Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta liian iso ikäero jos nainen 27v ja mies 44v?

Vierailija
14.02.2021 |

Mitä mieltä? Ja ei nyt mitään ikiksen mielipiteitä tähän.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40-vuotiaiden miesten menojalka väpättää ja ero tulee väistämättä ellei sitten nainen hyväksy bailausta ja vieraita naisia.

Vierailija
42/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos ei pariskuntaa itseään haittaa, aikuisia ihmisiä kumpikin. Mä olen nyt 39v ja mun mies 53. Ja hyvin pystytään matkustelemaan ja "sukeltelemaan kirkkaissa vesissä", kumpikin 😄

Kannatteletko miestäsi?

Miksi pitäisi? Kyllä aikuinen mies osaa uida. Ja sukeltaa. Ja nyrkkeillä, pelata shakkia, kokata, tanssia ja naida. Ihan ilman mitään pillereitä 😋

Ei tuo nyt niin varmaa enään ole tuossa iässä😉

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa lukea miten katkeruus kumuloituu täällä.

Vierailija
44/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuoden ikäero on minun mielestäni vähän kuvottava, mutta onko sillä jotain väliä, mitä mieltä joku tuntematon on?

Vierailija
45/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa, jossa oli 20 vuoden ikäero. Se ei silloin nuorempana haitannut. Tänäkin päivänä eksä matkustaa, sukeltelee kirkkaissa vesissä ja käy juhlissa huomattavasti enemmän kuin minä koskaan.

Nykyään en voisi kuvitella olevani suhteessa niin isolla ikäerolla. Olen elämäni kunnossa, työssä on menossa mielenkiintoinen urakehitys, on haaveita ja tavoitteita. Eksäni ikäiset jäävät eläkkeelle, ikääntyminen alkaa näkymään, on tullut pitkäaikaissaurauksia jne.

Tietysti jos hyvän suhteen löytää, niin ei siitä ikäerosta tai kenenkään mielipiteistä kannata välittää.

Vierailija
46/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin villityksen jälkeen alkaa hiipua hiljalleen. Eläkeiässä alkaa väsyä terveenäkin helpommin. Hyvä, koska tulotkin putoaa lähes puoleen. Arvostan elämää ja jaksamista vielä kun voin. En haluaisi itseä vanhempaa rinnalleni. Kukin tekee, mitä haluaa. Se ei ole mun ongelma

Vierailija
47/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on parhaimmillaan noin vuodet 40-45, mutta sitten alkaa jyrkkä alamäki. Tosiaan 6 vuoden päästä mies on 50 ja se todellakin tuntuu. En missään nimessä suosittele paitsi jos ap on aseksuaali.

Halut osuvat juuri kohdilleen kun nainen 25v ja mies 40+, koska miehen halut ovat korkeimmillaan 18v ja ja naisen 40+. Tällöin mies 40+ ja n25v. sopivat seksuaalisesti täydellisesti kohdilleen.

Vierailija
48/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, sanon nyt oman mielipiteeni, koska vuosia sitten olin 27 ja mieheni 44. Menimme naimisiin, saimme 2 lasta ja tajusin, että hän on jo aika iäkäs ja minä ihan nuori villikissa, nainen parhaassa iässä. Lähdin huikentelemaan ja erosimme. Oli siinä muutakin, mutta yhteenvetona sanoisin, että en koskaan missään muodossa milloinkaan suosittele nuorille naisille näitä setämiehiä vaikka olisivat kuinka vetreitä ja älykkäitä. Sitten se nahka alkaa roikkua ja jutut kiertää kehää. No thanks.

Tietenkin itse käytät elämäsi parhaat vuodet niin kuin haluat.

Ihan sama kokemus minullakin. Otin vanhemman miehen ja oli fine siihen asti kunnes mies oli 50+ ja minä kolmekymppinen. Sitten alkoi se ikäero tuntumaan ja ei silleen kivasti. Just toi "Tietenkin itse käytät elämäsi parhaat vuodet niin kuin haluat" kirpaisi. 

Vierailija
49/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on parhaimmillaan noin vuodet 40-45, mutta sitten alkaa jyrkkä alamäki. Tosiaan 6 vuoden päästä mies on 50 ja se todellakin tuntuu. En missään nimessä suosittele paitsi jos ap on aseksuaali.

Ei se mitään, nainen on parhaimmillaan 20 vuotiaana. Sitten alkaa alamäki.

Vierailija
50/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso? Ehei, miksi mies katsoisi noin vanhaa?

17 olisi sopiva

Vierailija
51/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, nainen on parhaimmillaan 20 vuotiaana. Sitten alkaa alamäki.

Alamäki alkaa nykyään jo hieman aikaisemmin

Vierailija
52/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa lukea miten katkeruus kumuloituu täällä.

katkeruus, m i e s v i h a...

miten sitä haluaakaan nimittää

Vierailija
53/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aika ihanteellinen. Mies jo rauhoittunut ja hankkinut riittävästi resursseja perheen ylläpitoon. Nainen vielä sen verran nuori ettei lasten hankinnan kanssa ole kiire eli ehtii rauhassa seurustella ja tutustua.

Vierailija
54/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tätä mietit, ikäeroa on liikaa. Aattelepopa ihan ite. Keski-ikäinen vanhalle haiseva, veltto nahkainen ja mulkkuinen pappa ja nuori vetreä parhaassa iässä oleva nainen. Paappa varmaan onnessaan. Yök.

Oikeasti +- 10% omasta iästä on se sopiva ikä haarukka eli 27 vuotiaalle noin +-3 vuotta . 44 vuotiaalle ikähaitari 40-48 v.

Kyllä sinä saat sopivammankin, ei tarvitse tyytyä.

Vierailija
55/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 20 vuotta vanhemmalla miehellä voi olla nuorelle naiselle tarjottavaa jotta nainen kiinnostuu?

Niin juu, varallisuus jolla mahdollistetaan asioita.

Vierailija
56/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 20 vuotta vanhemmalla miehellä voi olla nuorelle naiselle tarjottavaa jotta nainen kiinnostuu?

Sitoutumiskyky. Alle 40v. mies ei halua vielä sitoutua.

Vierailija
57/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v alkaa kyllä oleen jo liian vanha. Itse harkitsisin hieman nuorempaa.

M43

Vierailija
58/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neidillä ei selvästikään ole kokemusta miehistä, vain poikasista jotka itkee kun pitää aamulla nousta sängystä🧐

mies53v

Vierailija
59/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä. 27-vuotiaat miehet ovat vielä mieleltään kehittymättömiä lapsia, joten jos haluaa hyvää keskusteluseuraa, on pakko ottaa vähintään kymmenen vuotta vanhempi mies (oman kokemukseni mukaan)

Nimim. N24

No tuskin naiset sen kummempia ovat. Mies 36v

Vierailija
60/108 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskyky. Alle 40v. mies ei halua vielä sitoutua.

Höpö höpö. Esim. Omani oli valmis sitoutumaan 19 v. Outoa kyllä, kaikki kaverit kun tapasivat elämänkumppaninsa viimeistään fuksivuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme