Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 55-65 nainen, kuinka usein haluat seksiä oikeasti

Onski
14.02.2021 |

Minä mies lähes 60 ja haluan vaikka joka päivä tai yö seksiä

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ollenkaan. ikää 55 vuotta.

Vierailija
2/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekseni. Ei kumppania. Ainakin 1-2 kertaa viikossa nousevat luonnolliset halut.

Minulla oli kumppani taannoin ja asuimme samassa talossa, eli virikkeet ja intohimoa, mies oli samoin 60 vuotias. Oli haluja ja aktiviteetteja 2-3 kertaa viikkossa.

Olemme laatuun panostavia, kerrat ei ratkaise erotiikassa kun aikuisista kyse.

Aikuiset haluavat laatua joka kerta, laatua saa kun on aikaa ilman kiirusta.

Aikuisten naisten haluttomuus on myytti. Perusteeton.

Syyt totaaliseeen haluttomuuteen on muualla, kuten sanottu laatu ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on myös minulle tyydyttävää, niin vaikka joka päivä. Jos itse en saa mitään tyydytystä, niin en enää harrasta seksiä vain toista miellyttääkseni. Uskon, että haluttoman naisen takana on usein mies, joka ei välitä naisen nautinnosta.

Vierailija
4/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ollenkaan. ikää 55 vuotta.

En oikeasti halua, ihan sama millainen kumppani on ja miten ihanasti naista kohtelee ja tämän tyydyttää. Olen halunnut seksiä aiemmin, mutta sen aika on ohi. Elämäni on silti hyvää ja rikasta.

Seksiä yliarvioidaan nykyään muutenkin.

Vierailija
5/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaas ihan sama mitä mies tekee naisensa eteen tyydyttääkseen tämän! Ainakin meillä mikään ei vaikuttanut mihinkään. Tein jopa kotityötkin lopulta vain että "hän" jaksaisi kun on niin kova työ tiskata ja siivota ja viedä roskapussi 1 kerran päivässä... Tein vaikkamitä houkutuksia ja pitkää esileikkiä ja vaikkamitä... lopputulos: Ei 3 - 4 vuoteen enäämitään. Emme edes nuku enää yhdessä kun muka kuorsaan ja kuorsaankin. Ei siinä mitään. Niinhän jokainen 54 ukko tekee... Mutta ei sen nyt sekisäkuulusi viedä. Varsinkin kun nukun eri huoneessa ja en taatusti tekisi sitä naidessani... Ja akakin saa nukuttua kunnolla kun kukaan ei häiritse... Tekeekin sitä ihan huolella... Aina puoleenpäivään joka päivä... Muutoin kyllä jaksaa hiihdellä ja lenkkeillä ja muuta sellaista mutta seksi ei kiinnosta. Ei yhtään! Ei kyllä kiinnosta enääminuakaan hänen kanssaan. Olenkin tässä pikkuhiljaamiettinyt erästä toista vaihtoehtoa... Onhan niitä muitakin... On vain tuotaikää eli kiinnostaako ketään enää näin vanha...

Vierailija
6/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v vasta, mutta todella harvoin enää haluan. Ihan vain siksi että olen sitä tehnyt niiiin paljon, enkä jaksa enää keskittyä "vain yhteen asiaan". Tämä hipsuissa oleva lause siksi, että jotta se olisi minulle tyydyttävää, niin tarvitsisin siihen paljon aikaa, siis ihan jo siitä lähtien että ajatukset valeltelesivat niissä hommissa, pikku hiljaa heräten, ja voimistuen. Menisi monta päivää ihan vain jo ajattelun tasolla, ja siitä kliimaksiin päätyen. Ihan oikeasti minulla on parempaakin tekemistä. En halua puolivillaista sohaisua kerran päivässä, olen mieluummin vaikka kokonaan ilman. Mieshän ei tätä viitsi ymmärtää, joten aika näyttää jatkanko omaa elämääni yksin niin kuin itse haluan.

Vierailija
7/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulkaas ihan sama mitä mies tekee naisensa eteen tyydyttääkseen tämän! Ainakin meillä mikään ei vaikuttanut mihinkään. Tein jopa kotityötkin lopulta vain että "hän" jaksaisi kun on niin kova työ tiskata ja siivota ja viedä roskapussi 1 kerran päivässä... Tein vaikkamitä houkutuksia ja pitkää esileikkiä ja vaikkamitä... lopputulos: Ei 3 - 4 vuoteen enäämitään. Emme edes nuku enää yhdessä kun muka kuorsaan ja kuorsaankin. Ei siinä mitään. Niinhän jokainen 54 ukko tekee... Mutta ei sen nyt sekisäkuulusi viedä. Varsinkin kun nukun eri huoneessa ja en taatusti tekisi sitä naidessani... Ja akakin saa nukuttua kunnolla kun kukaan ei häiritse... Tekeekin sitä ihan huolella... Aina puoleenpäivään joka päivä... Muutoin kyllä jaksaa hiihdellä ja lenkkeillä ja muuta sellaista mutta seksi ei kiinnosta. Ei yhtään! Ei kyllä kiinnosta enääminuakaan hänen kanssaan. Olenkin tässä pikkuhiljaamiettinyt erästä toista vaihtoehtoa... Onhan niitä muitakin... On vain tuotaikää eli kiinnostaako ketään enää näin vanha...

Jos haluatte korjata asiaa, apuja on tarjolla. Tarkoitan ammatti-ihmisten apua.

Kukaan ei ole vanha intohimoon ja rakkauteen. Aina on tapoja nauttia. Ne muuttuvat tietysti ajan kanssa.

Vierailija
8/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näet paneskelun prioriteettinä suhteessa, ja ajattelet kokevasi näin vielä hamaan tulevaisuuteen asti, niin ehkä kannattaa sitten vaihtaa kumppania. Mikäli siis löytyy ketään kehen vaihtaa. Moni ikäisesi nainen on ns. saanut tarpeekseen.

Vierailija
9/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.Ihminen vanhenee mutta on silti samanlainen.Vanhana voi ostaa saaren vaikka ja alkaa juhlia siellä tai taiteilla.

Vierailija
10/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte korjata asiaa, apuja on tarjolla. Tarkoitan ammatti-ihmisten apua.

Kukaan ei ole vanha intohimoon ja rakkauteen. Aina on tapoja nauttia. Ne muuttuvat tietysti ajan kanssa.

Veikkaan että naisen mielestä asiat on hyvin. Miksi hän "haluaisi korjata" mitään sellaista joka ei hänen nähdäkseen ole mitenkään rikki? Tuo on sama asia kuin että miehen pitäisi mennä korjaamaan omat halunsa kuntoon niin ettei niitä enää olisi, kun ei kerran naisellakaan ole. 

Vierailija
11/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun elämässä on muutakin ,on luonto ja taide,lemmikit,taivas,musiikki,matkat ja liikunta.On paljon nähtävää ja opittavaa niin pelkkä seksi ei riitä suhteessa

Vierailija
12/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekseni. Ei kumppania. Ainakin 1-2 kertaa viikossa nousevat luonnolliset halut.

Minulla oli kumppani taannoin ja asuimme samassa talossa, eli virikkeet ja intohimoa, mies oli samoin 60 vuotias. Oli haluja ja aktiviteetteja 2-3 kertaa viikkossa.

Olemme laatuun panostavia, kerrat ei ratkaise erotiikassa kun aikuisista kyse.

Aikuiset haluavat laatua joka kerta, laatua saa kun on aikaa ilman kiirusta.

Aikuisten naisten haluttomuus on myytti. Perusteeton.

Syyt totaaliseeen haluttomuuteen on muualla, kuten sanottu laatu ratkaisee.

Ihmiset on erilaisia. Minulta katosi halut 40-vuotiaana. Mies on valmis tekemään eteeni mitä vaan ja suostun seksiin, koska ei se vastenmielistä ole, mutta halua en ole tuntenut enää useampaan vuoteen.

Vierailija
13/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65, halut alkoivat kadota kuusissakymmenissä. Hikistä ja limaista touhua...:D Siihen asti olin pitänyt seksistä. Mutta halailu ja sen sellainen on ihan ok. Minusta fyysistä läheisyyttä kannattaisi pitää yllä vaikka seksi jäisikin pois.

Isäni, 95 v, sanoi, että seksi muutti muotoaan vanhana, kahdeksissakymmenissä ne äidin kanssa halailivat sängyssä vierekkäin yöpaidoissaan, ja sellainen kosketus tuntui kuulema tosi ihanalta.

Vierailija
14/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu on kumppanista. 😁

Vierailija
15/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sahan sitä haluta, mutta kumppani ei useinkaan enää kykene. Miehillä tuota ongelmaa on, josta pitäisi enemmän puhua, naisten vaihdevuodet on nostettu vaan tikun nokkaan.

Vierailija
16/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, miten katkeraa tekstiä. Enpä haluaisi minäkään tuollaista miestä. Vaimostakin jo tullut "akka".

Juuri se, että tietää, että mies tekee niitä kotitöitäkin vain ja ainoastaan sen takia, että pääsisi housuihisi vie halut. Eihän se vaimokaan ole aikanaan niitä kotitöitä sen takia tehnyt, että mies sitten "antaisi".

Et voi ajatella niin, että "nyt kun tiskaan, vaimon täytyy sitten levittää reitensä", palkaksi sinulle. Ei se toimi niin. 

Hiihtäminen  ja lenkkeily on ihanaa ja rentouttavaa, eikä tressaa niin kuin seksi, jota on pakko toisen halusta suorittaa.

Ymmärrän vaimoasi täysin ja kaikki myötätunto hänelle.  Ei vanhana enää jaksa seksiä vonkaavaa miestä, kun omat halut on hiipuneet vaihdevuosiin.

Alkaa vaan inhottamaan koko mies, vaikka joskus olisi rakas ollutkin. 

Aika aikaansa kutakin.

Vierailija
17/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut loppui kuin seinään 53v , kun vaihdevuodet iski rajusti.  Vehkeetkin meni ihan pilalle ja täysin käyttökelvottomiksi. Oireet oli niin pahoja, että jouduin lopuksi turvautumaan hormooninkorvaushoitoon. 

No nehän herätti halut takaisin ja seksi naistui taas.

Lopetin hormoonien käytän 5-6v niitä käytettyäni ja halut hävisi, samoin sukupuolielinten käytettävyys. 

Ei haluta, eikä vehkeet kestä, jos pakko on perhesovun nimissä suostua.  Mies ei voi ymmärtää, että en voi sille mitään, etten enää halua. Se ei johdu miehestä, vaan siitä, että haluja ei ole. Ei kehenkään . En halua seksiä ja tästä asiasta on tullut pahin painajainen. Mies painostaa ja vihjailee, mutta kun en pysty haluamaan. 

Mies siis on jo 66v ja minä 6v nuorempi.

Vierailija
18/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen just tasan 62 ja halut hirveät, suorastaan megaselllaset. Ja onneksi mies samaa sorttia, niin meillä sitten rakastellaan ainakin 2 kertaa päivässä, toki ei mies laukea aina Useimmiten antaa minulle sitten vielä suuseksia tai muuta sormetusta. Rakastan seksiä, aina rakastanut ja nauttinut. en voisi ilman elää.

Mies siis ihan just 59. Yhdessä iät ja ajat. Ei se himo katoa minnekkään, onneksi.

Vierailija
19/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes miehen koskevan  minuun. Viimeistä yhdynnästä aikaa 11,5 vuotta.

N 60 v. avoliitto

Vierailija
20/49 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua edes miehen koskevan  minuun. Viimeistä yhdynnästä aikaa 11,5 vuotta.

N 60 v. avoliitto

Tämä just! Vain yhdyntää yhdyntää ja yhdyntää, eli miehen tyydyttämistä! Koskettaa voi siis niin paremmin naista ihan muullakin tavoin, ja mielestäni nautinnollisemmin, ainakin lisäksi tuon yhtymisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme