Onko sinusta liian iso ikäero jos nainen 27v ja mies 44v?
Mitä mieltä? Ja ei nyt mitään ikiksen mielipiteitä tähän.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Jos 37v varastomies Markus lähestyy 21-vuotiasta työpaikan Pinjaa, niin Markus on ällöttävä setämies, jonka sietäisi etsiä ikäistään seuraa.
Jos Pinjan eteen tuodaankin Markuksen ikäinen Reino Nordin, niin Pinja suorastaan kirkuu, että; Oih! Itse Reino Nordin 😍! -Reikku ota mut tässä ja heti.
Näinhän se menis..Ei ole yleistettävissä eli ei useinkaan mene noin ja mitä sitten jos poikkeustapauksissa meneekin.
Kukin saa vapaasti päättää itse omat kriteerinsä ja muiden kriteerit ei kenellekään muulle kuulu.
Aina kun mies vaihtaa reilusti nuorempaa, niin jostain syystä naiset eivät tykkää.
Vaihtaa nuorempaa_ yhä nuorempaa_n? Mättähältämättähälle tyhjäpäägigolot ei kelpaa kuin vastaaville.
Jos paria ei haittaa, niin ei kai se liikaa ole. Itsellä on kyllä semmonen ajatus että en ihan helposti voisi olla niin nuoren naisen kanssa joka voisi olla lapseni. Olin kyllä 14-vuotiaana sukukypsä, joten tuntuis jo vähän suurelta ikäerolta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla isompikin
Harry Renlin
Niin voi.
- Danny
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, sanon nyt oman mielipiteeni, koska vuosia sitten olin 27 ja mieheni 44. Menimme naimisiin, saimme 2 lasta ja tajusin, että hän on jo aika iäkäs ja minä ihan nuori villikissa, nainen parhaassa iässä. Lähdin huikentelemaan ja erosimme. Oli siinä muutakin, mutta yhteenvetona sanoisin, että en koskaan missään muodossa milloinkaan suosittele nuorille naisille näitä setämiehiä vaikka olisivat kuinka vetreitä ja älykkäitä. Sitten se nahka alkaa roikkua ja jutut kiertää kehää. No thanks.
Tietenkin itse käytät elämäsi parhaat vuodet niin kuin haluat.
Tämä. Vaikka ikä ei tuossa vaiheessa tunnu, niin kun itse olet nelikymppinen ja ukko eläkkeellä, niin elätte aivan täysin erilaista elämänvaihetta. En suosittele.
Ikäerossa vaikuttaa paljon arvot ja kokemukset sekä se, millaista maailmankuvaa pitää kukin viehättävänä.
Tiedän 10 vuoden ikäerolla olleen pariskunnan, joka erosi siihen, että nainen oli vähän lapsellinen miehen mielestä, mutta nainen oli vasta hieman yli parikymppinen. Elämältä odotettiin ja haluttiin jo erilaista sisältöä. Mies halusi jo perheen, kun nainen halusi vielä matkustella ja elää.
Tilanne voi olla ihan erilainen 10 vuoden päästä,tai molempien ollessa yli 40 vuotiaita.
Itse olen lähinnä vaan vitsaillut ukolle, että laitan sen vaihtoon kahteen 25, kun täyttää 50. Ukko taas taputtaa pyllylle ja komentaa olemaan :D En tiedä, että tuleeko vielä omille niskoille vitsihuumorilla heitetty sutkaus ja mies joko vaihtaa minut tai masentuu pelätessään vanhenemista.
On. Mies kärsii keski-iän kriisistä. Pma lapsensa on tuon hpidon okäinen ja miehestä vielä tullit isovanhempikin.
Olisitkohan vain panokone ja itsetunnon jatke ilman rakkautta. En kelpuuttaisi.
Ei ole Suomessa. Ennen maalla oli nuorempi nainen ja n. 10 v. vanhempi mies ehkä, mutta nykymaailmassa olen nähnyt tuollaista ikäeroa lähinnä Itä-blokin ja Balttia maissa...