Mikä tuo tapaus Ironface oikein on?
Bongasin facessa, vähintäänkin erikoisia päivityksiä elämästä lapsen kanssa ja suoria avautumisia lapsen toisesta vanhemmasta. Onkohan lapsen äiti ihan ok tän kaiken kanssa ja kaiken pahan alku ja juuri kuten tuo kaveri esittää?
Kommentit (127)
Eikö tuo loukkaa jo lapsen yksityisyydensuojaa
Mihinköhän tää ukko on nyt kadonnu somesta?
Jo on settiä jälleen! Onneksi viimeisimmissä julkaisuissa on myös alettu kyseenalaistaa Timon tarinoita, joihin sit tuntuu hyökkäävän vastaan niinku eriäviä mielipiteitä ei saisi olla ja jos et myötäile ja kehu kuinka mahtava isä hän on, puolustat väärin tekijöitä.. hohhoijaa.
Julkisella toisen vanhemman lynkkaamisella muutenkaan tuskin mitään hyvää saa aikaan, että onnea vaan tulevaisuudessa. Äärimmäisen typerää ja NOLOA!
Niitä Timon aiempiaki postauksia on monet kyseenalaistaneet ajat sitten, ja jopa tyttärensä äidin sukulaiset on puolustanut tätä äitiä Timon postauksissa. Nythän Timo oli tehny postauksen, johon oli kirjoittanu että "Lapsen isä tuottaa vainoharhaista puhetta." Varmaanki last.suojelu ja sosiaalityöntekijät ovat näin sanoneet. Timo myös lupailee kuukausia vanhoissa postauksissaan "tuovansa heti huomenna esille konkreettisia todisteita tyttärensä pahoinpitelystä" mutta näitä todisteita ei ole ilmaantunut yhtäkään. Kaikki postaukset ovat vain hänen omaa tarinan kerrontaa ja lapsensa äidin mustamaalaamista.
Haukkuu lapsen äitiä narsistiksi ja sanoo myös osaavansa ennustaa tulevaisuutta kuukausia etukäteen "lähes autistisen virheettömän päättelykykynsä ansiosta." Kritisoi turvakodin työntekijöitä, jossa tehtiin lapsen vaihto äidiltä isälle, jotta tyttärensä äidin ei tarvitse itse nähdä Timoa. Timo myös toistuvasti rikkoo lähestymiskieltoa lapsen äitiä kohtaan, jonka vuoksi joutui myös poliisivankilaan. Ja kun lapsi oli viimeksi Timon luona kotona, niin lapsi oli tarpeeks terve meneen päiväksi HopLopiin, mut kun samana päivänä oli vaihto äidin luokse, niin tytär oli kuulemma niin flunssainen että hänen olisi pitänyt jäädä isänsä luokse lepäämään.
Timo ei helpota nyt yhtään omaa tilannettaan, kun mustamaalaa lapsen äitiä kaiken aikaa ja diagnosoi lapsen äitiä milloin milläkin sairaudella. Timossa itsessään ei tietenkään ole virheen häivääkään. Jos oisin lapsen äiti niin olisin tehny jo ajat sitten syytteen kunnianloukkauksesta. Timo usuttaa seuraajiaan kirjoittavan hänen postaukseen kritisoivia viestejä lapsensa äidilleen ja hänen lammas-seuraajansa toimivat juuri näin, kyseenalaistamatta mitään.
Ei ne poliisivankila hommat ja Enskalla tapahtuvat tapaamiset ole tyhjän takia tehty, koska Timo on käyttäytyny näin jo vuosia. Silti selittää, että lapsen äiti, last.suojelu ja poliisit haluavat kostaa hänelle koska hän on täydellinen ja turvallisin vanhempi tyttärelleen. Ymmärrän oikein hyvin miksi lähestymiskielto on tehty ja että miksi lapsen tapaamiset on siirretty Enskalle. Timoa on tosiaan kielletty ottamaan yhteyttä lapsensa äitiin kokonaan, mutta silti tekstaa lapsen äidille, jossa yrittää painostaa lapsen äitiä antamaan lapsen hänelle kotiinsa. Menee jo niin noloksi tämä homma.
Timolla on nyt paha sairaudentunnottomuus, ja kaikki psykologit, psykiatrit ja ylilääkärit ovat hänet kuulemma terveeksi todenneet. Jos asia ois näin niin silloin last.suojelu sekä poliisi tuskin oisivat puuttuneet asiaan. Miten voiki koko ajan hehkuttaa olevansa maailman paras ja turvallisin isä kun rikkoo joka postauksessa lapsensa yksityisyydensuojaa. Kaikki vuosia vanhat postauksetki on edelleen luettavissa Timon Facesssa, joten lapsikin tulee nää näkemään ku on kasvanu, ja tulee varmasti häpeämään silmät päästään, ja jopa koulukiusaantumista voi alkaa ilmetä tän vuoksi. Lapsen osalta voi tulla myös katkeruutta isäänsä kohtaan kun näkee miten isänsä on rikkonut hänen yksityisyydensuojaa ja haukkuu äitiään kaikin mahdollisin tavoin, ja kaikki tietysti julkisesti faceen. Kauhea mikä psykoottinen soppa tästä on tullu. Lapsi ja äiti parka, käy sääli heitä että tällaista julkista vainoamista tapahtuu. Ja koko ajan hokee tuovansa esille konkreettiset todisteen lapsen pahoinpitelystä ja kuukausia kuluu eikä mitään todisteita näy. Virkavalta nyt vaan sattuu haluavansa kostaa Timolle kun Timo on mahtava isä. Että wtf?! Ja eiköhän sosiaaliviranomaiset puuttuisi heti asiaan jos lapsen äidin taholta olisi mitään todisteita tyttärensä pahoinpitelystä. Tulee aina kauhea myötähäpeä Timon postauksista.
No myöhäpeä nimenomaan tosi vahva!!
Sairaudentunnottomuudesta kertonee jo sekin, ettei näytä yhtään ymmärtävän miten kaivaa pelkästään omaa kuoppaansa. Rakkaus ei kyllä oikeudessa voita kun katsotaan tilannetta realistisesti, miten kohtelee omaa tytärtään ja hänen äitiään ja minkä kuvan itsestään antaa.
Herää vain epäilys että onko kyseessä narsistin tyypillinen projisointi eli kaikki mitä kertoo äidin tehneen, onkin tarinaa ihan suoraan itsestään! 😏
Ja onse jännä juttu että lähestymiskielto ollut ( onko yhä?) Niin ei sitä kovin hepposin perustein myönnetä, kun itseäni vainottiin jonkun sekoboltsin toimesta niin ei riittäny rahkeet kieltoon... ja mitä nämä äidin kodin rappukäytävässä päivystämiset on olleet ja kuuntelut mitä ääniä asunnosta kuuluu??
Onhan nuita huoltajuus kiistoja paljon, joissa persoonallisuushäiriöiset vie voiton sata nolla, mutta en usko ollenkaan tämän miehen selostuksiin lapsen äidistä. Ihan sairasta että pitää toistuvasti puhua alentavaan sävyyn tällä lapsensa äidistä. Ruotia koko kansan nähden lapsen asioita. En ainakaan itse ilosta kiljuisi jos löytäisin jostain netistä minun huoltajuus asioita koskevia väittämiä.. tuntuu että tämä ihminen on jäänyt pakkomielteisesti kiinni tähän asiaansa. Ymmärrän täysin miksi tämä isä on rajattu nyt mahd.kauas lapsesta. Vaikka lapsi ikävöi vanhempaansa, niin varmasti itsekin toimisin lopulta näin koska onhan tuo nyt todella sekavaa ja harhaista settiä mitä seurannut...
Jos olisin hänen housuissaan, antaisin rauhan lapselle ja äidille. Noudattaisin viranomaisten ohjeita ja nöyränä yrittäisin saada tapaamiset kulkemaan edes valvotusti, vaikka olisi tuskallista ja ikävää olla lapsesta erossa niin ajan kanssa kun näyttäisin että minusta olisi tasapainoiseksi huoltajaksi ja olisin yhteistyökykyinen vanhempi, niin ehkä ovia avautuisu enempi ajan kanssa.
Hänen kannattajakuntasa näyttää olevan melko vanhaa porukkaa, liuta vanhempia rouvia ja naisia jotka lähtevät hänen mukaansa mollaamaan julkisesti tätä äitiä.. mikä ihmisiä vaivaa???? Miettikää nyt oikeesti..
Hyvätahtoisia ja empaattisia ihmisiä, tässä tapauksessa (vanhempia) naisia on niin helppo manipuloida mukaan kun vähän korostaa omaa paremmuuttaan, kerjää sääliä ja kertoo toisesta osapuolesta juttuja joiden todenperäisyyttä voidaan vaan arvailla. Eihän Timppa ajattele tasan muuta kuin itseään ja omaa etua, narsismia parhaimmillaan.. äärettömän surullista tyttöä ajatellen 💔
Vierailija kirjoitti:
Sairaudentunnottomuudesta kertonee jo sekin, ettei näytä yhtään ymmärtävän miten kaivaa pelkästään omaa kuoppaansa. Rakkaus ei kyllä oikeudessa voita kun katsotaan tilannetta realistisesti, miten kohtelee omaa tytärtään ja hänen äitiään ja minkä kuvan itsestään antaa.
Herää vain epäilys että onko kyseessä narsistin tyypillinen projisointi eli kaikki mitä kertoo äidin tehneen, onkin tarinaa ihan suoraan itsestään! 😏
No eiköhän kaikki jotka hänen kanssaan on ollu enemmänki tekemisissä ymmärrä millaisessa maailmassa hän elää ja itse ymmärrän kyllä täysin että häntä on kehotettu olemaan mieli-tiimiin yhteydessä. En tiedä faktoja mitä hän on tehnyt lapsen äidin kohdalla mutta aika harhaisessa maailmassa eläny jo pitkään ja melko sakeaa juttua selitelly ties kuinka kauan. Joku frendi joskus tuumasi kun timppa oli kertoilu että ollu pari vuotta ilman viinaa että mitäs vetäny sen tilalta kun jutut oli ollu sitä luokkaa. Ja tästä on siis yli 10vuotta aikaa.
ja hän on ollu toki minua kohtaan aina vilpitön ja asiallinen enkä häntä mollaa sen takia että tuntisin vihaa vaan enemmänki olen surullinen hänen puolestaan kun ei ymmärrä hakea apua vaikka siihen on kehotettu monelta suunnalta. Tiedän myös paljon huhuja hänen touhuista mutta en anna niille painoarvoa koska ovat huhuja ilman faktoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän kaikki jotka hänen kanssaan on ollu enemmänki tekemisissä ymmärrä millaisessa maailmassa hän elää ja itse ymmärrän kyllä täysin että häntä on kehotettu olemaan mieli-tiimiin yhteydessä. En tiedä faktoja mitä hän on tehnyt lapsen äidin kohdalla mutta aika harhaisessa maailmassa eläny jo pitkään ja melko sakeaa juttua selitelly ties kuinka kauan. J
Minä en häntä tunne edes sen kummemmin, paljon kyllä kuullut huhuja tapauksesta enkä juurikaan niille anna painoarvoa. Enemmänkin tämän julkisen somekäytöksen perusteella pystyy päättelemään paljon ja sen myötä olen ihan tyytyväinen että ei kuulu tuttavapiiriin.
Tuli vaan mieleen että onko kukhan antanu ilmiantoa facebookille, meneehän tuo jo julkisen herjaamisen puolelle? Vai onko sitte parempiki että saadaan näyttöä, kylläki jo viattoman lapsen kustannuksella 🤔
Minä itse, joka postailin aiemmin noita pitkiä tekstejä Timosta, tunnen hänet henk.koht. ja voin sanoa ettei hän mikään hyvä jätkä ole. Noin yli 10 vuotta sitten Timon jutut ja räpit olivat erittäin hyviä, kritisoi maailman menoa oikeistä syistä ja osasi hyvin kiteyttää ne räp-biiseihinsä. Mutta nyt todellakin tullut vainoharhaiseksi ja psykoottiseksi narsistiksi, ja todellakin hän projisoi omaa narsistisuuttaan lapsen äitiä kohtaan.
Koko ajan aikoo tuota "huomenna" esille vedenpitävät todisteet lapsen äidin kaltoinkohtelusta tytärtään kohtaan, mutta ainoa joka tässä keississä kohtelee kaltoin ihmisiä on Timo itse. Ja oletteko huomanneet sen, ettei tämä tyttären äiti ole tullut uhoamaan ja puolustelemaan itseään mihinkään Timon postauksiin, vaan lapsen äiti pysyy hiljaa. Aikamoiset hermot hänellä kun tietää kaiken mitä paskaa Timo hänestä nettiin jauhaa, niin silti kestää sen kaiken, varmaankin tyttärensä vuoksi, koska tämä äiti ajattelee vain tyttärensä parasta eikä lähde mukaan tuohon Timon psykoottiseen hulluuteen.
Timo haukkuu (ja on vuosia haukkunut) lapsensa äitiä, äidin uutta puolisoa sekä lastensuojelua hyvin ikävin ja vihaisten termein. Ja tosiaan nuo lapsi-kiista asiat eivät ole ainoa osa-alue, jossa Timo osaa olla psykoottinen, vainova ja narsistinen. Minuakin vainosi hetken aikaa, mutta kun exäni ja poliisit puuttuivat asiaan niin johan loppui. Ja tosiaan Timo itse soitti poliisit minun ja exäni asuntoon, kun "minusta ei ollut kuulunut hetkeen." No ei tietenkään ollut kuulunut koska en halua hänen kanssaan MISSÄÄN tekemisissä olla.
Käy kyllä sääli lapsen äitiä, hänen puolisoaan ja lasta itseään, sekä lastensuojelua kohtaan, kun Timo dissaa heitä syyttä suotta aivan järkyttävin termein. Suurin tunne itsellä yleensä on aivan jäätävä myötähäpeä Timon postauksista. Kaivaa omaa kuoppaansa ja huolella, muttei sairaudentunnottomana narsistina sitä tajua. Kaikki biisit nykyään on "olen täydellinen ja paras isä, lapsen äiti ei asiasta pidä." Ja rikkoo lähestymiskieltoa koska Timo oikeasti vainonnut lapsen äidin perhettä rappukäytävässä. Samoin kuin teki minua kohtaan ja piti uhkailla aivan saakelisti että hän lopetti tuo psykoottisen paska-käytöksensä.
Huhhhuh 😱
Oot vissiin naispuolinen? Tää siis edelliseen viitaten.
Timosta tullee sellainen mielikuva että kokee olevansa joku maailman pelastaja, korvaamaton nii ettei kukaan pärjää ilman häntä tai apuaan ja sinun kertomus vaan vahvisti tämän, jos poliiseja soitellut kun ei ole muuten saanut yhteyttä.. Hirviän itsekästä jos ei muka tajua että toinen ei omasta tahdostaan halua olla tekemisissä.
Nuo sen julkaisut mennee entistä hullummaksi ja enemmistö tukijoista alkaa olla vanhempia rouvia joihin on vissiin helppo vedota, hyväksikäyttöä tuokin. Toivottavasti tuo hyypiö laitetaan pian pakkohoitoon tai sinne poliisivankilaan mikä Timolle kuulostaa olevan jo tuttu paikka
Vierailija kirjoitti:
Huhhhuh 😱
Oot vissiin naispuolinen? Tää siis edelliseen viitaten.
Timosta tullee sellainen mielikuva että kokee olevansa joku maailman pelastaja, korvaamaton nii ettei kukaan pärjää ilman häntä tai apuaan ja sinun kertomus vaan vahvisti tämän, jos poliiseja soitellut kun ei ole muuten saanut yhteyttä.. Hirviän itsekästä jos ei muka tajua että toinen ei omasta tahdostaan halua olla tekemisissä.
Nuo sen julkaisut mennee entistä hullummaksi ja enemmistö tukijoista alkaa olla vanhempia rouvia joihin on vissiin helppo vedota, hyväksikäyttöä tuokin. Toivottavasti tuo hyypiö laitetaan pian pakkohoitoon tai sinne poliisivankilaan mikä Timolle kuulostaa olevan jo tuttu paikka
Joo, olen nainen, enkä viitsi tässä edes tuoda ilmi Timon pahempia tekoja kuin kyttääminen. Ja kyllä, Timo luulee olevansa joku valon lähettiläs maailman pelastaja, ja hänhän on legit sanonut että näkee autistisen virheettömän päättelykykynsä ansiosta kuukausia eteenpäin tulevaisuuteen. Eli vainoharhaisuuteen tässä on jo menty.
Ja tosiaan silloin kun vielä seurustelin exäni kanssa, niin Timo pääsi jollain ilveellä kerrostaloni suljetuista alaovista sisään, eli varmaan seisoi pihalla odottamassa niin kauan että joku naapuri oli tullut alaovesta ulos. Sitten Timo soitti poliisit asuntooni ennen kuin oli itse edes soittanut ovikelloani. Silloin oli myöhäisilta ja exäni oli sängyssä jo nukkumassa. Itse istuin silloin olohuoneen sohvalla syömässä ja retkipullo oli olohuoneen pöydällä. Kun ovikello soi niin säikähdin niin paljon, että pomppasin sohvalta ylös, ja retkipullo tippui lattialle kun juoksin herättämään exän. Hän meni avaamaan oven ja Timon ekat sanat olivat, että "soitin tänne virkavallan." Exä sanoi että hyvä.
Sitten Timo alkoi jankata, että aika epäilyttävää että kun hän soittaa ovikelloa niin kauheaa ryminää kuuluu. (Retkipullon kaatuminen.) Timo väitti etten ole kunnossa, ja että exäni pitää minua vankinaan omassa asunnossani. :D Timo jankkasi exälleni, että hän haluaa nähdä minut jotta tietää minun olevan kunnossa, ja sitten voi lähteä pois. Exäni huusi mulle makkariin, että voinko käydä näytillä eteisessä mutten suostunut, koska en halunnut nähdä Timoa. Exäni kuvasi koko tapahtuman videolle, ja Timo yritti väkisin tunkea asuntoomme "tsekkaamaan olenko varmasti kunnossa." Onneksi exäni oli kaksi krt isompi kuin Timo niin hän ei päässyt väkisin sisään. Sitten kun Timo lähti rappukäytävästä ulos, niin poliisi saapui kohteliaasti ovellemme ja selitimme exän kanssa tilanteen poliisille. Toinen poliisi oli alhaalla pihalla jututtamassa Timoa. Sanoin poliisille, että Timo on ainoa väärintekijä tässä hommassa ja poliisit lupasivat hoitaa asiaa. Sen jälkeen en ole Timosta (luojan kiitos) kuullut enkä haluakaan.
Ja jep, seuraajat keski-ikäisiä naisia, jotka eivät satavarmasti edes kuuntele Timon cringejä räp-biisejä vaan haukkuvat vain lapsensa äitiä kuin rikkinäiset levysoittimet. Saa nähdä mikä hullutus-soppa tästä vielä kehkeytyy.
Timon viimeisin ex-tyttöystävä (ei tyttärensä äiti) vaan hänen jälkeensä ollut ex-tyttöystävä joutui vaihtamaan oman puh.numeronsa Timon vainoamisen vuoksi, ja sen jälkeen Timo alkoi laitella hänelle pienien summien tilisiirtoja, jotta pystyi kirjoittamaan exälleen viestejä niiden mukana. Teki myös biisin, jossa haukkui tämän exänsä uutta puolisoa, kuinka "exäni minulta nyysit, hän teki juustiin niinkuin sie pyysit, kun sie hänet kahleisiin pistit."
Sitten tää exä tuli kommentoimaan Timon räp-videoon, että jättää hänen uusi puolisonsa rauhaan, sillä kukaan ei ollut pakottanut tätä exää jättämään Timoa, vaan exä oli tehnyt sen omasta vapaasta tahdostaan, eikä ollut silloin vielä edes tutustunut uuteen puolisoonsa. Tää nainen myös kirjoitti, että "kukaan ei pakottanut mua katkaisemaan välejäni sinuun vaan kerroin sulle tarkasti kaikki ne syyt miksi halusin sinusta erota." Tää nainen myös pyysi Timoa että jättää hänen nykyisen miehensä parjaukset pois näistä räp-biiseistä koska hänen nykyinen mies ei edes tunne Timoa ollenkaan.
Timo vastaili noihin kommentteihin silmät kirkkaina valehdellen, eli kaikki muut on aina valehtelijoita ja paskapäitä paitsi hän itse. >.<
Aivan järkkyä mitä kokemuksia ja ahdistelua, hyi että!!
Nyttehän se on facebookissa tuonu esille jotaki pahoinpitely asioita äitin miesystävää kohtaan ja kuulostaa että kaikki mahdolliset osalliset pitää vettää mukaan, oli ne tarinat tosia tai ei että huomio kääntyy itsestään pois. Timo se vaan kiillottellee sädekehää ja varmaan vaan nauttii ku saa täteiltä kannatusta ja haukkumaan puolestaan näitä kaikkia "osallisia" ja pääsee vielä kehumaan omahyväsesti ettei hän hauku kettään.
Ihme ettei joku taho tai facebookki ole vielä puuttunu tuohon julkiseen touhuun!
Täähän muistittaa turkulaisen natiivi-minnesotalaisen henkilön juttuja, tosin hän ei ole vielä psykoosissa.
Timohan teki viimeisimmälle exälleen (ei lapsensa äiti) toisenkin biisin silloin kun tää nainen halusi erota Timosta, ja riimit olivat mm tällaisia: "Aina kun oon ärtynyt niin huudan sulle, kohtelen sua julmasti ja sun ystävät pitää mua jo narsistina."
Eli itsepä paljasti itsestään asioita, että huutaa exälleen, haukkuu tätä, kohtelee julmasti, on narsistinen ym. Ja paljon myöhemmin kun tää exä oli jo uuden puolisonsa kanssa onnellisesti kihloissa, Timon oli silti tehtävä biisi jossa haukkui exänsä uuden puolison vaikkeivät edes tunne toisiaan. Samaa teki tyttärensä äidille, vaikka erosta vuosikaudet. Ja silloin vuosia sitten, kun Timo jäi kiinni rikoksista ja joutui muistaakseni pariksi vuodeksi vankilaan ja siellä jopa eristykseen, niin lapsensa äiti tietysti halusi erota rikollisesta ja meni elämässään eteenpäin, mm uusi puoliso tuli kuvioihin. Timo sitten tästä suivaantuneena teki biisin, jossa haukkui että lapsensa äiti oli rakastunut vaan "hänen mammonaan ja maineeseen." Jota Timolla ei edes liioin ole.
Ja hän oli kuukausia psykoosissa suljetulla niin itse mielenterveys-hoitajana tiedän, että jos on alttiutta psykoosille niin helposti uusiutuu, kuten Timolla nyt tämä harhaluuloisuus, psykoottisuus ja sairaalloinen pakkomielle tyttäreensä on uusiutunut, ja tällaiset ihmiset eivät itse tunnista tätä koska ovat sairaudentunnottomia. Olen tällaisia tapauksia paljon hoitanut. Plus Timolla narsistisia piirteitä paljon. Lastensuojelua pommittaa kaiket päivät harhaluuloillaan, joten lasu on lakannut vastaamasta Timon puheluihin, ja viimeisin asia mitä Timolle olivat sanoneet on, että hankkiudu mielitiimiin hoitoon. No, Timo itse sitä mieltä ettei tarvitse sinne mennä vaan jatkaa tätä "äiti pahoinpitee prinsessaani" -juttua. En ymmärrä miten se äiti jaksaa. Ja Timo sai äitiä kohtaan lähestymiskiellon äidin valehtelulla, vaikka itse seisoi tuntikausia heidän rappukäytävässä, ja postiluukusta huuteli lapselleen ja pommitti äitiä puheluilla tauotta. Että joo, ei mitään vikaa koskaan Timon omassa käytöksessä. 🤦🏻
Tarkoitin sanoa että Timon omien sanojensa mukaan sai muka lähärin kun äiti "valehteli" poliiseille, vaikka Timo täytti kaikki kotirauhan rikkomisen kriteerit.
Tämä päivitys on kopioitu suoraan hänen face sivuilta. Julkaissut noin puol tuntia sitten 🤦🏻
"Hei kaikki!
Välitän nämä terveiset siskoni kautta Rovaniemen poliisivankilasta.
Minut pidätettiin tänään. Kerron mitä on tapahtunut kun minut vapautetaan.
Toivon teille aurinkoista viikonloppua
Kaikki selviää kyllä älkää olko huolissanne! Rakkaus voittaa "