Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonin ja Hannan ystävyys, saunovat, yökyläilevät ym. Kumppanit mustasukkaisia

Vierailija
14.02.2021 |

No joo. En ehkä itsekään ihan myötämielinen olisi. Eihän kyse tarvitse seksistä olla, siitäkin voi tulla mustasukkaiseksi jos ystävä on läheisempi ja tärkeämpi kuin kumppani.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f897b7b7-51ce-4dff-93f0-091959d13747

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sopisi minulle. Menkööt hannan kanssa naimisiin jos hänen seurastaan noin paljon tykkää. Vaihtaisin ukkoa.

Entä jos Hanna olisi Hannu, olisiko se sitten ok?

Vierailija
82/88 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin tai yritin tapailla hetken miestä joka jo ekoilla treffeillä ilmoitti "Sannasta" joka on hänen paras ystävä ja tulevan kumppanin pitää hyväksyä se että heillä on läheiset välit. Tämän alkusaarnan jälkeen hieman mietin mikähän tää juttu on.. Noh, muutaman viikon aikana tuli kuvio hyvin selväksi. Treffeille oli vaikea löytää aikaa kun piti kahvitella Sannan kanssa, Sanna tarvitsee kyydin, Sanna sitä ja Sanna tätä. Eräät treffit jopa peruuntuivat kun Sannan pesukone oli hajonnut ja piti mennä katsomaan osaisiko mies jotain tehdä asialle. En jäänyt maisemiin katsomaan touhua enempää.

Tuollaiseen kuvioon on vaikea uuden ihmisen tulla kun niillä ystävyksillä on jo valmiiksi se asenne että he ovat he ja muut ovat vain bonusihmisiä heidän kuviossa.

Usein naiskaveri ei hyväksy miehen kumppania koska yleensähän parisuhde menee edelle ja väkisinkin se kumppani saa enemmän aikaa ja huomiota.

Monella naisella on miesystäviä ja he tietävät että mies odottaa uskollisena että nainen lämpeää. Naisella ei ole mitään mielenkiintoa mutta miestä voi pitää kaverina kunnes löytää sen miehen jonka kanssa sitoutua. Nainen tykkää kun kaveri tekee kaikkensa ja "palvoo"naista, rakastaa sitä huomiota mitä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Toni boita kiinnosti ja kiinnostaa sen nyt tietää kaikki. Ei vaan tule vastakaikua niin pysytellään varamiehenä. Ja onhan noissa NS friends with benefits suhteissa hyvätkin puolensa. Varmaan kässäätte mitä tarkoitan.

Vierailija
84/88 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävän toinen paras kaveri on muija. Ja ei oo kyllä haitannu yhtään. Toki ne on ollu parhaita kavereita jo monta vuotta ja tä muijakin seurustelee. Myönnän että ehkä jotku kahdenkeskiset saunomiset vois häiritä mutta muuten en nää ongelmaa 🤷🏼‍♀️ Myös eksälläni oli paljon kaverimuijia ja oli tosi mukavia tyyppejä joista osaan pidän vieläkin yhteyttä 😄

Mun nykyisen miehen paras ystävä on nainen. Aluksi jotenkin häiritsi asia, mutta hän kertoi, että ovat tunteneet 2 vuotiaasta asti toisensa. Nyt ollaan 44v eli 42 vuotta ovat tunteneet. Heidän välillään ei ole koskaan ollut yhtään mitään. He molemmat ovat sanoneet, että tuntuu kuin olisi sisaruksia. Eivät se sauno yhdessä siltikään. En edes osaa olla mustasukkanen tuollaisen historian takia. Heidän ystävyyssuhde on suht harvinaista, kun on noin pitkä. Hieno asia ja nainen myös minun ystävä ja upea ihminen.

Vierailija
85/88 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävän toinen paras kaveri on muija. Ja ei oo kyllä haitannu yhtään. Toki ne on ollu parhaita kavereita jo monta vuotta ja tä muijakin seurustelee. Myönnän että ehkä jotku kahdenkeskiset saunomiset vois häiritä mutta muuten en nää ongelmaa 🤷🏼‍♀️ Myös eksälläni oli paljon kaverimuijia ja oli tosi mukavia tyyppejä joista osaan pidän vieläkin yhteyttä 😄

Mun nykyisen miehen paras ystävä on nainen. Aluksi jotenkin häiritsi asia, mutta hän kertoi, että ovat tunteneet 2 vuotiaasta asti toisensa. Nyt ollaan 44v eli 42 vuotta ovat tunteneet. Heidän välillään ei ole koskaan ollut yhtään mitään. He molemmat ovat sanoneet, että tuntuu kuin olisi sisaruksia. Eivät se sauno yhdessä siltikään. En edes osaa olla mustasukkanen tuollaisen historian takia. Heidän ystävyyssuhde on suht harvinaista, kun on noin pitkä. Hieno asia ja nainen myös minun ystävä ja upea ihminen.

Tälläisissä tapauksissa ystävyys voikin olla todellista. Jos aikuisena kumppani löytää uuden kaverin vastakkaisen sukupuolen edustajasta siinä on aina joku lataus mukana. Yleensä vähintään seksuaalinen vetovoima, joka on ajanut aikuiset tutustumaan. Ei ole myöskään mitenkään harvinaista tämä varalla olo kuten jotkut kirjoittivatkin. Oman eron jälkeen kaikki kavereina pitämäni vastakkaisen sukupuolen edustajat yrittivät päästä housuihin.

Vierailija
86/88 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että nykyisin suvaitsevaisuuden nimissä pitäisi parisuhteissakin hyväksyä lähes mitä tahansa.

Niinpä. Nykyään hoetaan, rakkaus on sitä, ettei halua omistaa tai muuttaa toista, ja sallii toisen tehdä asioita, joita hän tarvitsee ollakseen onnellinen, vaikka se itsestä ehkä pahalta tuntuisikin... Parisuhteessa on kuitenkin kaksi ihmistä, joten ei kumpaakaan saa vaatia venymään ja kärsimään, jotta toinen saa olla "vapaa".

Vierailija
87/88 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle monet asiat ookoo, yökyläily vähän riippuu. Saunominen ei ookoo. Olemme sopineet kumppanin kanssa, että emme sauno alasti vastakkaista sukupuolta olevien kanssa, emmekä kahdestaan lainkaan. 

Vierailija
88/88 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi olla miespuolisia ystäviä. Minullakin on ystävänainen, jolla on opiskelujen kautta paljon miespuolisia kavereita. Näitä tapaa sitten erilaisissa riennoissa välillä ja hahmotan hyvin, miksi ovat vain ystäviä. Olen itsekin nainen, eikä minullakaan kyseisten tyyppien kanssa mitään ole. Hauskaa ja rentoa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi