Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan todella paljon mielihyvää siitä että olen hyvin hoikka

Vierailija
13.02.2021 |

Repikää siitä kehopositiiviset.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin tyytyväinen itseeni jos näen tukevan naisen vaikka hän olisi nuorikin, silti tunnen olevani häntä kauniimpi, olen Jennifer Lopezin näköinen jos voi nyt johonkin tunnettuun verrata. Mieheni on minua katsellut jo teini-iästä asti eli kauan, ei silti olisi yllätys jos hän valitsisi minua nuoremman vielä, olemme jo 50 ja 51 vuotiaita. Harrastanut olen koko ikäni eri tanssilajeja, kuntosalia ja juoksua, joskus uimassa ja hiihtämässä. Lapsen saimme vuonna 1990.

Surkea luotto mieheen Jenniferillä.

Vierailija
42/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kurvikas hoikka? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ylipainoinen ole anorektikko, jonka diagnoosinimi suomeksi on laihuushäiriö. Toki voi joku muu syömishäiriö olla ja/tai aliravitsemustila. Jos pituuden ja painon suhde ei ole tietyn rajan yli epäsuhtainen niin päin, että paino on liian alhainen, ei anoreksiadiagnoosia (laihuushäiriö) voida asettaa.

Vierailija
44/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puukatos kirjoitti:

Oletko kurvikas hoikka? 

En ole, kun ihan perinteinen reiällä pilattu lauta.

Ap

Vierailija
45/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen oloni hyväksi laihana, mut enemmänkin häpeän sitä kun joka tuutista tulee et pitäis olla isompi eikä saa olla laiha. En myöskään koe mitään ylemmyyden tunnetta asiasta, tai pidä itseäni kauniimpana, laihuus vaan tuntuu hyvältä juuri itselleni. Jonkun muun mallisille kans mielestäni sopii hyvin pyöreys.

Vierailija
46/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks edelleenkin naisilla hoikkuus on ihanne ja miehet saa olla vapaasti läskejä? Ei miesten lihavuutta demonisoida edelleenkään samalla tavalla kuin naisten. 

Minusta läski ei ketään kaunista, sukupuolesta katsomatta. Mutta vain naisten kohdalla sitä pidetään kauheana asiana. Miehethän on tietenkin niin hienoja ihmisiä jokatapauksessa, ettei haittaa vaikka olis läskikin. 

Vierailija
47/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas saan omasta vartalostani valtavasti mielihyvää, vaikka olenkin ylipainoinen. Vartaloni on terve, voimakas ja kaunis. Ja syön mitä haluan. Toivottavasti elämässäsi on muitakin mielihyvänkohteita kuin vain painosi.

Minäkin syön mitä haluan, vaikka painoni on normaalipainon alarajalla.

Eipäs tehdä oletuksia.

Se, että syö mitä haluaa, ei kerro mitään. Se mitä haluaa voi olla hyvin vähäenergistä. Jos taas sanot, että syöt pitsaa, karkkia, suklaata jne niin sitten sun täytyy syödä hyvin hyvin pieniä määriä. Meinaan kyllä se ihminen lihoo kun liikaa syö

Vierailija
48/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina voinut syödä, mitä olen halunnut, onnekseni ei liho. Ikääkin jo 52v, tässä asiassa geenit on kohdallaan.

Aina luullaan, että pitää olla suurinpiirtein nälässä, jos on hoikka. Ei tarvitse, en ole ikinä laihduttanut.

Edelleen geeneillä on hyvin vähän vaikutusta. Todennäköisesti syöt kevyesti ja vähän. Se, että sanoo voivansa syödä mitä haluaa, saa ihmiset kuvittelemaan että menee makeita ja rasvaisia herkkuja joka päivä. Näinhän se ei ole. Joko syöt oikeasti kevyesti omasta halustasi tai sitten oksennat herkkuja pois. Ei pitäisi aikuisen ihmisen päästellä mitä tahansa.

Vierailija
49/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas saan omasta vartalostani valtavasti mielihyvää, vaikka olenkin ylipainoinen. Vartaloni on terve, voimakas ja kaunis. Ja syön mitä haluan. Toivottavasti elämässäsi on muitakin mielihyvänkohteita kuin vain painosi.

Minäkin syön mitä haluan, vaikka painoni on normaalipainon alarajalla.

Eipäs tehdä oletuksia.

Joo nimenomaan sepä se, en minäkään ole todellakaan koskaan millään dieetillä. Nautin hoikkuudesta niin paljon että elintavat muokkautuvat itsestään sen mukaisesti. Ap

Niin tässä se on totuus. Elintavat muokkautuvat (eli mm syölin) hoikkuuden mukaisesti. Eli ei syö ns.mitä tahansa

Vierailija
50/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina voinut syödä, mitä olen halunnut, onnekseni ei liho. Ikääkin jo 52v, tässä asiassa geenit on kohdallaan.

Aina luullaan, että pitää olla suurinpiirtein nälässä, jos on hoikka. Ei tarvitse, en ole ikinä laihduttanut.

Edelleen geeneillä on hyvin vähän vaikutusta. Todennäköisesti syöt kevyesti ja vähän. Se, että sanoo voivansa syödä mitä haluaa, saa ihmiset kuvittelemaan että menee makeita ja rasvaisia herkkuja joka päivä. Näinhän se ei ole. Joko syöt oikeasti kevyesti omasta halustasi tai sitten oksennat herkkuja pois. Ei pitäisi aikuisen ihmisen päästellä mitä tahansa.

Siis mitä? Niinkuin sanoin, olen aina voinut syödä mitä haluan. Olen aina syönyt myös makeaa, pidän herkuista. Ei ole tarvinnut rajoittaa enkä ole ikinä oksentanut muuta kuin mahataudissa. En syö erityisen kevyesti tai vähän. Laihduttaa ei ole tarvinnut ikinä. Meitä on joitain, jotka vaan pysyvät hoikkina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi