Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan todella paljon mielihyvää siitä että olen hyvin hoikka

Vierailija
13.02.2021 |

Repikää siitä kehopositiiviset.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoreksia?

Vierailija
2/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen aina saanut, myönnettävä se on. Edelleen yli 50v on mukavaa olla hoikka ja kiinteä, tyttömäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anoreksia?

Ei, olen normaalipainon alarajalla. Ap

Vierailija
4/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö koe olevasi kehopositiivinen? Vaikka saat mielihyvää kehostasi?

Vierailija
5/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas saan omasta vartalostani valtavasti mielihyvää, vaikka olenkin ylipainoinen. Vartaloni on terve, voimakas ja kaunis. Ja syön mitä haluan. Toivottavasti elämässäsi on muitakin mielihyvänkohteita kuin vain painosi.

Vierailija
6/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en. Varmaan sen takia, että koko elämä haukuttu anorektiseksi vaikka olenkin ihan normaalipainoinen. Ja yrittäny lihottaa viimeset 13 vuotta.

Vierailija
7/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anoreksia?

Ei se tarkoita etteikö sinulla olisi anoreksiaa. Ylipainoinenkin voi olla anorektikko.

Vierailija
8/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Itsekin jos sain laihdutettua niin joka kerta koin ylemmyyttä muihin. Vertasin itseäni muihin naisiin ja nautin jos olin hoikempi. Sitten kerran ymmärsin, että mulla on ongelma ja että se on mun päässä se vertailu. Eli mulla oli huono suhde kehooni, muihin ihmisiin ja itseeni. Nykyään työstän tätä itsessäni.

Vierailija
9/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en. Varmaan sen takia, että koko elämä haukuttu anorektiseksi vaikka olenkin ihan normaalipainoinen. Ja yrittäny lihottaa viimeset 13 vuotta.

Onpa harmillista. Voi kun jokainen voisi olla omassa kehossaan tyytyväinen ja ihan rauhassa ilman kenenkään kommentteja.

Vierailija
10/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olen aina saanut, myönnettävä se on. Edelleen yli 50v on mukavaa olla hoikka ja kiinteä, tyttömäinen.[/quote

Nam, onko kuvaa. T.m41]

Vierailija
11/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anoreksia?

Ei se tarkoita etteikö sinulla olisi anoreksiaa. Ylipainoinenkin voi olla anorektikko.

No ei todellakaan voi, anoreksia on laihuushäiriö. Ap

Vierailija
12/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, tottahan se on että ihmisiä arvotetaan ulkonäön perusteella ja jos on huono itsetunto niin omanarvontunto on helppo ripustaa tuollaiseen asiaan.

Vierailija
13/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosi ei ole ongelma vaan se että olet henkisesti kynnysmatto. Ap

Vierailija
14/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you. :) Ite taas koen olevani epämiehinen, ku oon laiha luikku. Kait toho auttas, jos olis hyvä itsetunto ja -luottamus.

Vierailija
15/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas saan omasta vartalostani valtavasti mielihyvää, vaikka olenkin ylipainoinen. Vartaloni on terve, voimakas ja kaunis. Ja syön mitä haluan. Toivottavasti elämässäsi on muitakin mielihyvänkohteita kuin vain painosi.

Minäkin syön mitä haluan, vaikka painoni on normaalipainon alarajalla.

Eipäs tehdä oletuksia.

Vierailija
16/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sama täällä, tai vaikka nyt en ookkaan äärimmäisen hoikka, mutta aina jos saa jostain syystä läskiä karistettua, ja sen sitten kun huomaa niin tuntuu mukavalta.

Vierailija
17/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan minäkin. En sitä niin kauheasti mieti, mutta jos joku tuskastelee, ettei ”voi” herkutella tai mahdu vaatteisiinsa, niin ajattelen hyvillä mielin, että kiva olla hoikka. N48

Vierailija
18/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kaikkien kukkien kukkia 🙂. Jokainen saa olla sellainen, kun on. Terveys haitat myös kestää ihan itse.

Vierailija
19/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painosi ei ole ongelma vaan se että olet henkisesti kynnysmatto. Ap

Niin?

Vierailija
20/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ymmärrän kyllä tavallaan tätä kommenttia koska olen nyt ylipainoinen mutta olen vielä muutama vuosi sitten ollut TODELLA laiha ja ihmiset kohtelivat mua todella paljon paremmin silloin kuin nykyään. En ole koskaan ollut mikään suuri kaunotar mutta silti sain paljon huomiota osakseni ja nykyään olen näkymätön. On se hurja. 

ps. etkö sä kuitenkin ole kehopositiivinen kun olet tyytyväinen omassa kehossasi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme