustuu johonkin psykoottisiin kuvitelmiin ilman mitään todellisuutta. 

Timohan on useamman kerran jo kertonut jostain mystisistä todisteista mitä ei tuomari ja asianajajat ole ottaneet vastaan niin tulee vähän mieleen että mitähän satuja ne oikeasti on olleetkaan. Tää tyyppi ja sen toiminta on älyttömän noloa eikä mee jakeluun miten nuo seuraaja lampaat voikaan nuin uskollisesti niellä ihan kaiken paskan mitä Timo suoltaa! 🤮

Vierailija
62/127 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää äijähän hokee joka toisessa lauseessa että: äiti rikkoi taas käräjäoikeuden määräystä kun ei tuonut pienokaista isälleen." Timon mukaan äiti on kuulemma myöntänyt oikeudessa että hän tietoisesti rikkoo tätä asiaa Timoa vastaan, ja tuomari on Timon mukaan että "jaa jaa, joo joo, riko vain rauhassa lakia. 😊" Eihän tuota usko pirukaan. Paitsi ne lammas-vanhat-rouvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää äijähän hokee joka toisessa lauseessa että: äiti rikkoi taas käräjäoikeuden määräystä kun ei tuonut pienokaista isälleen." Timon mukaan äiti on kuulemma myöntänyt oikeudessa että hän tietoisesti rikkoo tätä asiaa Timoa vastaan, ja tuomari on Timon mukaan että "jaa jaa, joo joo, riko vain rauhassa lakia. 😊" Eihän tuota usko pirukaan. Paitsi ne lammas-vanhat-rouvat.

Tämäkin väite voi oikeasti olla esimerkiksi että äiti on "myöntänyt" että ei ole luovuttanut tyttöä tapaamiseen lapsen turvallisuutta ajatellen ja ehkä jopa lastensuojelun suosituksen mukaan, tai muuta vastaavaa josta Timo vääntää ihan oman version..

Muutenkin kuulostaa että tulkitsee käräjäoikeuden määräyksiä, lakeja ym oman mielen mukaan ja värittää tarinoitaan aika tavalla, just niin että saa varmasti kaikki mummelit pitämään puoliaan ja kunnon uhrinäytelmän aikaiseksi. 

Onkohan jo joutunut lukkojen taakse kun ei oo julkaissut tai kommentoinut mitään? 😂

Vierailija
64/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lukkojen taa vielä joutunut kun postasi taas kerran ihanan kauniin sydäntä lämmittävän nerokkaan runon tyttärensä parasta ajatellen.

Vierailija
65/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se kumma kun maamme johtavat asianajajatkaan ei ota Timoa asiakkaaksi, vaikka joku täällä hyvin sanoi että murhaajatkin saa oman lakimiehen. Tainnut olla niin vainoharhaista ja psykoottista settiä Timon vaatimuksen ja "todisteet" että jokainen asianajaja on katsonut parhaimmaksi ettei ala tähän uhriutumis-psykooksi-soppaan mukaan. Ja Timo ei tajua mitään.

Hänhän teki päivityksen, jossa ilmoitti kertovansa seuraajilleen änkeävänsä tyttären koulunaloitus-tilaisuuteen vaikkei saa sinne lähestymiskiellon takia mennä koska lapsen äiti oli paikalla. Timo oli kuitenkin mennyt sinne, ja heti juossut "hyvänä isänä lohduttamaan pienokaistaan." 🙄 Hän ei osaa narsistisuuttaan antaa lapselle ja lapsen äidin perheelle mitään rauhaa. Vouhkaa että päivittäin VÄHINTÄÄN yksi videopuhelu, kuvia, ääniviestejä ja normi-puheluita, että hän on koko ajan tietoinen mitä prinsessa menee, mitä tekee ja kenen kanssa ja miksi. Sit se rappukäytävässä stalkkaaminen. Niistä ärsyyntyis kuka tahansa. Äiti haluaa viettää lasten kanssa rauhalliset luonaolot, ja Timon kuuluu aikuisena kestää se 7 päivän erossaolo, ilman että lapsen olkapäätä vasten vollottaa kuin pikkulapsi, ja tytär joutuu lohduttamaan isäänsä.

Vierailija
66/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelin Timon vanhempia videoita, joissa hän kertoo "some-perheelleen" päivitystä tilanteestaan. Videot edelleen hänen facessa. Niistä huomaa erään asian, kun Timo ilmaisee asioitaan näin: MINÄ en saa nähdä lastani, MINÄ en saa puheluita läpi, MINÄ en saa nukkua lapseni vieressä. MINÄ herään öisinkin katsomaan onko lapsi tippunut sängyn alle kun ei ole MINUN vierelläni. MINÄ en saa viedä lapselle nallea. MINUT pidätetään. MINUA rangaistaan."

Eli koko ajan on kyse on hänestä. Hänen tarpeensa pitää tyydyttää pikimmiten, ja lapsi on Timolle pelkkä ego-buusteri. Mun exä oli samanlainen. "Minä haluan ei-valvotut tapaamiset, Minä olen jo kyllästynyt niihin, Minä haluan lapsen jo luokseni kotiin." Sossut kertoi tän mulle niin karjaisin, että kysyikö tämä narsistinen vuoden isukkimme kertaakaan mitä lapsi itse toivoo ja mikä on lapsen parhaaksi. Sossut vastasi että ei kysynyt. Sanoin että no niin, siinä teille vastaus. Isä ei siis saanut tahtoaan läpi. 😁 sanoin että vain minun kuolleen ruumiini yli, ja sanoin myös sossuille, menetän kohta järkeni lapsen isän takia, ja silloin meillä kenelläkään ei ole hauskaa. Sossut ymmärsi tän täysin, ja olivat tietysti koko ajan mun puolella.

Vierailija
67/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sieltä se uusi päivitys tekotaiteellisen, tunteita herättävän kauniin runon muodossa! Minua henkilökohtaisesti oksettaa nämä runot ja kaikki niin kauniin taiteellisesti muotoillut lauseet syvästä rakkaudesta ja siteestä tyttären ja isän välillä, joita kyllä viljellään joka mutkassa. Todella tekopyhää!!

Kertoo enemmän Timon sairaalloisesta läheisriippuvuudesta! Jokuhan oli jokin aika sitten hyvin kommentoinutkin että tytär ei voi tällä kertaa olla pelastaja vaan täytyisi itse pelastaa itsensä, muistaakseni Timo sivuutti tämän terveyshuolen täysin ja vastasi jotain ihan muuta. Niinkuin yleensäkin kieltää että hänen mielenterveydessään saati muutenkaan mitään vikaa olisi. 😵

Vierailija
68/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullee kyllä pelottavia viboja taas nuista hänen sanoistaan, "tulee tapahtumaan iso käänne kun mennään kaamoksen valoisammalle puolelle" mitä oli uudessa runossa kommentoinu 😱

Hänellä selvästi on jotain suurempia suunnitelmia ja toivon hartaasti että tämmöiset puheet otetaan vakavasti viranomaisten taholla ja muutenkin, tyttären ja äidin perheen turvallisuuden kannalta 😥🙏🏻

Vierailija
69/127 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pelottavia viboja tulee Timan postauksista. Ties mitä suunnittelee lapsen äidin ja sossujen pään menoksi. Toivottavasti joku heistä valvoo Timon facebook päivityksiä, sillä nyt alkaa olla jo niin sairasta settiä.

Timohan on sanonut, että elää ja hengittää täysin tyttärensä kautta, ja se on liian raskas taakkaa lapsella kantaa. Lapsi ei voi pelastaa vanhempaa / vanhempia, vaan aikuisten kuuluu hoitaa itse itsensä kuntoon jo lapsenkin vuoksi. Aikuinen on se joka tukee ja lohduttaa lasta, ei todellakaan toisinpäin! Ja ne Timpan runot on niin ällöjä ja cringejä mutta samalla pelottavia. Miten voikin olla noin pakonomaisesti takertunut lapseensa. Eihän tuo tervettä menoa ole. Kaikki sympatiani lapsen äidille sekä hänen perheelleen.

Vierailija
70/127 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen omia huoltajuuskäräjiä minulla oli yksinhuoltajuus (on edelleen) niin sekopää exäni haastoi minut käräjille vaatien yksinhuoltajuutta vaikkei ollut 5 vuotiasta poikaamme koska vielä edes tavannut kun itse häipyi meidän elämästä ennen kuin lapsemme syntyi.  Sitten sossut soitti että minusta tehty nimetön lasu, jossa ryyppään ja käytän päihteitä. Naurahdin ja kerroin syyn miksi tämä nimetön lasu tuli just sopivasti ennen käräjiä. Totta kai sossut tuli kotiini tarkastamaan tilanteen koska se on heidän velvollisuus. Äitini oli tukena minulle, samoin omalta työpaikaltani (jossa tein 3-vuorotyötä) sekä päiväkoti, neuvola ja lääkärit kirjoittivat paperit ettei tuo nimetön lasu pidä paikkaansa. Enhän minä edes juo ja käytä päihteitetä, ja näin saatiin todistettua että lapsen isä vain halusi saada minut näyttämään huonolta vanhemmalta ennen käräjiä. Kun vuosien jälkeen tapasin tämän narsisti exäni, niin pakotin hänet myöntämään, että hän oli sen nimettömän lasun tehnyt. Uhkasin estää häneltä lapsen valvotut tapaamisetkin (vaikkei mulla ollu sellaiseen valtaa) mutta uhkailinpa silti, niin sit tää narsisti myönsi mulle asian.

Kaikki viranomaiset oli mun puolella, tosin sanoivat että jos lasuja tulee vielä lisää niin he joutuu joka kerralla tulemaan tarkistamaan tilanteen. Kysyin että Suomessako on mahdollisuus tuolla tavoin kiusata toista ihmistä perättömien lasujen kautta, niin sossut sanoi että asia on valitettavasti niin. Mutta sanoivat myös että nyt kun ovat todenneet etten käytä mitään päihteitä, hoidan työni mallikkaasti ja olen järjestänyt lapselleni tukitoimiakin, niin jos niitä lasuja minua koskien alkaa tulla joka päivä niin he lyövät ne samantien ö-mappiin. Eli lapseni isä itse teki itsestään täyden pellen ja sai näyttämään vain itsenä narsistilta, ja sossut tuki mua kaikin tavoin. Timolla nyt sama homma meneillään. Tekee vaan itsestään nolon pellen, eikä se auta mitään vaan vaikeuttaa asiaa. Ei ne lasut, perhetyöntekijät ja sossut puutu lapsen äidin elämään jos ei ole mitään näyttöä kaltoinkohtelusta. 

Vierailija
71/127 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiehutti yksi kommentti Timon eräässä viiden minsan tyttäreensä liittyvässä itkuvideossa. Joku oli kommentoinut, että "Eikö teillä ole yhteishuoltajuus, eli lapsi on joka toinen viikko äidillään. Ei ole hyvä painostaa soitella kun on lähestymiskielto, ja äitikin haluaa varmasti olla oman viikkonsa rauhassa.

Timon vastaus on: Yhteishuoltajuus on mutta nuo muut seikat ei pidä paikkaansa.

No hemmetti pitäähän se paikkaansa että on lähestymiskielto, ja Timoko ihan oikeasti väittää ettei sekään pidä paikkaansa, että äiti haluaa olla oman viikkonsa rauhassa. Koska Timohan sanoi, että yhteishuoltajuus on mutta nuo muut seikat ei pidä paikkaansa. Mitä hemmettiä? Että ei muka pidä paikkaansa että äigi haluaa olla rauhassa vainoamiselta?! Miten Timolla on otsaa väittää tämmöstä! No, sairas mikä sairas.

Vierailija
72/127 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie uskoisin että nämä kaltoinkohtelu syytökset ja muut vastaavat on Timo väritellyt pelkästään näihin "äiti estää tapaamiset, harrastukset, synttärit jne, rikkoo lapsen perusoikeuksia" shittiin! Tuohon tilanteeseen suhteutettuna täysin normaali asia saadaan vähän totuutta muunneltuna ja tottakai omaksi edukseen, kuulostamaan "ihan hirveältä" vaikka todellisuus olisi aivan muu. Ja lammaslauma ympärillä ruokkii tätä sairasta touhua.

Esimerkkinä, joku Timon ystävä kirjoitteli aivan vasta puolustuspuheitaan, kuinka on itse kuullut kun tyttö mm on kertonu äidin kieltäneen jotain ja haluaa isän luo. Ja tämä oli selvä viesti lapsen toiveesta, huonoista oloista ja oliko vielä vahvaa todistusaineistoakin....  En yhtään ihmettele että asianajajat ja tuomari ei ota todisteita vastaan jos ne ovat tätä luokkaa, ei se tuomioistuin sentään mikään sirkus ole! 😂😂 

Vierailija
73/127 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoitti Timon sanoneen, että kun kaamos menee valoisan puolelle niin tapahtuu suuria. Eli kaiketi tarkoittaa, että tytär palaa isänsä luo. Nuo tekstit kuulostaa jo uhkauksista. Hommaa päättynee niin, että joko Timo joutuu pian pidätetyksi ja vankilaan, tai sitä ennen tekee jotakin kauheaa ja taas joka tapauksessa vankilaan.

Ja ne vanhat tädit siellä nielee purematta kaiken mitä Timo sanoo ja ruokkii tätä hommaa. Timohan oli muutamassa postauksessa pyytänyt seuraajiaan kertomaan millainen hän on isänä ja ihmisenä, osaako hän ottaa muut huomioon jne jne. Sitten aikoi tulostaa ne vastaukset todisteiksi käräjille! 😂 Siinä hällä kelpo todistusaineisto. 🤣

Vierailija
74/127 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus mitä tekopyhyyttä taas Timolta. Hänen viimeisimpään runoon eräs nainen oli kirjoittanut, että kai sinä Timo tiedät ettet voi lapsen kanssa sopia harrastuksia puhumatta *lapsen äidille*. Käytti siis lapsen äidin oikeaa nimeä kommentissaan, niin Timon vastaus oli että lakata puhumasta lapsen äidistä hänen nimellään koska äiti ei kuulemma pidä että hänen nimeään tuodaan esiin Timon postauksissa. :D Äiti ei taida tykätä koko lynkkaus-postauksista, eikä vain siitä ettei hänen nimeään vaan nyt sanota julkisesti. Timolla on tuhat postausta ja biisiä, joissa mainitsee lapsen äidin nimen sekä kuviakin äidistä Timon facessa. Hällähän on tämän äidin nimikin tatuoituna olkapäähänsä, josta kuva facessa. 🤦🏻 Voi taivaan luoja miten idiootti tuo Timo on! 

Vierailija
75/127 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Tinolla ei lapsen äidistä ole kuvia sivuillaan vaan eksästä jonka kanssa oli äidin jälkeen

Vierailija
76/127 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella miten raastavaa tämä on lapsen äidille ja perheelle. Jatkuva epätietoisuudessa elo ja miettiä mitä seuraavaksi tämä ukko keksii..

Ja lapsethan nyt puhuu mitä tunnetiloissaan milloinkin mieleen tulee.. mulla kymmen vuotias poika joka tapaa isäänsä säännöllisesti ( erottiin kun lapsi oli 1v) olen antanut tavata myös ns extraa eli jos isä haluaa tavata ja lapsi haluaa niin ollaan kyetty sopimaan ylimääräisistä tapaamisista lapsen parasta ajatellen. En soittele ja kyttää mitä isän luona tapahtuu silloin kun lapsi on isällään. Mutta lapsi tekee toisinaan sitä että kun isän luota pitäisi tulla äidin luo niin alkaa itkuvirsi ettei halua koska isän luona kivaa ja tulee isää ikävä, ja sama sitten toisinpäin että kun isän luo meno niin äitiä tulee ikävä ja ei haluais jne, on kuitenkin tuettu molemmat aikuisina lasta tunteiden käsittelyssä ja ikävässä jne, tällöin lapsen siirtymiset helppoja. Jos oltais koko lapsen kymmen vuotinen taival heitelty lasta lapsen tunteiden ailahteluiden perusteella olisi lapsi joutunut elämään valtavassa kaaoksessa koska ei pieni lapsi osaa itse tehdä rationaalisia ratkaisuja vaan elää tunne edellä. Tässäkin timpan keisissä jos lapsi ilmaisisi isälleen ikäväänsä niin se on normaalia ja lasta kuuluu tukea ja ymmärtää eikä lietsoa lapsen pahaa oloa, uskon että äiti joutuu tekemään valtavasti töitä tukeakseen lastaan joka on vielä pieni eikä ymmärrä vaan elää tunteiden sanelemana ja tunteet heittää häränpyllyä aina kun isä sohaisee ja keksii uutta lähestymiskeinoa ja järkkää nallea ip kerhoon, vääntyy milloin minnekin urhoollisena lastaan rakastavana isänä, soittelee ja viestittelee, lupailee harrastuksia ja asioita jne.. sääliksi käy tuo pieni lapsi jolla on varmasti parhaimmat olot äidin luona, jota isä yrittää väkisin saada itselleen..

jotainhan tässä on sellaista mitä suurelle yleisölle ei kerrota koska eihän Viranomaiset muuten olisi lyöneet jarruja pohjaan.

Valvotut tapaamiset ei herralle sovi, mikään mitä viranomaiset yrittäneet tehdä ei sovi koska ne ajaa herran MINÄ kunnian yli, ja mikä sekin juttu oli ettei aio palauttaa lastaan? Tottakai tällöin tapaaminen kielletään lasta suojeltaessa. Mitä muistijälkiä lapselle jää isästään jota poliisit kärrää pois tärkeistä tapahtumista lapsen elämässä, isä antaa kuvaa lapselle että rakkaudelliset hyvät aikeet, äitiä pelottaa syystäkin ja lapsi ihmettelee mitä tapahtuu miksi isää pidetään kaukana hänestä.. tämä mies on itse soppansa keittänyt ja lusikoi sitä nyt, mutta silti pitää syyt vyöryttää muiden niskoille. 

Suomi on paska maa, hoitoon ei ihmistä saada jos silimät liikkuu ja puhe kulkee. Onhan se nähty vaarallisten ihmistenkin kohdalla, katsellaan ja vartotaan että koska ne tekee jotain kamalaa ja sitten vasta häkki heilahtaa.

Vierailija
77/127 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäse kertoo että äijä on muka feimi ja seuraajat koostuu jo ehtoo puolella ja sinne kovasti jo kallellaan olevista rouvista ja elämäm kovan korkeakoulun käyneistä ? 

🤣

Vierailija
78/127 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Tinolla ei lapsen äidistä ole kuvia sivuillaan vaan eksästä jonka kanssa oli äidin jälkeen

On siellä lapsen äidistäkin pari kuvaa, mutta myös tuoreimmasta exästä. Joka erosi Timosta hänen julman narsistisen käyttäytymisen vuoksi. Näin Timon eräs räp-biisi kertoo. Sitäkin naista Timo vainosi eron jälkeen ja teki vihaisia biisejä, ja kun nainen joutui vaihtamaan puh.nronsa kun Timo vainosi, niin Timo alkoi laitella tilisiirtoja naiselle jotta sai kirjoittaa viestin mukaan. Ei tajua että ihmiset haluaa häneltä rauhan.

Lapsen äidin perheelläkin varmasti pelko takaraivossa koko ajan, kun Timo on niin arvaamaton kaikessa. Tietää ettei saa mennä paikkoihin missä lapsi ja/tai lapsen äiti on, mutta ei kun herra menee minne haluaa. Ja tosiaan ois saanut EI-valvotun tapaamisen mummon synttäreille menoa varten, mutta kun aikoi olla tuomatta lasta takaisin äidilleen, niin se meni sitten siinä. MINÄ ja MINUN toiveet on tärkeämpiä kuin lapseni tapaaminen ja vieläpä EI-valvottu ois ollut. Eihän Timo voinut siitäkään iloita vaan väänsi asian kiristykseksi. 🤦🏻

Vierailija
79/127 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timon itsekeskeisyys on järkyttävää! Tulee kuva että jopa nauttii kaikesta tästä huomiosta mitä järjestämällään showlla saa, joissa näyttelijöinä (uhreina) on oma lapsi perheineen ja muita sivullisia. Mitä enemmän Timo "kokee väärin kohtelua" kaikenlisäksi täysin itse aiheuttamalla, sitä enemmän on aihetta uhriutua ja hakea huomiota, ja siihen käy pelkästään hyvä, säälivä ja myötäilevä huomio. On varmasti ylpeä ja miehinen, oikein suuren maailman räppäri fiilis kun eläkeläisrouvat silittelee päätä ja lähettää jaxuhaleja! 

Mie toivon että Timppa käy lukemassa mitä hänestä kirjoitellaan eri palstoilla (onko näitä palstoja/ketjuja enemmänkin!?!), miten itse joskus aiemmin asian kertoi ja teki vielä jonkin postauksenkin asiasta. Tulostaisi vaikka todisteeksi oikeuteen rehellisiä mielipiteitä miten hyvä ihminen ja isä on....

Suomessa on monia monia muitakin väärin kohdeltuja Isejä lasten- ja omien oikeuksien puolesta taistelemassa aivan tosiasiallisista syistä. Meidän keskuudessa lähinnä nauretaan tämmöisille säälittäville paskahousu pelleille jotka ei selvästikään osaa toimia asioiden vaatimalla tavalla, ajaen ainoastaan omaa etuaan, samalla pahentaen omaa tilannettaan. Mikä se sellainen soturi on joku joka paskat vaipassa heiluttelee tuttia ja inisee joka ikisestä asiasta kun annetaan asiallista kritiikkiä tai toimitaan virallisesti niinkuin kuuluu? Mummo-armeijan tukemana haukutaan kaikki mahdolliset tahot kun asiat eivät mene oman mielen mukaan, että tuntisi itsensä edes vähän isommaksi ja paremmaksi? Ei näin Timppa, ei näin! 

T. Yksi niistä sinisilmäisistä ja naiveista vastarannalla olevista joka ei niele edes pureskelemalla tätä showta 

Vierailija
80/127 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus mitä tekopyhyyttä taas Timolta. Hänen viimeisimpään runoon eräs nainen oli kirjoittanut, että kai sinä Timo tiedät ettet voi lapsen kanssa sopia harrastuksia puhumatta *lapsen äidille*. Käytti siis lapsen äidin oikeaa nimeä kommentissaan, niin Timon vastaus oli että lakata puhumasta lapsen äidistä hänen nimellään koska äiti ei kuulemma pidä että hänen nimeään tuodaan esiin Timon postauksissa. :D Äiti ei taida tykätä koko lynkkaus-postauksista, eikä vain siitä ettei hänen nimeään vaan nyt sanota julkisesti. Timolla on tuhat postausta ja biisiä, joissa mainitsee lapsen äidin nimen sekä kuviakin äidistä Timon facessa. Hällähän on tämän äidin nimikin tatuoituna olkapäähänsä, josta kuva facessa. 🤦🏻 Voi taivaan luoja miten idiootti tuo Timo on! 

Juu ja ihan vasta sen kuvan julkasi, sepitti vielä jotain lila sitä ja tätä mutta kuvasta näkyy parhaiten äidin nimi ja tytön tatskat rajautuu pois....