Onko sinusta liian iso ikäero jos nainen 27v ja mies 44v?
Mitä mieltä? Ja ei nyt mitään ikiksen mielipiteitä tähän.
Kommentit (108)
Ei ole jos nainen on 17 v nuorempi.
On jos nainen on 17 v vanhempi.
kyllä jokainen mies haluaa tiukempaa settiä eli nuorempaa misä on vielä puristukset tallessa pimperossa
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, sanon nyt oman mielipiteeni, koska vuosia sitten olin 27 ja mieheni 44. Menimme naimisiin, saimme 2 lasta ja tajusin, että hän on jo aika iäkäs ja minä ihan nuori villikissa, nainen parhaassa iässä. Lähdin huikentelemaan ja erosimme. Oli siinä muutakin, mutta yhteenvetona sanoisin, että en koskaan missään muodossa milloinkaan suosittele nuorille naisille näitä setämiehiä vaikka olisivat kuinka vetreitä ja älykkäitä. Sitten se nahka alkaa roikkua ja jutut kiertää kehää. No thanks.
Tietenkin itse käytät elämäsi parhaat vuodet niin kuin haluat.
Kysy niiltä naisilta, jotka on olleet karu sellissa ja nyt ikääntyvät yksin, niin kannattiko.
Ei tuohon ole selvää vastausta antaa.
Toisin päin olisi ihan hyvä. Jos aikoo olla pitkään suhteessa ja menee naimisiin, tulee vanhentuva ukko helposti omaishoidettava, saattaa olla raskasta, jos lisäksi ukko ikäytyessään jääröittyy ja pyöreytyy.
Myös itseppäinen korppu voi olla ikävä.
Niin... Jos 37v varastomies Markus lähestyy 21-vuotiasta työpaikan Pinjaa, niin Markus on ällöttävä setämies, jonka sietäisi etsiä ikäistään seuraa.
Jos Pinjan eteen tuodaankin Markuksen ikäinen Reino Nordin, niin Pinja suorastaan kirkuu, että; Oih! Itse Reino Nordin 😍! -Reikku ota mut tässä ja heti.
Näinhän se menis..
6 vuoden kuluttua mies on 50 v ja nainen 33. Kyllä se noin aika isolta ikäerolta tuntuu. Mulle olisi ollut ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
6 vuoden kuluttua mies on 50 v ja nainen 33. Kyllä se noin aika isolta ikäerolta tuntuu. Mulle olisi ollut ihan liikaa.
Ja tuosta 90 vuotta eteenpäin, niin mies on 140v ja nainen 123v.
Vierailija kirjoitti:
Niin... Jos 37v varastomies Markus lähestyy 21-vuotiasta työpaikan Pinjaa, niin Markus on ällöttävä setämies, jonka sietäisi etsiä ikäistään seuraa.
Jos Pinjan eteen tuodaankin Markuksen ikäinen Reino Nordin, niin Pinja suorastaan kirkuu, että; Oih! Itse Reino Nordin 😍! -Reikku ota mut tässä ja heti.
Näinhän se menis..
Tässä se totuus tuotiin hyvin esille. Eli sama se ikäerolle, loppujaan henkilö itsessään on se ratkaiseva tekijä.
No HUH HUH että joku täällä saa vedettyä jotain negatiivistakin sellaisesta täysin luonnolisesta asiasta että mies on vaikka 10-,15-,20-vuotta tai vieläkin vanhempi kuin nainen!<br/> <br/> Sehän on täysin luonnollista että mies on vanhempi,sitä voi olla hiukan vaikeaa toimia perheen päänä nuorena koltiaisena ja tietenkin vanhempi nainen ei kovinkaan helposti katso nuorempaa miestä ylöspäin!<br/> <br/> Kokemuksen mukaan ei se ikäero ole se erottava tekijä vaan luonne-erot,jos halutaan samaa ja ollaan kiinnostuneita samansuuntaisista asioista niin onhan se vähän hullunkurista jos päättää kalenterin perusteella ettei yhdessä voisi olla!<br/> <br/> Aika rankkaa lueskella näitä pinnallisia "omaishoitaja" kommentteja,jos ei sen enempää välitä toisista että vastoinkäymisten kohdatessa pitää toisia vain taakkana ja omien "nautintojen" esteenä niin tälläisten "ajattelijoiden" ei kannata juuri parisuhteisiin mennäkään puhumattakaan että lapsia hankkisivat kun kerran eivät halua muista huolehtia!<br/>
Mikäs siinä jos ei pariskuntaa itseään haittaa, aikuisia ihmisiä kumpikin. Mä olen nyt 39v ja mun mies 53. Ja hyvin pystytään matkustelemaan ja "sukeltelemaan kirkkaissa vesissä", kumpikin 😄
Voi olla. Oman kokemuksen mukaan noin 44v mies on henkiseltä kehitykseltään jossain 10-15 vuotiaan tasolla. 27 vuotias nainen ei ikinä jaksa sitä teineilyn ja kiukuttelun määrää mitä tuon ikäisellä mieslapsella on.
Moni mies on parhaimmillaan noin vuodet 40-45, mutta sitten alkaa jyrkkä alamäki. Tosiaan 6 vuoden päästä mies on 50 ja se todellakin tuntuu. En missään nimessä suosittele paitsi jos ap on aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos ei pariskuntaa itseään haittaa, aikuisia ihmisiä kumpikin. Mä olen nyt 39v ja mun mies 53. Ja hyvin pystytään matkustelemaan ja "sukeltelemaan kirkkaissa vesissä", kumpikin 😄
Kannatteletko miestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on parhaimmillaan noin vuodet 40-45, mutta sitten alkaa jyrkkä alamäki. Tosiaan 6 vuoden päästä mies on 50 ja se todellakin tuntuu. En missään nimessä suosittele paitsi jos ap on aseksuaali.
Taitaa olla tällä mammalla oma lehmä ojassa.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menis..Tässä se totuus tuotiin hyvin esille. Eli sama se ikäerolle, loppujaan henkilö itsessään on se ratkaiseva tekijä.
Käytännössä asia on näin.
On ja ei ole. Pääasia on, että pariskunta itse viihtyy yhdessä.
Olen itse ollut 27-vuotias ja 44-vuotias. Energiaa oli runsaasti enemmän 27-vuotiaana. En koe, että alle 50-vuotiaana olisin kehäraakki, mutta sitä energiaa on vähemmän. Elämä on parasta, kun se on säännöllistä, menen ajoissa nukkumaan, syön säännöllisesti. Uudet asiat eivät samalla tavalla kiinnosta. Olen elämässäni kokenut niin monta uutta asiaa sekä myönteisiä että kielteisiä, joten tutut ja turvalliset asiat kiinnostavat yhä enemmän. Luokkakokouksissa on huomattu, että kun lähestyt 50 ikävuotta, niin jokunen luokkatoveri on jo kuollut. Pitkäaikaissairaudet lisääntyvät, osalla on syöpää, osa on parantunut ensimmäisestä syövästään. Vaikka suurin osa onkin hengissä, niin sitä saa olla iloinen siitäkin, että itse elää.
Ikääntyessään ihmisestä tulee introvertimpi. Ainakaan uudet sosiaaliset suhteet eivät samalla lailla kiinnosta. Jos olet ekstrovertti, niin valitse siis superekstrovertti. Muuten saattaa käydä niin, että 10 vuoden päästä vain sinä haluat muitakin ihmissuhteita, tutustua uusiin kavereihin, naapureihin yms.
Hei, ikäjankkaaja on palannut! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatteletko miestäsi?
Miksi pitäisi? Kyllä aikuinen mies osaa uida. Ja sukeltaa. Ja nyrkkeillä, pelata shakkia, kokata, tanssia ja naida. Ihan ilman mitään pillereitä 😋
Kun olin 27, poikaystäväni oli 23.
Hyvin sovittiin yhteen ja hauskaa oli
joka huoneessa.