Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kyllä yhtään nappaa kun miehet treffisovelluksissa HETI kärkkyvät tapaamista

Vierailija
14.02.2021 |

Keskustelu menee suurin piirtein näin:

Mies: Moi, oot söpö! Mitäs sun iltaan?
Nainen: Kiitti, ei tässä mitään kunhan olen kotona. Mitäs sun.
Mies: Ei tässä mitään.
Mien: No millos me nähdään?

Siis mitä? Yhden lauseen perusteella pitäisi pystyä päättämään haluanko tavata? Lähes kaikki tekee nykyään tuota, ei näköjään yhtään malta tutustua tai sit vaan laittaa copy pastena mahd. monelle ja toivoo että edes joku tarttuu syöttiin?

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mun kanssa naiset halua edes keslustella. En ymmärrä miksi annetaan tykkäystä esim tinderissä, mutta keskustella ei silti kiinnosta.

M38

Minä tykkäisin just keskustella mutta miehiä ei kiinnosta keskustelu vaan se on aina luokka "Moi, mitä kuuluu mun sänky vai sun sänky tänä iltana?" 

Vierailija
22/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mun kanssa naiset halua edes keslustella. En ymmärrä miksi annetaan tykkäystä esim tinderissä, mutta keskustella ei silti kiinnosta.

M38

Kokeile pyytää suoraan treffeille. Ehdota julkista paikkaa niin nainen tietää ettet ole vaan seksin perään. Tinderkokemus on naisille hyvin erilainen kuin miehille. En oikeasti ehdi edes lukea kaikkia viestejä saati että olisi aikaa kaikkien kanssa käydä syvällisiä keskusteluja ennen tapaamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu siitä että treffisovelluksissa naisilla on satoja viestejä odottamassa, kun taas miehillä ei ole ainuttakaan.

Siksi kannattaa laittaa mahdollisimman paljon verkkoja vesille eikä tuhlata aikaa viestittelyyn kun naisella on tusina kilpakosijaa viestittelemässä samanaikaisesti.

Livenä peli muuttuu ja naisen etu katoaa, mahdollisuudet ovat 50-50 molemmille. Mitä nopeammin mies saa tutustumisen pois treffisovelluksesta ja livemaailmaan, sen paremmat tsäänssit.

Mutta tässäkin on se onglema, että useimmat naiset eivät halua tavata HETI kun on vaihdettu ensimmäiset kuulumiset. Niillä viesteillään voi osoittaa olevansa kohtelias, fiksu herrasmies ja saada naisen kiinnostumaan juuri sinusta. Jollain "Moi seksikäs milloin tavataan?" niin voit olla varma että tulee fiksuilta naisilta block. 

"Fiksuilta naisilta".

Jos tarkoitat naiosia jotka eivät anna heti, niin mitä tuossa häviää? Noin lähestyvä mies hakee seksiä.

Parasta onkin karsia heti pihtarit pois pelistä, isosta joukosta ehkä löytyy joku johon ko. miehen ulkonäkö iskee ja joka sattuu olemaan puutteessa.

Vierailija
24/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tapaa näitä jotka kysyvät sitä heti. En vaan ole tarpeeksi kiinnostunut pelkän kuvan ja parin lauseen perusteella. Liian vaivalloista. Kesälomalla oli kyllä eri juttu! Ei ollut tekemistä ja aikaa vaikka miten paljon. Silloin menin helpommin treffeille ilman pidempää kirjoittelua. Tuli käytyä jäätelöllä ja kävelyllä. Huomasi kyllä nopeasti ettei mies kiinnosta. Halusin vaan äkkiä pois...

Aina olen ollut enemmän kiinnostunut kun vähän aikaa viestitelty ennen tapaamista. Siinä ehtii jo syntyä ihastusta ja kiinnostusta.

Vierailija
25/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en viitsi kuluttaa aikaa keskusteluun nettideiteillä koska naisilla on liikaa kosijoita. Siellä on kuitenkin Jimi, Jami, Eric, Enrico, Hubba ja Bubba viestittämässä - naisen nauttiessa täysin rinnoin suosiosta ja illuusiosta että voi valkata näistä komistuksista kenet haluaa muuhunkin kuin pikaseksiin.

Lopulta jokaisen viestin pitäisi olla supernokkela naisen vastatessa hymiöillä ja "joo/moi"-tasoisilla reploilla. Pitäisi olla aktiivinen mutta ei liian aktiivinen ettei vaikuta helpolta ja epätoivoiselta. Kisassa vastassa on aina vähintäänkin pari pelimiestä joilla on viestittely treenattuna ja profiili kiiltokuvatasoa.

99% niistä viestittelyistä ei johda mihinkään, vaikka livenä 90% tapaamistani naisista on halunnut jatkoa.

Siksi haluan että tavataan livenä tai unohdetaan koko juttu.

Vierailija
26/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on käynyt niin, että naiset on luulleet minun haluavan vain keskusteluseuraa, vaikka kuviakin ollaan vaihdettu.

Vierailija
27/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kokeile pyytää suoraan treffeille. Ehdota julkista paikkaa niin nainen tietää ettet ole vaan seksin perään. Tinderkokemus on naisille hyvin erilainen kuin miehille. En oikeasti ehdi edes lukea kaikkia viestejä saati että olisi aikaa kaikkien kanssa käydä syvällisiä keskusteluja ennen tapaamista. 

Vähän epäilen tämän toimivuutta kun ensimmäiseenkään viestiin ei vastailla mitään.

M38

Vierailija
28/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m36 kirjoitti:

Miehenä en viitsi kuluttaa aikaa keskusteluun nettideiteillä koska naisilla on liikaa kosijoita. Siellä on kuitenkin Jimi, Jami, Eric, Enrico, Hubba ja Bubba viestittämässä - naisen nauttiessa täysin rinnoin suosiosta ja illuusiosta että voi valkata näistä komistuksista kenet haluaa muuhunkin kuin pikaseksiin.

Lopulta jokaisen viestin pitäisi olla supernokkela naisen vastatessa hymiöillä ja "joo/moi"-tasoisilla reploilla. Pitäisi olla aktiivinen mutta ei liian aktiivinen ettei vaikuta helpolta ja epätoivoiselta. Kisassa vastassa on aina vähintäänkin pari pelimiestä joilla on viestittely treenattuna ja profiili kiiltokuvatasoa.

99% niistä viestittelyistä ei johda mihinkään, vaikka livenä 90% tapaamistani naisista on halunnut jatkoa.

Miksi siis olet edelleen sinkku?

Vierailija
29/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo johtuu siitä että treffisovelluksissa naisilla on satoja viestejä odottamassa, kun taas miehillä ei ole ainuttakaan.

Siksi kannattaa laittaa mahdollisimman paljon verkkoja vesille eikä tuhlata aikaa viestittelyyn kun naisella on tusina kilpakosijaa viestittelemässä samanaikaisesti.

Livenä peli muuttuu ja naisen etu katoaa, mahdollisuudet ovat 50-50 molemmille. Mitä nopeammin mies saa tutustumisen pois treffisovelluksesta ja livemaailmaan, sen paremmat tsäänssit.

Mutta kun sä et pääse sinne liveen kun pyydät sitä heti toisessa replassa. Siitä on nyt kyse. Kuset mahdollisuutesi täysin.

Vierailija
30/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt oppinut, että parempi kyllä tavata ja sen jälkeen näkee heti onko mitenkään kiinnostava tyyppi. Yhden kanssa kirjoittelin vähän pitempään ja sitten tapaaminen oli melkoinen pettymys. Ehti jos luoda kaikenlaisia mielikuvia omassa päässään. 

Vierailija
31/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä outoa on, kun joillain miehillä lukee Tinderin biossa tyyliin ”sovitaanko että match = tapaaminen” jne.

Siis oikeasti, mies saa matchin naisen kanssa jonka profiilissa on kuva pesukoneesta ja tietona etunimen ensimmäinen kirjain, ja on valmis syöksymään tapaamiseen? Vaihtamatta yhtään ajatuksia, selvittämättä kannattaako edes tavata?

Viikkokausien kirjeenvaihtoa en ymmärrä minäkään, siinä tunnelma jotenkin lässähtää tai vastaavasti kehittää vahvat mielikuvat toisesta, jotka ei sitten toteudu. Siksi olen nopean tapaamisen kannalla. Mutta jos profiilissa lukee noin kun yllä kuvasin, niin se antaa kyllä kuvan a) todella epätoivoisesta henkilöstä b) henkilöstä, jolla on vaikeuksia saada naisia tapaamiseen ja jostain ihmeen syystä haluaa tuoda tämän ilmi kaikille

Vierailija
32/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun sä et pääse sinne liveen kun pyydät sitä heti toisessa replassa. Siitä on nyt kyse. Kuset mahdollisuutesi täysin.

Jep. Tälleen naisen näkökulmasta epätoivoisuus paistaa kilometrien päähän kun ollaan vinkumassa treffejä yhden viestin jälkeen. Ja ihan kaikki tietää että epätoivoisuus on yksi maailman suurimmista turn offeista.

Vierailija
33/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki parisuhteet ovat alkaneet panolla.

Sen jälkeen katseltu että tuleeko siitä suhdetta vai ei.

Viimeisin parisuhde kestänyt jo 20 vuotta.

Onneksi nuoruudessani toimittiin, eikä chättäilty turhia.

Vierailija
34/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontolahkoiset harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä mutta huorittelee toisia ....

Vierailija
35/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m36 kirjoitti:

Siksi koska etenkin nyt korona-aikana pariutuminen pyörii pitkälti Tinderin kautta, enkä viitsi kuluttaa iltojani sen parissa.

Naiset ovat muutenkin nihkeitä pariutumaan talvisin, olen huomannut. Pitää olla kevät tai kesä.

Ylipäätään Tinder ei kannata miehelle, ellei ole hyvin komea ja hae pelkkää seksiä.

Vierailija
36/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlata aikaa viestittelyyn, kun livenä näkee heti, onko toinen sopiva vai jatketaanko etsintöjä.

N32

Miksi käydä turhaan monilla treffeillä, jotka muistuttaa työhaastattelua, kun ne samat asiat voi selvittää nopeammin keskustelemalla deittisovelluksessa?

Sillei:

-mulla on muuten kissa.

-oon allerginen kissoille.

Vierailija
37/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36 kirjoitti:

Siksi koska etenkin nyt korona-aikana pariutuminen pyörii pitkälti Tinderin kautta, enkä viitsi kuluttaa iltojani sen parissa.

Naiset ovat muutenkin nihkeitä pariutumaan talvisin, olen huomannut. Pitää olla kevät tai kesä.

Ylipäätään Tinder ei kannata miehelle, ellei ole hyvin komea ja hae pelkkää seksiä.

Noni OK

Vierailija
38/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan vaivautuisi lähtemään johonkin tapaamaan potentiaalista partneria, ennen kuin on käyty läpi muutama perusasia.

Esimerkiksi jos toinen on kovasti kaljan perään, polttelee pilveä, on allerginen eläimille tai inhoaa niitä, on uskonnollinen, haluaa lapsia, on aiempia lapsia, on elämäntapatyötön, ei osaa kirjoittaa tavallisia yhdys_sanoja tms. niin olisin mieluummin yksin.

Onneksi mulla on jo oma, minulle juuri täydellinen mies, mutta jos joutuisin tinderiin niin mulla olisi oikeasti varmaan käytössä kysymyspatteristo ja lähtisin treffeille vain sen tyyppisten miesten kanssa jotka ymmärtää myös että pitää olla samoilla linjoilla keskeisissä asioissa. Yhden illan jutut ei ole koskaan kiinnostaneet

Vierailija
39/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen piti pyytää suoraan treffeille, jos halusi tavata naisen muuten kuin kännissä. Aikaan, jolloin ei ollut treffisovelluksia. Tuo "tutustutaan ensin tekstiin" on vasta 2010-luvulla syntynyt ilmiö. Sääntö, jonka naiset ovat luoneet valintaprosessiin.

Vierailija
40/171 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä täytyy todeta, etten ole kovin helpolla ehdottamassa tapaamista ja ennemmin viestittelen jonkin aikaa kuin tuhlaan aikaani treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi