Rivarissa naapuri TUULETTAA päivuttäin, argh!!!!!!!!
Menee hermot, totaalisesti. Olen nyt kohta 5 vuotta kestänyt tätä tilannetta. Eli 5 vuotta sitten tähän taloyhtiöön muutti vuokralle eräs nainen.
Ei siinä muuten mitään, mutta hän tuulettaa PÄIVITTÄIN asuntonsa läpivedolla. Eli etu - ja takaovi auki ja liesituuletin päällä.
Jopa niillä 20 asteen pakkasilla tuulettaa, tosin todella nopeasti. Meillä on sähkölämmitteinen talo ja hän tuulettaa jopa talvisin. Kuvitelkaa!
Voinko valittaa tästä naapurista? Saako hän häädön tms? Tilanne on siis aivan kestämätön:(
Kommentit (29)
Kamalaa, soita käytöspoliisille ap äkkiä. 😱
Siis oikeasti, wtf? Ketä häiritsee naapurin tuulettaminen ja vielä noin paljon? Sähkölämmitys vielä kyseessä eli naapuri maksaa lämmityksensäkin ihan itse. Varmaan huono sisäilma tms ja pakko sen vuoksi tuulettaa?
Ei taida ap:lla olla kokemusta oikeasti kamalista naapureista, jos tuo tilanne on jo kestämätön..
Jos on kova maalintekijä niin minkäs sille voi.
Vastailkaa ihmeessä palstavajakin avaukseen!
Luulin että tämä oli pila-aloitus ja teksti kertoisi naapurista joka päivittäin aamukuudelta mylvisi SUUUUOOOMIII SIINÄ SE ONNNNNN!!!
....olen katkerasti pettynyt palstan tasoon tänään.
Tee valitus ap, naapurisi saa tottakai häädön heti.
ARGH. give me mine 10 gold pieces.
1970-luvun mm-kisoihin valmistautunut Brasilian jalkapallomaajoukkue veti yhteisiä tuuletusharjoituksia.
Siis tajuaako täällä kukaan, että naapuri TUULETTAA läpivedolla vaikka iltaisin? On ihan kamalaa, kun molemmat ovet ovat illalla auki ja asuntoon näkee sisään.
Meille naapureille tämä on todella kiusallista. Toisaalta on tässä taloyhtiössä muitakin vuokralla asuvia hulluja. Toinen pitää jatkuvasti takaovea auki jne. Eikö noille saa häätöä mitenkään? Ei sähkölämmitteisessä talossa edes saa tuulettaa.
Ap
Mä haluan ap nähdä sen lakitekstin, mikä kieltää tuulettamasta sähkölämmitteistä taloa. Linkkaapa se.
Vierailija kirjoitti:
Siis tajuaako täällä kukaan, että naapuri TUULETTAA läpivedolla vaikka iltaisin? On ihan kamalaa, kun molemmat ovet ovat illalla auki ja asuntoon näkee sisään.
Meille naapureille tämä on todella kiusallista. Toisaalta on tässä taloyhtiössä muitakin vuokralla asuvia hulluja. Toinen pitää jatkuvasti takaovea auki jne. Eikö noille saa häätöä mitenkään? Ei sähkölämmitteisessä talossa edes saa tuulettaa.
Ap
Itsehän nuo vuokra-asujat sähkölaskunsa maksavat.
Mitä se sinulle kuuluu? Ap on outo.
Suosittelen, että ensimmäisenä otat yhteyttä taloyhtiöön, sitten poliisiin, ja sitten teet rikosilmoituksen verkossa. Kyllä tuollainen käytös pitää kuriin saada nyt eikä 15. päivä! Ja koska Suomessa asutaan, niin varmasti jokin rikosnimike löytyy tuollaiselle edesvastuuttomalle, ja välitöntä henkeen ja terveyteen liittyvälle käytökselle.
Hyi mikä kyyliä ap olet! Sähkölämmitys vielä kyseessä, eli taloyhtiö ei edes maksa kenenkään lämmityksiä.
Varmaan on oikeasti tosi huono huoneilma tms jos useampi asukas kokee tarvetta tuulettaa? Ota asia puheeksi yhtiökokouksessa, taloyhtiön kuuluu hoitaa asia.
Ymmärtäisin jos naapuri paukuttaisi jotain tuuletusikkunaa miljoona kertaa päivässä kuten itsellä eräs kesä. En tiedä mikä häiriö oli päässä kun ensin avasi tuuletusikkunan ja sitten sulki sen 10 minuutin päästä ja 5 minuutin päästä taas avasi. Teki mieli huutaa seinän läpi että koetahan jo päättää pidätkö sitä räppänää auki vai et.
Mitä haittaa siitä tuulettamisesta on esim. sinulle ap?
Todennäköisesti asukkaat maksaa itse käyttämänsä lämmityssähkön, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä tuulettamisesta on esim. sinulle ap?
Todennäköisesti asukkaat maksaa itse käyttämänsä lämmityssähkön, vai kuinka?
Mutta kun siitä on KIUSALLISTA esim kävellä ohi! Kaikki näkevät asuntoon sisään, kun ovet ovat auki. Ei voi olla oikein, että tuolla lailla joutuu katselemaan toisen asuntoon!
Ap
Mäkin tuuletan joka päivä. Kesällä saattaa olla päiviä putkeen, talvella iltaisin muutaman minuutin tuuletus. Hyvä sisäilma vaikuttaa terveyteen
Kai omaa kämppää saa tuulettaa.