Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan todella paljon mielihyvää siitä että olen hyvin hoikka

Vierailija
13.02.2021 |

Repikää siitä kehopositiiviset.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin laihoja. Mä viihdynki omassa tiimalasikropassani😁

Vierailija
22/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nyt voi olla kuka vaan jos katsoo vaikka vuoden ajan syömisiään, ei vaadi juuri mitään efforttia. Sillä en paljon lesoilisi.

Luiseva vaan ei ole nätti jos ei löydy laaksoa, ei kukkulaa. Onnekkaampi on siten se, joka on hoikka mutta silti luontaisesti muodokas. Siinäpä sinulle tavoitetta seuraavaan elämään ap, jos voittaisit geenilotossa. Tule sitten seuraavan elämäsi vauva.fi:hin uudelleen lesoilemaan kun on jotain aihettakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä säälin laihoja. Mä viihdynki omassa tiimalasikropassani😁

Älä nyt ihmeessä sääli. Mullakin on tiimalasikroppa, semmonen kaponen tiimalasi ilman turhia mutkia.

Vierailija
24/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mielihyvää siitä etten ole hyvin hoikka. Tykkään että on pehmeää kudosta kropassa ja sileän tuntuinen iho. Toki liikakilot voi laihduttaa.

Vierailija
25/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina voinut syödä, mitä olen halunnut, onnekseni ei liho. Ikääkin jo 52v, tässä asiassa geenit on kohdallaan.

Aina luullaan, että pitää olla suurinpiirtein nälässä, jos on hoikka. Ei tarvitse, en ole ikinä laihduttanut.

Vierailija
26/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin olen aina saanut, myönnettävä se on. Edelleen yli 50v on mukavaa olla hoikka ja kiinteä, tyttömäinen.

Yli 50 v voi olla hoikka, kaunis, kiinteä ja viehättävä mutta ei tyttömäinen. Luulet vaan olevasi, se tyttömäisyys on mennyt jo vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
27/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas saan omasta vartalostani valtavasti mielihyvää, vaikka olenkin ylipainoinen. Vartaloni on terve, voimakas ja kaunis. Ja syön mitä haluan. Toivottavasti elämässäsi on muitakin mielihyvänkohteita kuin vain painosi.

Minäkin syön mitä haluan, vaikka painoni on normaalipainon alarajalla.

Eipäs tehdä oletuksia.

Joo nimenomaan sepä se, en minäkään ole todellakaan koskaan millään dieetillä. Nautin hoikkuudesta niin paljon että elintavat muokkautuvat itsestään sen mukaisesti. Ap

Vierailija
28/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tyytyväinen itseeni jos näen tukevan naisen vaikka hän olisi nuorikin, silti tunnen olevani häntä kauniimpi, olen Jennifer Lopezin näköinen jos voi nyt johonkin tunnettuun verrata. Mieheni on minua katsellut jo teini-iästä asti eli kauan, ei silti olisi yllätys jos hän valitsisi minua nuoremman vielä, olemme jo 50 ja 51 vuotiaita. Harrastanut olen koko ikäni eri tanssilajeja, kuntosalia ja juoksua, joskus uimassa ja hiihtämässä. Lapsen saimme vuonna 1990.

Vierailija
29/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen kivivyöry hautasi kiinnostuksen kilpikonnan.

Vierailija
30/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kun kiva. Itsekin olin tyytyväinen, mutta sitten sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan ja paino vain nousi. Nyt se on jämähtänyt eikä tipu vaikka tekisin mitä, mutta en jaksa enää edes välittää. Ollaan van kaikki minkä painoisia ollaankin, pääasia tässä on että on kaikki ollaan erilaisia ja toivottavasti tyytyväisiä itseemme

Vierailija
31/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka nyt voi olla kuka vaan jos katsoo vaikka vuoden ajan syömisiään, ei vaadi juuri mitään efforttia. Sillä en paljon lesoilisi.

Luiseva vaan ei ole nätti jos ei löydy laaksoa, ei kukkulaa. Onnekkaampi on siten se, joka on hoikka mutta silti luontaisesti muodokas. Siinäpä sinulle tavoitetta seuraavaan elämään ap, jos voittaisit geenilotossa. Tule sitten seuraavan elämäsi vauva.fi:hin uudelleen lesoilemaan kun on jotain aihettakin.

Miksi muodokas pitäisi olla? Mitä sillä saavuttaa? Idioottivarmasti hyvän seksielämän kuolemaan saakka vai? Vai mitä? Ap joka ei tod haluaisi olla ”muodokas”

Vierailija
32/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että olen pysynyt aina hoikkana. Olen voittanut siinä geenilotossa. Bmi tasan 19, mutta kyllä niitä muotoja on. Vyötärö 60cm, lantio 88cm. Rinnat 60H. Olen siis siro. Ja syön mitä haluan. Määrät ei vaan ole suuria, koska en vaan jaksa. En tykkää ylitäydestä olosta. Mitään yletöntä huomiota en kyllä miehiltä saa, vaikka olen ihan nättikin. En vaan tuo kroppaani yleensä esille pukeutumisellani.

Vierailija
33/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen, että olen pysynyt aina hoikkana. Olen voittanut siinä geenilotossa. Bmi tasan 19, mutta kyllä niitä muotoja on. Vyötärö 60cm, lantio 88cm. Rinnat 60H. Olen siis siro. Ja syön mitä haluan. Määrät ei vaan ole suuria, koska en vaan jaksa. En tykkää ylitäydestä olosta. Mitään yletöntä huomiota en kyllä miehiltä saa, vaikka olen ihan nättikin. En vaan tuo kroppaani yleensä esille pukeutumisellani.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
34/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

38v

Vierailija
35/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. en kuvittele olevani kaunis tai viehättävä siksi että olen hoikka. Hoikkuus on minulle itseisarvo ja moni paljon tulevampi voi todellakin olla Paljon minua kauniimpi ja viehättävämpi. Kyse on siitä, miltä tuntuu olla kevyt ja hoikka, ei siitä miltä se näyttää, varsinkaan muiden mielestä. Ap

Vierailija
36/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas saan omasta vartalostani valtavasti mielihyvää, vaikka olenkin ylipainoinen. Vartaloni on terve, voimakas ja kaunis. Ja syön mitä haluan. Toivottavasti elämässäsi on muitakin mielihyvänkohteita kuin vain painosi.

Terve se ei ole jos olet ylipainoinen. Mutta itsellehän on hyvä valehdella.

Vierailija
37/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunn päääsen omaan himaaan niin vedät kyljet auki ja selkäpuoleelta ja istutan sinnne tutaaanihaarniskan. osteleen anabolisia ja kasvuhormoooneja.

Vierailija
39/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tärkeintä olla ihmisten hyväksymä, kannattaa olla hoikka ja menestynyt ihminen. Eihän se ole mikään news flash. 

Vierailija
40/50 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle ylipainoinen vartalosi saa tuottaa mielihyvää mutta hoikalle ei??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi