Mitä musiikkia äitisi kuunteli kun olit lapsi?
Meillä soi Anneli Sari, Barbra Streisand, Katri Helena.
Kommentit (31)
Teddy & The Tigersia ja Hurriganesia, ja muutakin rockia mutta en tiedä bändejä.
Radio Suomi oli a i n a päällä ja on edelleen. Vanhempieni kotona siis.
Iltatuulen viestiä, Mauno Kuusiston Kertokaa se hänelle, Harmony Sistersiä ja Henry Theeliä. Radiosta tulevia iskelmiä.
sitä mitä tuli radiosta yleltä. taisi olla sellaiset iloiset laulut mieleen, kun oli sota-ajan ihminen, joka oli nähnyt kuolemaa paljon.
Mä muistan pikkuisena minulla oli smurffit vol. 1 levy ja äitini oli laittanut sitä soimaan, kun jumppasi. Äitini ei ole oikein fanittanut mitään musiikkia milloinkaan elinaikanani ja kuuntelee laidasta laitaan musiikkia. Ehkä mieluiten yksinkertaista musiikkia kuuntelee (melodisia).
Dallapee,Bruno Laakko & Lepakot,HumppaVeikot,Olavi Virta,M.A Numminen,Reijo Taipale.
Vaarilla on saari, Mikki Hiiri merihädässä ja Jänis istui maassa. Nämä on ainoita mitä muistan :D
Beatlesiä, Rolling Stonesia, CCR:ää, Black Sabbathia, David Bowiea, Queeniä, Dingoa, Leevi and The Leavingsiä, Yötä, Eppu Normaalia. Tuossa nopeasti mietittynä, mitä meillä usein soi pitkin lapsuuttani.
Olen syntynyt 1979.
Queen soi usein lapsuuden kotivideoiden taustalla ja äitini on kertonut että kuunteli aina kuulokkeilla Queenia kun odotti minun ja siskoni nukahtavan.
Tiski- ja pyykkivesien lotinaa paljuissa ja avannolla!
Ei mitään. Ei saanut kuunnella musiikkia.
Bon Jovi, Guns N' Roses, Ozzy Osbourne ja sitä rataa, mut myös kristillistä musiikkia, ku o uskovainen. :)
Savikiekkokasasta laskin, että Olavi Virtaa oli eniten. Joskun uus levy piti lähtee pyörällä 10 km päästä ostamaan vaikka sillä aikaa kun pullataikina nousi. Äitini soitti myös haitaria korvakuulolta. Sai toivoa mitä soitetaan.
Vain klassista.
Äiti ei oikein sopinut perheeseemme, ts. me muut emme olleet niin kulturelleja kuin hän olisi halunnut.
Ei mitään. Äitini ei ollut yhtään musikaalinen, kuten en minäkään, mutta sittemmin olen tajunnut, ettei hän tykännyt edes kuunnella musiikkia. Meillä ei ollut koskaan radiokaan päällä. Minä taas rakastan kuunella musiikkia, vaikka en osaa laulaa. Mulle käy lähes kaikki paitsi ei suomi-iskelmä eikä nämä nykyajan Sannit sun muut renkutukset itse. Mutta genreinä menee suurin osa, niin hevi kuin klassinen tai jazz tai rock.
Humppa,valssi ja tango.