Mikä tuo tapaus Ironface oikein on?
Bongasin facessa, vähintäänkin erikoisia päivityksiä elämästä lapsen kanssa ja suoria avautumisia lapsen toisesta vanhemmasta. Onkohan lapsen äiti ihan ok tän kaiken kanssa ja kaiken pahan alku ja juuri kuten tuo kaveri esittää?
Kommentit (127)
Toivon että tämä ihminen ei saa koskaan lasta takaisin. Kylmää edes ajatella mitä tuon ihmisen päässä liikkuu. Järkyttää myös nuo häntä puolustelevat mummot jotka ei ymmärrä mistään mitään, sympatiaa valelevat ihanalle isälle joka vain haluaa tyttärensä parasta.
Lyhykäisesti jotain pistetty kasvojen sisään. Myös muualle elimistöön. Jotkut tietää, jotkut ei. Tämä siis laittomasti ja salaa ilman asianomaisen tietämystä.
Huvittavinta on se, että tuossa tarinassa on tilanteita, missä joillekin on selitetty jopa totuus ainakin osittain, mutta koska niin uskomatonta, luulevat sen olevan hölynpölyä, hullujen houreita tsi pelleilyä.
Kunnes alkaa näkyä selviä merkkejä, että kaikki kerrottu ei stemmaa ja alkaa näyttää todennäköisemmältä se, että hölynpöly onkin totta eli se uskomaton olikin totta.
Oli rikoksia ja valheita ja siinä se.
Kirjoitin tänne aiemmin Timon vainoamisesta minua kohtaan ja kirjoitin, etten viitsi tuoda tässä ilmi Timon pahimpia tekoja, mutta sain nyt rohkeutta kirjoittaa totuuden. Olin hänen keikallaan, ja kun en ollut 13 vuoteen käyttänyt alkoholia niin keikalla juomani kaljat kilahti päähän kuin metrinen halko. Timo oli omalla autollaan tullut keikalleen, ja asumme todella lähekkäin.
Timo lupasi viedä minut kotiin eli siis OMAAN kotiini. Olin niin naamat että viimeisin muistikuva on se kun istuin Timon autoon ja yritin saada turvavyötä kiinni. Siihen katkesi muisti. Yhtäkkiä havahduin hereille ja tajusin, että olen Timon asunnolla ja hänen sängyssään, ja koska hän oli päälläni, niin tiedätte varmaan mitä tekemässä. Menetin taas tajuntani eli sammuin ja aamulla heräsin alasti Timon sängystä. Lähdin saman tien vetään sieltä, ja myöhemmin laitoin Timolle viestiä, että tajuttoman ihmisen paneminen on rikos ja raiskaus. Hän väitti että olin täysin mukana asiassa. En tod voinut olla koska olin sammunut. Timo tietenkin käänsi asian siten että minä olin täysin fine asian kanssa vaikken todellakaan ollut. Sen jälkeen vielä kehtasi vainota minua, mutta luojan hiton kiitos se loppui.
Ensin syytin tapahtuneesta itseäni, että omapa on vikani kun join niin paljon. Ystäväni saivat vakuutettua minut, että vaikka olisin juonut 5 pulloa viinaa niin mikään ei oikeuta tuota Timon tekoa. Että tässä taas esimerkki miten hyvä ja täydellinen ja virheetön ihminen tämä herra on.
Karua settiä. Yhteisen tutun kautta olen muutaman kerran Ironfacen tavannut vuosia sitten ja jutellut niitä näitä. Ihan ok, rennolta tyypiltä vaikutti niissä tilanteissa eikä siinä sen ihmeempää ja supliikki räppäri kun oli, niin tultiin ihan hyvin juttuun. Näiden parin kohtaamisen perusteella ei sinänsä pahaa sanottavaa.
Jossain vaiheessa selitteli näistä "channelling Bashar" -jutuista ja esitteli jotain energiakristallia. Eli kyseessä internetin Darryl Anka -niminen "meedio" joka väittää välittävänsä viestejä Bashar-nimiseltä ekstraterrestriaaliselta entiteetiltä. Täyttä käärmeöljykauppias/new age -huuhaata siis, näitä on nähty maailman sivu. Tarkempaa tietoa, jos kiinnostaa https://rationalwiki.org/wiki/Darryl_Anka
Ohitin tämän lähinnä olankohautuksella, koska en tästä Bashar-jutusta silloin tarkemmin tiennyt ja onhan meillä kaikilla omat kiiinnostuksen kohteemme enkä siinä tilanteessa halunnut mitenkään dumata/haastaa/loukata, koska vain vähän aikaa oli tavattu. Häneltä itse asiassa ostinkin jonkin hänen levynsä, koska ihan ok räppiä oli ja halusin tukea.
Nyttemmin en ole vuosiin äijää nähnyt ja todella häröä tämä viime vuosien somekäyttäytyminen. Jopa hänen fb-sivun kuvauksessaan on "Hetkiä tyttäreni kanssa kirjoitusten, runojen, kuvien, videoiden sekä musiikkini kautta" eli itse musiikki täysin sivuosassa ja hän on valjastanut tyttärensä joksikin kilveksi, jonka turvin tuuttaa eetteriin mitä psykoottisinta kamaa. Nuo kaikki "pimeys väistyy, tyttäreni on niin tärkeä ja taistelen hänen puolestaan vaikka maailman loppuun, koska rakkautemme on niin rajatonta ja liibalaaba" on niin falskia korulausetta korulauseen perään, että aika paska ja teennäinen maku jää jätkästä suuhun nykyään. Olisihan se pitänyt arvata.
Mie tutustuin Timoon 16 vuotiaana, ja hän oli silloin tosi hyvä tyyppi. Meillä oli hyviä keskusteluja henkisyydestä, jotka ei siis menneet mitenkään yli. Timo oli siihen aikaan tosi tietoinen eri asioista, ja opetti niitä minullekin, josta olin kiitollinen. Tykkäsin hänen musiikistaan tosi paljon ja ostin häneltä pari levyäkin, joissa Timo räppäsi todellakin asiaa.
Mutta hänen tyttärensä syntymän jälkeen Timo on mennyt aivan psykoottisen vainoharhaiseksi, ja siksihän hän ei saa nähdä nyt lastaan, edes valvotusti, mutta kääntää kaikki nuo omat virheensä toisten syyksi. Milloin lapsen äiti on kaiken pahan alku ja juuri, ja nyt sitten on tämä syyttely alkanut kohdistua last.suojelua kohtaan. He muka manipuloivat lapsen äidin haastamaan Timon oikeuteen ja kuulemma ihan perusoikeuksia rikkoen. Ei Timon mielenterveys ainakaan tätä menoa parannu, kaivaa vaan syvempää kuoppaa itselleen, välittämättä paskaakaan tyttärensä yksityisyydensuojasta. Koska kaikki nämä asiathan Timo tuo aina esille "suojellakseen tyttärensä kokonaisvaltaista hyvinvointia." Just joo Timo, just joo! Menisit jo hoitoon jonne olisit kuulunut jo ajat sitten!
Jep, ja nyt ne kaikki Timon asia-räpit muuttui siihen, että teki kokonaisen albumin jossa haukkuu lapsensa äidin ihan alimpaan helvettiin. Ja joka postauksen lopussa lukee että "haen tyttäreni pian kotiin."
No mites haet kun menet aina vain vainoamaan tyttäresi äitiä, ja kyllä tässä kaikki jo ihmettelee että jos Timo on rikkonut lähäriä jo useita kertoja, niin miksei ole jo kiinniotettuna poliisivankilassa ja saanut siitä vankeusrangaistusta. Joulun allahan hän siis oli taas poliisivankilassa kuulusteltavana mutta sieltäkin osasi jollain ilveellä puhua itsensä pois sieltä.
Pelkään että tapahtuu kauheita joskus tuon ihmisen tekemänä, koska hokee jatkuvasti kuinka hakee tyttärensä kotiin, kuinka tytär palaa kotiin hänen luokseen jne. On varmasti äärimmäisen raskasta äidillä asua samalla pitäjällä tuon ihmisen kanssa. Itse ainakin pelkäisin jatkuvasti milloin lapsi kaapataan. Onhan tämä yhteiskunta niin mätä, että oikeasti apua tarvivia ei saada hoitoon lukkojen taakse ennen kuin tapahtuu jotain kauheita, jos sillonkaan. Jaksan edelleen ihmetellä miten tällä ihmisellä on suurin fanijoukko somessa jotaki eläkeläisiä jotka kirjottaa siansaksaa kommenttikenttiin ja tsemppaa tätä ihmistä yhtymällä hänen sepostuksiin sokeana mustamaalaamalla äitiä. Jos itse olisin vastaavasti "tunnettu" naama, niin kyllä mulla mietityttäis että miten mun kannattajakunta koostuu lähinnä eläkeläisrouvista jotka kommenttien perusteella kuvittelee tuntevansa ja olevan kavereita..
Tää ihminen vaikuttaa avoimen psykoottiselta, sekaisin kuin seinäkello. Sillähän oli se lähes vuoden kestävä sometauko, jonka jälkeen palasi kiillottamaan sädekehäänsä. Mitä tuon tauon aikana on todella tapahtunut? Oma päätelmä on että on antanut paljon karumpaa faktaa itsestään viranomaisille sekoiluineen kaikkineen jonka takia on lähäriä ja muuta.
Ja joskus joku sattuu olemaan vähänki eri mieltä eikä nuoleskele tuota kommenteissa, niin tämä tyyppi leimaa heti erimieltä olevat toksisiksi narsisteiksi jotka ovat kaksinaamaisia jne...
Ei voi tässä muuta enää todeta kuin että on tämä maailma sairas paikka.
Taas uusimmassa postauksessaan Timo kertoo, että suunnitelmat hierovat käsiään yhteen nurkan takana ja maagisia asioita tulee tapahtumaan tänä vuonna. Hirveän itsekästä vaatia aina muita sopeutumaan hänen muottiinsa, ja Timo luulee että voi kaikessa rauhassa vainota ja häiritä muita, ja sitten kun hänelle virkavalta asiasta sanoo, niin tahallisesti poljetaan hyvää isää suohon. 🤦🏻 Timo ajattelee että hän on ainoa tässä keississä joka saa tehdä kuten itse haluaa, mutta taivas varjele jos lapsen äiti haluaa itse tehdä jotakin tavallista, niin pommitetaan lasua kuinka lapsen äiti särki pienoisen sydämen. Niin noloa ja narsistista tuo koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusimmassa postauksessaan Timo kertoo, että suunnitelmat hierovat käsiään yhteen nurkan takana ja maagisia asioita tulee tapahtumaan tänä vuonna. Hirveän itsekästä vaatia aina muita sopeutumaan hänen muottiinsa, ja Timo luulee että voi kaikessa rauhassa vainota ja häiritä muita, ja sitten kun hänelle virkavalta asiasta sanoo, niin tahallisesti poljetaan hyvää isää suohon. 🤦🏻 Timo ajattelee että hän on ainoa tässä keississä joka saa tehdä kuten itse haluaa, mutta taivas varjele jos lapsen äiti haluaa itse tehdä jotakin tavallista, niin pommitetaan lasua kuinka lapsen äiti särki pienoisen sydämen. Niin noloa ja narsistista tuo koko homma.
Juuuuh, äiti on huono ihminen ja lasun paikka kun lähtee viihteelle ja järjestää lapsen isovanhempien luo hoitoon, lapselle kärsimystä kun ei päässyt turvallisen isän luo ja niin edelleen.. mutta siinä ei ole mitään ihmeellistä että itte käy säännöllisesti putkassa kun rikkoo määräyksiä, kiillottellee sädekehää ja edelleen on turvallinen hyvä ja täydellinen isä ja paras huolehtimaan lapsesta! Ziisus sentään miten pihalla täytyy olla tästä maailmasta että kehtaa ääneen ja julkisesti tämmöisiä kertoakkaan!!!
FB-päivitys:
"Tämä vuosi tulee olemaan maaginen! Suuret muutokset odottavat kulman takana, käsiään yhteen hieroen kuin innokkaat yllätykset, valmiina loistamaan niin kirkkaasti, että jopa auringonsäteet kalpenevat niiden rinnalla.
Voitte pitää näitä sanojani vakuutena siitä, että näin tulee käymään. Näen tämän ennalta - jota ennenkin olen tehnyt virheettömästi - että myös te, yhdessä minun ja tyttäreni kanssa, saatte kokea upeita, valovoimaisia muutoksia."
Ei helvetti, en tiedä kumpi on surullisempaa; että aikuinen ihminen keksii tällaista tyhjää älyllisesti epärehellistä korulausetta miellyttääkseen eläkeläisfanejaan, vai että koko setti on todennäköisesti jollain liibalaaba-generaattorilla keksittyä ympäripyöreää onnenkeksiaforismia, joka vertautuu iltapäivälehtien horoskooppien hölynpölyyn. No oli miten oli, niin narsisti-Timohan saa vain lisää sytykettä, kun tämä falski lässytys saa lisää tykkäyksiä ja kommentteja ja fb-ilmoitukset helottavat punaisena.
Äiti hoitaa asiat lapsen parhaaksi. Hankkii sossut ja perhetyön avuksi. He neuvovat olemaan antamatta lasta Timolle lapsen ja äidin oman turvallisuuden vuoksi. Äiti samaa mieltä vainoamisen takia. No he kaikki nyt muka Timoa vastaan koska on niin hyvä ja täydellinen isä, jota syyttä suohon poljetaan.
Eli äiti ja sossut ovat paholaisia, mutta Timo on vaan hyvä ja suojeleva, kun käy stalkkaan äidin rapussa, änkee tunniksi hänen työpaikalle, menee tarhaan, ip-kerhoon ja koulun aloituksiin vaikka tietää, että lähestymiskiellon rikkomisesta voi seuraa vankeutta. Ja sokeat eläneisrouvat huutaa mukana, että äiti ja sossut on ne paholaiset, eikä tämä julkisesti koko Suomen lasua ja lapsensa äitiään haukkuva paranoidi.
Taitaa ukko olla pidätettynä nyt kun ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään vauhkoamista facessa. Hän itse kirjoitti aiemmin, että oikeudessa ei otettu hänen "todisteita" vastaan, ja nekin todisteet oli niitä miten ne vanhat rouvat kehuu Timoa isänä facen kommenteissa, mutta näitä oteta huomioon. No ei varmasti oikeudenkäynnissä merkaa joidenkin tuntemattomien vanhojen rouvien kommentit yhtään mitään.
Oikeus sitten määräsi kunnianloukkaus syytteen, koska Timon nähdään alentavan ja mustamaalavan lapsen äitiä postauksillaan. Sanoi äitiä mm häiriöiseksi vanhemmaksi. Ja lähestymiskiellosta voi seurata jopa vuoden vankeusrangaistus minkä Timo itsekin kirjoitti faceen. On tainnut ukko taas sekoilla ja vainota lapsen äitiä kun oli lähäristä huolimatta mennyt lapsen äidin työpaikalle häntä tuntikausiksi vainoamaan. Sitten ihmetellään että "korruptoitunut valtio poliiseja myöten rikkoo lakeja koska halutaan seku vain polkea hyvää isää suohon" ja vain siksi että hän nyt sattuu olemaan isä. Aivan psykoottista menoa.
No olis jo aikakin että pysyisi jossain säilössä vähän aikaa. Todella karmivia piirteitä saanut noi viimeisimmät postaukset, tulee myös mieleen että kehittelee niitä "suuria muutoksia" ja mitä kaikkea onkaan sepostanu joista jää väkisinkin uhkakuvia ilmoille 🙄
Jokaisen viime postauksen loppuun aina kirjoittanut että "isi hakee sinut kotiin." Johan tuosta nyt itse kukainenkin saa sellaisen kuvan, että aikoo kaapata lapsen hoiviinsa, ihan sama kunnianloukkaus- ja lähestymiskiellolle.
Niinku joku täällä kirjoitti, että äiti parka saa koko ajan pelätä, että Timo kyttää pusikoissa hänen jokaista liikeettään, varsinki jos tytär mukana. Koska Timolla ei valitettavasti ole muuta kuin aikaa. Kytätä ja vainota. Lapsenne äiti, jos luet näitä juttuja (mitä et todellakaan varmaan halua nähdä kun Timon hullutuksista koko ajan puhe) mutta jos luet niin sataprosenttiset sympatiat sulle ja lapsille, ja paljon tsemppiä. Kaikki asiat varmasti järjestyy parhain päin, me kaikki toivotaan sitä teille. 🙏🏻
Taitaa olla nyt niin, että Timo on kiinni ja odottaa vankeusrangaistusta siitä että on rikkoi lähestymiskieltoa niin paljon. Ja se oli kyllä niin outoa ja melkein surkuhupaisaa niiltä vanhoilta naisseuraajilta, että ko Timo oli postannu sen päivityksen, että joulun alla poliisivankilaan (ko oli taas menny vainoamaan lapsen äitiä, niin totta kai silloin poliisit hakee), niin nämä vanhat rouvat oli kirjotelleet että "Hyvää joulua sinne poliisivankilaan. 🥰 On se lapsen äiti kyllä niin karmea akka ku näin tekee, niin julma ja vastuuton, kyllä äiti sietäis menettää tyttärensä! 😡🤬"
Että voi taivaan luoja taas kerran!
Onkohan äijä päässyt huililomalle putkasta? Lässytys ja oman kilven kiillotus jatkuu tuoreimmassa fb-päivityksessä ja keski-iän ylittäneet mammat taputtaa käsiään ja tykkää niin saatanasti.
"Hyvää ystävänpäivää rakkaat seuraajat! Vaikka minusta ei ole hetkeen kuulunut, niin en ole teitä unohtanut - senhän te kyllä tiedätte sanomattakin
Taisteluni koneistoa vastaan jatkuu edelleen. Kylmäaltistuksella pidän huolen, että mieleni ja kehoni pysyy skarppina - muuten näitä valtion tuulimyllyjä vastaan taisteleminen voisi olla yhdelle ihmiselle mahdotonta. Kuvassa olen lähes 40 minuutin kävelylenkillä -23C pakkasessa. Alkoi puolen tunnin kohdalla tulemaan jo ihan oikeasti kylmä"
Odotin jo että siellä lukisi taas, että Olin jälleen poliisivankilassa kun prinsessani äiti minut sinne järjesti.
Siellä rouvat olivat oikein odottaneet, että herra tulee paikalle, jotta pääsevät taas äitiä haukkumaan oikein olan takaa. Kyllä tuokin on yksi kiusaajien teko, mutta ei ne rouvat käsitä sitäkään. Lapsi parka kun näkee nuo päivitykset vanhempana. Jos olisin itse Timon lapsi niin sanon rehellisesti, että minua lapsena hävettäisi nuo postaukset, vaikkei se tietenkään missään nimessä lapsen häpeä ole kantaa. Mietin vain lapsen mahdollisia tulevia tuntemuksia isäänsä kohtaan.
Nyt olis taas uutta settiä tarjolla facessa.
Joo, se olikin vuoden 2017 juttua. Ihmettelen miten Timo ei ole jo saanut vähintään vuoden vankeusrangaistusta kun hän toistuvasti rikkoo lähestymiskieltoa. Nytkin oli lapsensa äidin työpaikalle ängennyt ja ties mitä tekemään. Manipuloimaan ja kiristämään exäänsä että lapsi hänelle. Menee nuo jutut jo niin hulluiksi kun joka postauksen lopussa lukee: "Haen tyttäreni luokseni ja vaikkei äiti sitä suo, tyttäreni palaa kotiin isänsä luo."