Mikä tuo tapaus Ironface oikein on?
Bongasin facessa, vähintäänkin erikoisia päivityksiä elämästä lapsen kanssa ja suoria avautumisia lapsen toisesta vanhemmasta. Onkohan lapsen äiti ihan ok tän kaiken kanssa ja kaiken pahan alku ja juuri kuten tuo kaveri esittää?
Kommentit (127)
Jep, siis nuo vikat postaukset on suorastaan pelottavia. Että lapsi nyt kotiin palaa, nyt se tapahtuu ym. Tuli jotenki karmiva olo. Ihan psykoottistahan tuo on, antaisi niiden olla rauhassa, äidillä on lähestymiskieltokin mutta ei kun tämä pommittaa tauotta äitiä ja lasua "akuuteilla pienoiseeni liittyvillä tärkeillä asioilla, koska minun rakkaassa huomassani armaani.." Voi luoja! Toivottavasti äidin perhe on suojassa. 🙏🏻
Ei tällä oo mitään ongelmia ehdollistaa lasta, ja laittaa häntä ikäviin välikäsiin aikuisten taistossa. Hän tämän harrastus-pettymyksen aiheutti lapselleen koska sopi asiat olematta äidin kans missään tekemisis. Mut näppärästi saadaan taas syy äidin niskoille.
Sit noi "joitakin nyppii kun olen näin suojeleva ja hyvä isä, seuraajat haluaisi lapsillaan olevan minun kaltainen isä." Just joo, mitä myötähäpeää!
Vierailija kirjoitti:
Täähän muistittaa turkulaisen natiivi-minnesotalaisen henkilön juttuja, tosin hän ei ole vielä psykoosissa.
Samaa mietin. Kuin lukisivat samaa ohjekirjaa. Toinen vaan lukee sitä miehelle suunnattua, ja toinen naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän muistittaa turkulaisen natiivi-minnesotalaisen henkilön juttuja, tosin hän ei ole vielä psykoosissa.
Samaa mietin. Kuin lukisivat samaa ohjekirjaa. Toinen vaan lukee sitä miehelle suunnattua, ja toinen naiselle.
Mikäs tämä on?? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä oo mitään ongelmia ehdollistaa lasta, ja laittaa häntä ikäviin välikäsiin aikuisten taistossa. Hän tämän harrastus-pettymyksen aiheutti lapselleen koska sopi asiat olematta äidin kans missään tekemisis. Mut näppärästi saadaan taas syy äidin niskoille.
Sit noi "joitakin nyppii kun olen näin suojeleva ja hyvä isä, seuraajat haluaisi lapsillaan olevan minun kaltainen isä." Just joo, mitä myötähäpeää!
Mie meinasin oksentaa ku luin tuon itseään täynnä olevan kommentin hänen isällisyydestään! Ei kukaan tervejärkinen vanhempi nosta itseään noin korkealle jalustalle muiden yläpuolelle ja tekee sen vielä alistaen ja julkisesti 🤮🤮 Narsismia parhaimmillaan!
Uskon että useampikin äityli on kiitollinen että lapsillaan nimenomaan EI ole tuollaista pyhimys isää. Todella kova myötähäpeä ja niinkuin joku mainitsi, samalla karmivaa ja tulee semmonen olo ihan kuin Timppa suunnittelisi jotain suurempaa 🤔 Ainakin hän on aivan sairaalloisen riippuvainen ja pakkomielteinen"tyttärensä rakkaudesta" niinku on itsekin sanonut että uhraa koko elämänsä tyttären takaisin saamiseksi/tyttärelleen. Toivottavasti äiti ja viranomaiset ovat huomanneet juuri tämän sairaan kuvion joka on lapselle erittäin haitallista jos vanhempi ripustautuu nuin vahvasti lapseen. Vai pelkääkö Timppa menettävänsä lapsen ja kontrollin äitiin, sekin on narsistille myrkkyä...
Nytten jo useassa julkaisussa peräkkäin on sanonu ajattelevansa ensisijaisesti lapsia ja kuitenki omilla toimilla aiheuttanu lapselleen tai IP kerhon lapsille haittaa. Ymmärtääkö hän nyt yhtään miten tuo näyttäytyy muille?!? Jo toisen kerran, kova myötähäpeä 🙈🙈
"sanonut että näkee autistisen virheettömän päättelykykynsä ansiosta kuukausia eteenpäin tulevaisuuteen. Eli vainoharhaisuuteen tässä on jo menty."
Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta minkään elämänkoululais-nobodyn sekoilut, mutta sen verran haluan sanoa, että ihminen, joka käy oikeutta saattaa vaikuttaa sekavalta, vaikka olisi vain looginen. Koska jossain vaiheessa sitä vain oppii huomaamaan miten byrokratia toimii, esimerkkinä se vuosien takainen Kelan systeemi, jossa täysin poikkeuksetta kaikki hakemukset hylättiin ekalla yrityksellä, jotta tulisi säästöä, kun ihmiset eivät tajua vaatia oikeuksiaan. Tuo on varmasti tarkoittanut, että osaa jo kuvitella etukäteen mikä päätös seuraavaksi tulee, perustuen aiempiin päätöksiin. Jossain vaiheessa sen vain oppii huomaamaan, jos ei saa mitään oikeutta mihinkään. Toki tuo nyt on ihan sekava tyyppi, mitä facesta katsoin. Ja "autistisen virheetön päättelykyky" :DDD joo...
No, joka tapauksessa en ymmärrä miksi ihmisiä kiinnostaa joku kuka lie elämänkoulutyyppi, mutta kai hän sitten on tosi kiehtova.
Oksennus meinasi lentää täälläkin siitä omakehusta. Saa olla kiitollinen ettei omalla lapsella ole tuollaista isää. Ja ihan selkäpiitä karmii kun luki Timon päivityksiä, sillä niistä todellakin saa kuvan, että hän on tekemässä jotain suurta ja peruuttamatonta. Itsehän hän kirjoittaa, että pian oikeus tapahtuu, pian tyttäreni palaa isälleen lopullisesti, soppa sakenee, ja jos vievät häneltä lapsen niin silloin tapahtuu ja kunnolla.
Mua huolestuttaa miten paljon Timo puhuu palamisesta viime päivityksissään. Mm "Pelastan lapseni palavasta talosta, käry käy ja häkä lisääntyy, kaiken täytyy palaa, jopa tyttäreni, ja silloin kyynel valuu ja sydän särkyy." Kunpa tuo ei olisi mikään enne. Alkaa jo ihan pelottaa äidin ja lasten turvallisuus.
Lasu oli kysynyt Timolta, että jos tyttären äiti tuo lapsen Timolle yhdeksi päiväksi että pääsevät mummon (Timon äidin) synttäreille, niin tuohan Timppa varmasti lapsen takaisin äidilleen sovittuna aikana. Timo ois voinut tässä kohtaa sanoa, että totta kai tuon lapsen sovittuna aikana äidilleen, ja siten hän ois saanut tavattua lastaan, mutta Timo alkoi ärjyä että hän ei suostu tuohon kiristykseen, joten tapaaminen lapsen kanssa peruuntui. Eli itse mokailee tässä koko ajan. Iltapäivä-kerhoonkin oli taas kerran ängennyt ja yrittänyt tavata tytärtään, mutta poliisien uhalla piti poistua sieltä.
Se harrastus-asiakin oli niin julmaa lapselle, kun lapsen äiti oli suunnitellut, että vie lapsen sirkus-kouluun tammikuussa kun siellä alkaa silloin kevätlukukausi. Täksi vuodeksi ei enää vaikuta laittaa lasta siihen, kun kaksi käyntiä enää jäljellä; joulujuhla-harjoitukset ja itse juhla. Jonne muut lapset on koko syksyn harjoitelleet temppuja jotka he esittää, ja Timon tytär ei ole siellä vielä koskaan käynyt.
Lapsi oli tästä sirkuksesta kertonut videopuhelussa Timolle, niin Timo oli kuulustellut lasta monta krt että onko äiti järjestänyt asian. Äiti ei ollut vastannut Timolle mitään vaikka Timo asiasta huuteli videopuhelun kautta. Äiti ei kuitenkaan ollut antanut Timolle mitään lupia järjestää lapsi heti harrastuksiin, ja ne harkat olisi olleet jo heti seuraavana päivänä tuosta. Timo oli kuitenkin omin päin mennyt sopimaan tyttärensä sirkus-kouluun, TIETÄEN ettei se sovi nyt äidin kuvioihin ja aikatauluun, ja sitten laittanut lapsen sanomaan äidille että iskä käski viedä hänet nyt heti harjoituksiin. Ja Timo oli molempina viikkoina käynyt stalkkaamassa sirkus-koulussa ja valittamassa ohjaajalle, että kun lapsen äiti ei sinne päästä. Eihän hän voi lapsen kanssa sopia tuollaisia asioita, jotka pitää sopia äidinkin elämään, työhön ja aikatauluun. Ja Timo tiesi vallan hyvin ettei lapsi pääse nyt kyseiseen harrastukseen, mutta silti intoili siitä lapselle tietäen ettei lapsi sinne nyt pääse. Eli itse aiheutti lapselle suuren pettymyksen. Eikä kukaan järkevä ihminen vie lasta kahdeksi kerraksi harrastukseen, jossa on jo joulujuhlan kenraaliharjoitukset. Eihän lapsi ois tuona yhtenä päivänä päässyt mitenkään mukaan muiden touhuihin kun ei ole tätä syyslukukautta siellä sirkuksessa kertaakaan käynyt ja siten mitään sieltä oppinut.
Ja ne kirjoitukset, että jos häneltä yritetään viedä lapsi niin perästä kuuluu ja kunnolla. Ihan kammottavaa tekstiä. Toivottavasti tästä ei tulee mikään kamala perhe-tragedia kun Timo meinaa että "jos minä en saa tytärtäni niin silloin ei saa kukaan mukaan." Sääliksi käy äiti ja lasu, jonne Timo soittelee tauotta vaikkeivät lasut enää edes vastaa hänelle.
Timppa kirjoittaa koko ajan postauksia, joissa sanoo laittavansa lastensuojelun vastuuseen HETI KUN hän saa tyttärensä kotiin. Tämä ei ollut kuulemma uhkaus vaan lupaus. Timppa koko ajan on satavarma että saa tyttärensä kotiin ja antaa postauksissaan kuvan että jos näin ei tule olemaan, hän keittää sellaisen sopan ettei lasu tai mikään taho tule estämään. Uhkaili sossua että yrittäkääpä viedä häneltä lapsi niin tapahtuu kauheita.
Ja niinhän tässä tapahtuu koko ajan kauheita, kun lähestymiskiellosta huolimatta Timppa pommittaa lapsen äitiä ja sossuja, ja änkee ip-kerhoon, koulun tutustumis-päivään ja harrastuksiin katsomaan tytärtään. Jos lapsi on äidin luonapito-viikolla niin ei kukaan tervejärkinen etävanhempi mene ip-kerhoon viemään lapselle lelua tai harrastusten pihalle kyttäämään monena päivänä. Ja harrastuksen Timppa järkkäsi lapsen äidin tietämättä ja lapsen laittaa asialle, että "sano äidille että tuoda sinut sinne ja sinne klo kuudeksi." Lapsi parka kauheassa välikädessä. Tulee kauhea myötähäpeä ja myös pelottava tunne. Saa nähdä miten ja mihin tää show vielä päättyy.
Tulee mieleen seuraavaa:
Hän yrittää kaikin keinoin lähestyä lasta kaikin mahdollisin keinoin, viedään nallea ip kerhoon, väännytään paikalle milloin minnekkin vedoten että se on hänen oikeutensa isänä.
Enpä ihmettele vaikka jossain kohti olisi lähestymiskielto myös lapseen, koska vainoamisen merkit kun täyttyy niin tällöinhän sellaisen saa.
Minulla oli joskus ihailija/ stalkkeri joka ilmestyi harrastuspaikan eteen, työpaikalle, lähikaupalleni jne. Millon oli tuomassa ruusua ja muuta "hyväntahtoista" elettä osoittamaan koska hänhän vain rakkaudesta teki tällaista. Lopulta se täytti vainoamisen tunnusmerkit.
On aivan järkyttävää luettavaa nuo tuon jutut, jatkuvaa maalittamista viranomaisia kohtaan ja äitiä. Lapsen asiaa pui julkisesti eikä ymmärrä mitä haittaa se lapsen julkisuuteen asettaminen tuo. Pieni lapsi ei ole kyvykäs päättämään siitä itse onko hän julkisuudessa vai ei.
Lähestymiskieltoa ei määrätä tuosta nuin vain, sille on kriteerit ja syyt - syystäkin. Voin vain kuvitella millaisessa pelossa ja ahdistuksessa äiti joutuu elämään ja millaiseen välikäteen hän on joutunut koska lapsi ei voi tavata isää, lapsi on lojaali molempia vanhempiaan kohtaan ja miten pienelle lapselle selität miksi isää ei voi tavata... lapsen ahdistus on varmasti myös suuri.
Miksi tämä isä ei suostu nöyrtymään ja astumaan yli oman kunniansa ja itsensä yli ja hattu kourassa suostu asioihin niin kuin viranomaiset ehdottavat? Tällöinhän hän kykenisi osoittamaan olevansa se turvallinen isä joka tekee kaikkensa lapsensa tähden, eikä vaib jauha siitä kuinka häntä poljetaan alas ja hänen lastansa erotetaan hänestä. Jos olisin hän, niin miettisin kyllä ja menisin itseeni että miten tähän tilanteeseen on tultu. Ei keneltäkään evätä kevein perustein oikeuksia omaan lapseensa.
Miten nykypäivänä ihmistä ei saada lukkojen taakse hoitoon väkisin?
Nimenomaan, miten tässä ei saada Timoa hoitoon, kun last.suojelu viranomaiset ovat kirjanneet mustaa valkoiselle, että Timo on vainoharhainen ja tulisi ottaa yhteyttä mielitiimiin sekä huoli-ilmoituksessa on sanottu Timon harhaluuloisuudesta nähdä tulevaisuus kuukausia etukäteen, ja lisäksi poliisi on joutunut Timoa hakemaan ja pidättämään ja ties mitä vielä. Kyllähän tuossa Timon käytöksessä täyttyy jo psykoottisuuden ja harhaluuloisuuden kriteerit niin hoitoonhan tuo pitäs viedä ennen kuin tapahtuu jotain vielä kauheampaa. Josta Timppa itsekin uhoaa.
Jep, hoitoon toi kuuluu. Ois kuulunut jo ajat sitten. Tiedän että Suomessa on viime vuosina ollut todella tiukat kriteerit osastolle pääsemiseksi, mutta itsetuhoisuus ja psykoottisuus otetaan useimmiten vakavasti, ja Timppahan elää jo täydessä psykoottisuudessa. Kyllä hän pakkohoitoon kuuluisi jo.
Sit tämä homma vielä, ettei hän kunnioita lapsen yksityisyyttä ollenkaan. Julkaisee kymmeniä kuvia, joissa molemmat ilman paitaa, ja saunavideoita on myös, joissa molemmilla näkyy puolialastomat vartalot. Sen ikäinen lapsi ei ole tarpeeksi vanha päättämään itse omasta yksityisyydestä, joten siksi paljastavia saati mitään kuvia ei saisi laitella. Tytär tulee ne näkemään ja järkyttymään, ja häpeää silmät päästään. Voi ilmetä myös pahaa kiusaamista.
Monissa videoissa Timo myös beatboxaa kuin maaninen. Ei hän ole hyväksi lapselleen yhtään, hokee myös facessa avoimesti kuinka aikoo rikkoa lähestymiskieltoa menemällä koulun-tutustumis päivään ja ip-kerhoon. Moni sanoo että älä mene sinne kun on se lähäri lapsen äitiä kohtaan, ja vaikeutat vain omaa asemaasi koska poliisit voi tulla sinne, ja sitten kaikki lapset joutuu näkemään pidätyshomman. Timon vastaus kaikkeen: "Lelun vieminen lapsen ip-kerhoon ei ole laitonta, ei myöskään sekään että menin koulun-tutustumis päivää ja juoksin heti lohduttamaan prinsessaasi. Poliisit tulivat pidättämään minut, koska lapseni äiti valehteli poliiseille juosseensa minua karkuun."
No herranen aika, vaikkei äiti oiskaan kirjaimellisesti karkuun juossut, niin Timolla on lähestymiskielto paikkoihin missä äiti kulloinkin on, joko lapsensa kanssa tai yksin. Timolla ei vaan mene mitään muu päähän kuin kusi.
Mun mielestä yksi ällöttävämpiä asioita Timpan videoissa on se, kun pyytää lapselta koko ajan suukkoja omille huulilleen. Opettanut tyttärensä herättämään hänet aina suukolla huulille, ja sit monissa videoissa esittää nukkuvansa, jotta tyttärensä tulee pussaamaan häntä hänen herättämiseksi. Sitten jos tytär ei halua enää viidenkymmennenen kerran pussata isäänsä suulle vaikka isä "nukkuu ja odottaa herätystä" niin Timo korottaa ääntään lapselle hokien "Noh?! Lila! Eks sie herätä isiä? Isi tässä koko ajan odottaa että herätä nyt isi!" Mun mielestä toi on kauheaa. Jos lapsi ei halua pussata suulle niin älä painosta ja pakota!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä yksi ällöttävämpiä asioita Timpan videoissa on se, kun pyytää lapselta koko ajan suukkoja omille huulilleen. Opettanut tyttärensä herättämään hänet aina suukolla huulille, ja sit monissa videoissa esittää nukkuvansa, jotta tyttärensä tulee pussaamaan häntä hänen herättämiseksi. Sitten jos tytär ei halua enää viidenkymmennenen kerran pussata isäänsä suulle vaikka isä "nukkuu ja odottaa herätystä" niin Timo korottaa ääntään lapselle hokien "Noh?! Lila! Eks sie herätä isiä? Isi tässä koko ajan odottaa että herätä nyt isi!" Mun mielestä toi on kauheaa. Jos lapsi ei halua pussata suulle niin älä painosta ja pakota!
Jep. Kuvottavaa 🤢🤮
Kaikista noista äidin haukkumis-viesteistä ja tyttärensä yksityisyyden loukkaamisesta on sanoneet Timolle niin seuraajat kuin hänen oma perheensäkin, mutta silti Timo jatkaa tuota vainoa. Timolle tarjottiin mahis ei-valvottuun tapaamiseen, jotta voi viedä tyttärensä käymään mummon synttäreillä käymään. No, tapaaminen peruuntui siksi kun Timo uhkaili ettei todellakaan aio palauttaa lastaan äidilleen sovittuna aikana koska se on kuulemma kiristystä ja hänen tahallista häirintää. Wtf?! Eli itse kusee kaiken ja hokee että "käräjäoikeuksen määräämien sääntöjen mukaan tyttärensä pitäisi olla hänellä." Timo on siis nuo asiat ihan itse keksinyt, sillä jos lapsen äiti panttaisi lasta tahallaan pois Timolta, niin silloin Timo voisi hakea lapsensa kotiin sakkouhalla poliisien kanssa. Muttei voi tehdä tätä koska asiat ovat juuri toisin päin. Timoon ei luota enää yksikään taho tai viranomainen kun hän latelee syytöksiä oikein olan takaa. Sossuki oli sanonut että "No huonompi juttu sulle, jos et suostu tapaamisten aikatauluja noudattamaan, niin emme anna tytärtäsi sinulle." Timolla taas se sama virsi: "Meitä erkaannetaan tyttäreni kanssa, yhteydenpito blokattu täysin ja käytetään rakkauttani tytärtäni kohtaan aseena minua vastaan."
Voi tsiisus mikä ukko, ite pilaa kaiken vaikka sossu oli jo antamassa ei-valvottua tapaamista, mutta kun ITE EI suostunut. Sitten vieritetään syyt äidin ja viranomaisten niskaan. Myötähäpeä on suuri, samoin on pelko äidin ja hänen perheensä puolesta.
Tää jätkä väittää myös, että lapsen äiti myöntänyt oikeudessa rikkoneensa määräyksiä ja tehneensä rikoksia. XD äiti muka myöntää oikeudessa olevansa rikollinen, mutta jostain syystä silti Timoa syrjitään isänä. Jep jep...
Onhan nuo tuon jutut aivan sairasta luettavaa..
Haetaan sääliä muilta, vanhat rouvat siellä tsemppailee ja ihannoi tätä ihmistä ja jeesustelee miten julma äiti on...
Jos joku on yhtään erimieltä, tulee vastausta kuinka toksista ajattelua jne.
Onhan se toki hieno asia että hän voi ominpäin nakutella julkisesti someen mitä tahansa mieleen juolahtaa, haukkua kaikki ihmiset ja viimeisimpänä keksinyt että sos.työntekijä on manipuloinut äidin häntä vastaan...eihän yksikään asiian liittyvä viranomainen pysty kommentoimaan yhtään mitään vaitiolovelvollisuuden ja muiden lakien puitteissa. Ja mikä tärkeintä, ei heillä ole oikeutta omalla henkilökohtaisella some profiilillaan edes kommentoida asioita suuntaan tai toiseen...
Mikä tuokin juttu oli olevivaan että julkisesti kirjoitti kuinka lapsi ei päässyt juhlimaan jotakin synttäreitä koska äiti vei lapsen omien vanhempiensa luokse ja lähti itse toiseen kaupunkiin juhlimaan kaverinsa synttäreitä ja läksiäisiä.. siis niinkö mitä helvettiä? Meneekö tosiaan hänen kunniansa yli se että lapsella on myös oikeus toisiin isovanhempiin, ja äidillä oikeus elää ja tehdä mitä haluaa? Huolimatta siitä mitä ohjelmaa tämä isä olisi lapselle keksinyt..
Mistä tämä saa tietää äidin liikkeet? On varmasti todella raskasta kun kytätään kaikki äidin tekemiset ja olemiset ja sitten revitellään somessa sääliä kerjäten kuinka huono on äiti kun tekee sitä ja tätä ja vanhat rouvat kuorossa kiljuu kommentteineen taustalla tsemppiä ja yhtyy äidin mollaamiseen.. kyllähän nuista jutuista paistaa läpi juurikin hyvin narsistinen luonne ja käytös, kun jokin ei mene kuten hän haluaa niin sitten parjataan toinen osapuoli julkisesti ihan paskaksi.
En edes voi kuvitella millaisessa ahdistuksessa ja pelossa äiti perheineen joutuu tuon ihmisen sekoilun takia elämään..
Itse olen huoltajuuskiistassa ollut aikanaan vuosia juuri se äiti jota parjattiin ja kytättiin ja elämästäni tehtiin yhtä helvettiä. Kaikki viranomaiset näki millainen toinen osapuoli oli mutta eihän sitä ihmistä saatu kuriin..kyllä oli mielenterveys koetuksella ja lujasti. aika oli ainoa lääke ja se että lapsi kasvoi täysi-ikäiseksi jolloin kaikki raukesi. Ainoa joka kärsi eniten, oli lapsi. Valitettavasti ja sillä on ikuiset seuraukset.
Jos äiti lukee tätä, voimia ja 100% sympatia hänelle
Ja nuo jatkuvat kommentit kun joku ehdottaa että hanki asianajaja niin onse jännä juttu kun tyypin kertoman mukaan yksikään asianajaja ei halua ottaa asiaa hoitaakseen, kuulemma tyypin mukaan eivät "uskalla" lähteä virkakoneistoa vastaan taistelemaan 🤣 kyllähän törkeän rikoksen/ murhan tekijäkin saa asianajajan ajamaan asiaansa niin mitenkä tämmösessä sitten ei muka löydy yhtäkään 🤣
Minä myös yksinhuoltaja, ollut syntymästä saakka. Meillä oli sossu- ja lääkäri-kontaktit kun lapsi tarvi erityistukea. Lapsi oli 5 eikä ollut koskaan tavannut isäänsä, koska isä häipyi ennen kun lapsi syntyi. Silloin exä sitten päätti, että hänhän ottaa kuule yksinhuoltajuuden, ja soitti kiristäen, että jos en anna yksinhuoltajuutta nyt niin haastaa käräjille. Sanoin, että mietipä iteki mitä sossutki sanois, jos antaisin yksinhuoltajuuden kaikille meille täysin ventovieraalle miehelle. XD
Ennen käräjiä minusta tehtiin nimetön lastensuojelu ilmoitus, että ryyppään ja käytän päihteitä. XD Tein silloin 3-vuorotyötä, olen absolutisti ja koskaan ei ollut ollut lapsen kanssa mitään ongelmaa kotona. Mitä nyt vilkkautta.
Käräjät meni niin, että mun asianajaja esitti asiansa rauhallisesti ja loogisesti, mm että jokaisen päätöksen, hyväksymisen, lipun ja lapun pitäis mennä isänkin kautta, joka ei tunne lastaan ja asuu toisella puolen Suomea. Että me kyllä osataan sossujen ja tukihlöiden kans päättää asiat lapsen parhaaksi, ilman häntä.
Exän asianajaja nolasi itsensä menettämällä malttinsa ja karjuen mun naamaa vasten. Tuomari komensi hänet ulos salista, käski exääni lopettamaan kiusaamiseni, ja sanoi ettei anna valitusoikeutta. :D isä tapaa valvotutusti nyt.
Että on näitä aidosti iloisia keissejä, joissa oikeus voittaa. Pääasiassa siksi, että mun kohdalla kaikki työntekijät huomas heti, miten narsistinen manipuloija exäni osaa olla. Toivottavasti tässä Timpankin keittämässä sopassa oikeus tapahtuu. Hänen postaukset on pelottavaksi menneet.
Mikä siinä nyt on Timolla niin vaikeaa ymmärtää ja uskoa että antaisi äidille ja tyttärelle rauhan eikä koko ajan sohi ampiaispesää!! Viimeisimmät päivitykset somessa on aivan kauheaa luettavaa kun kuulostaa että herra kaikkivaltias voi tehdä mitä vaan ja sen jälkeen avaudutaan somessa kuinka väärin häntä kohdellaan. Suututtaa ihan älyttömän paljon kuinka typerää tuo hänen touhu on ja mihin tyttärensä altistaa ihan täysin itse!
Sairasta tuo alkaa jo olla 😥