Saan todella paljon mielihyvää siitä että olen hyvin hoikka
Kommentit (50)
Niin minäkin olen aina saanut, myönnettävä se on. Edelleen yli 50v on mukavaa olla hoikka ja kiinteä, tyttömäinen.
Vierailija kirjoitti:
anoreksia?
Ei, olen normaalipainon alarajalla. Ap
Siis etkö koe olevasi kehopositiivinen? Vaikka saat mielihyvää kehostasi?
Minä taas saan omasta vartalostani valtavasti mielihyvää, vaikka olenkin ylipainoinen. Vartaloni on terve, voimakas ja kaunis. Ja syön mitä haluan. Toivottavasti elämässäsi on muitakin mielihyvänkohteita kuin vain painosi.
Minä en. Varmaan sen takia, että koko elämä haukuttu anorektiseksi vaikka olenkin ihan normaalipainoinen. Ja yrittäny lihottaa viimeset 13 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anoreksia?
Ei se tarkoita etteikö sinulla olisi anoreksiaa. Ylipainoinenkin voi olla anorektikko.
Tiedän. Itsekin jos sain laihdutettua niin joka kerta koin ylemmyyttä muihin. Vertasin itseäni muihin naisiin ja nautin jos olin hoikempi. Sitten kerran ymmärsin, että mulla on ongelma ja että se on mun päässä se vertailu. Eli mulla oli huono suhde kehooni, muihin ihmisiin ja itseeni. Nykyään työstän tätä itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Minä en. Varmaan sen takia, että koko elämä haukuttu anorektiseksi vaikka olenkin ihan normaalipainoinen. Ja yrittäny lihottaa viimeset 13 vuotta.
Onpa harmillista. Voi kun jokainen voisi olla omassa kehossaan tyytyväinen ja ihan rauhassa ilman kenenkään kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen aina saanut, myönnettävä se on. Edelleen yli 50v on mukavaa olla hoikka ja kiinteä, tyttömäinen.[/quote
Nam, onko kuvaa. T.m41]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anoreksia?
Ei se tarkoita etteikö sinulla olisi anoreksiaa. Ylipainoinenkin voi olla anorektikko.
No ei todellakaan voi, anoreksia on laihuushäiriö. Ap
Ihan ymmärrettävää, tottahan se on että ihmisiä arvotetaan ulkonäön perusteella ja jos on huono itsetunto niin omanarvontunto on helppo ripustaa tuollaiseen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Painosi ei ole ongelma vaan se että olet henkisesti kynnysmatto. Ap
Good for you. :) Ite taas koen olevani epämiehinen, ku oon laiha luikku. Kait toho auttas, jos olis hyvä itsetunto ja -luottamus.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas saan omasta vartalostani valtavasti mielihyvää, vaikka olenkin ylipainoinen. Vartaloni on terve, voimakas ja kaunis. Ja syön mitä haluan. Toivottavasti elämässäsi on muitakin mielihyvänkohteita kuin vain painosi.
Minäkin syön mitä haluan, vaikka painoni on normaalipainon alarajalla.
Eipäs tehdä oletuksia.
Kyllä, sama täällä, tai vaikka nyt en ookkaan äärimmäisen hoikka, mutta aina jos saa jostain syystä läskiä karistettua, ja sen sitten kun huomaa niin tuntuu mukavalta.
Tavallaan minäkin. En sitä niin kauheasti mieti, mutta jos joku tuskastelee, ettei ”voi” herkutella tai mahdu vaatteisiinsa, niin ajattelen hyvillä mielin, että kiva olla hoikka. N48
Antakaa kaikkien kukkien kukkia 🙂. Jokainen saa olla sellainen, kun on. Terveys haitat myös kestää ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painosi ei ole ongelma vaan se että olet henkisesti kynnysmatto. Ap
Niin?
Oikeasti ymmärrän kyllä tavallaan tätä kommenttia koska olen nyt ylipainoinen mutta olen vielä muutama vuosi sitten ollut TODELLA laiha ja ihmiset kohtelivat mua todella paljon paremmin silloin kuin nykyään. En ole koskaan ollut mikään suuri kaunotar mutta silti sain paljon huomiota osakseni ja nykyään olen näkymätön. On se hurja.
ps. etkö sä kuitenkin ole kehopositiivinen kun olet tyytyväinen omassa kehossasi?
anoreksia?