En pidä miesystäväni silmälaseista
Hänelle ei sovi minkäänlaiset silmälasit Olemme käyneet lukuisia vaihtoehtoja läpi. Hän näyttää mielestäni niissä jotenkin heikolta (nörtiltä?) ja huomattavasti vanhemmalta. Nuorekkaat kehykset ei paranna tilannetta hänen kohdallaan. Hän on kyllä iältään minua 11 v vanhempi, mikä osaltaan vaikuttaa asiaan.
Voinko vaatia häntä käyttämään piilareita? Jos vaikka menemme ystävieni kanssa syömään, niin haluaisin, että hänellä ei ole laseja. Lyhyesti: häpeän häntä lasien kanssa - pidän hänestä ilman laseja (kotona laseja voi toki käyttää)
Ja ei ole provo. Kai saa sanoa, että kumppanin ulkonäön pitää miellyttää silmää? Koen kuitenkin tästä samalla huonoa omaatuntoa ja että olen pinnallinen. Hän ei kuulemma halua mennä laserleikkaukseen tämän asian vuoksi.
Auttakaa! Mitä tekisitte?
Kommentit (25)
Tuota. Sain pari vuotta sitten silmälasit. Mieheni sanoi, että ei tykkää laseistani. Minullepa on aivan sama, että tykkääkö vai ei. Minun lasini, näköni ja naamani. Ajatuskin piilareista tuntuu inhottavalta. Sopeudu miehesi laseihin tai etsi uusi mies. Ongelma on sinun, ei hänen.
Kyllä minä haluaisin olla mukana valitsemassa miesystävälle silmälasinkehyksiä. Samoin olisin valmis ottamaan hänet mukaan, jos itse niitä tarvitsisin. Eihän sitä itse lasejaan näe muuta kuin peilistä, mutta toiset näkevät ne olennaisena osana omia kasvojani. Sama juttu hiusten kanssa. Ei tietenkään tarvitse toisen maun mukaan suostua mihinkään sellaiseen, mistä ei itse yhtään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin olla mukana valitsemassa miesystävälle silmälasinkehyksiä. Samoin olisin valmis ottamaan hänet mukaan, jos itse niitä tarvitsisin. Eihän sitä itse lasejaan näe muuta kuin peilistä, mutta toiset näkevät ne olennaisena osana omia kasvojani. Sama juttu hiusten kanssa. Ei tietenkään tarvitse toisen maun mukaan suostua mihinkään sellaiseen, mistä ei itse yhtään pidä.
Outoa sakkia. Omat lasini olen valinnut yhdessä ammattitaitoisen myyjän kanssa. Eiköhän alan asiantuntijalle ole vähän parempi tatsi siihen, että millaiset lasit ovat hyvät. Yhdessä myyjän kanssa olemme päätyneet laseihin, jotka ovat sekä tarkoitukseensa sopivat että itseni näköiset.
Mun miehellä oli tavatessamme eka kertaa kaukaisella 90-luvulla oikein kunnon nörtti-lasit.
Mutta entä sitten? Ihastuinkin kivaan, keskustelevaan ja älykkääseen mieheen laseineen kaikkineen. Muuten on se klassinen tumma, pitkä ja komea mies. Itse ei sitä kyllä huomaa.
Lasit ovat siitä ajasta vaihtuneet useitakin kertoja, mutta hereillä tai ainakin sängyn ulkopuolella;) käyttää laseja pakon sanelemana aina.
Katso nyt Ap muutakin kuin niitä laseja, muuten voi mennä sulta ohi todellinen kultakimpale.