Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaajon Diili

Samoihin naamoihin kyllästynyt
13.02.2021 |

Onko nyt oikeasti näin, että Diili-formaatti on pakko vetää Suomessa? Jaajo Linnonmaan naama alkaa olla kulunut. Hönestä on tulluy uusi inhokkini ja Mikko L on "normalisoitunut". Itse en katso jaksoakaan. Mitä muut mieltä?

Kommentit (253)

Vierailija
141/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä tollasia Helenan kaltasia vanhoja muijia jotka luulee paljon itsestään mutta ei osaa käyttäytyä ollenkaan."

Mutta tuollaiset tuovat ohjelmaan draamaa. Poispotkittu oli aika väritön persoona.

Vierailija
142/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan uskaltanut pudottaa Helenaa koska ikärasismin pelko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä se Helenan "Ja sinäkin voisit nyt tuoda kädet tänne, ei pidetä käsiä taskussa" Viitaten siihen että se yksi henkilö ei ollut vielä osallistunut siinä palaverissa. Tuo on muotoiltu juuri tuolleen näpäyttävästi, ylimielisen *ittuilevasti. Asiat voi sanoa niin monella tavalla. Rohkaisevasti ja inspiroivasti tai sitten syyllistävästi ja *ittuilevaan sävyyn.

Vierailija
144/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee tuosta Helenasta jotenkin Susanna Indren mieleen...

Hävettää myöntää, mutta luulin koko eilisen jakson ajan että kyseessä on Susanna Indren. Ihmettelinkin, että mielikuvani Indrenistä on kyllä ollut lempeämpi. Asian todellinen laita paljastui minulle vasta jakson jälkeen.

Vierailija
145/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijilla näyttää olevan halu neuvotella palvelun tarjoajien kanssa diilejä jotka olisivat kilpailevalle joukkueelle haitallisia. Eräs myyjäkin kieltäytyi asiakkaiden epätasa-arvoisesta kohtelusta. Tämä kostautuu heille vielä jollain tavalla, ei hirveän reilua.

Nolotti katsoa, kun siellä joku naikkosista koetti ehdottaa, että sopisko että sille toiselle joukkueelle myisitte näit' tuotteita kalliimmalla.... Tuollaiseen tyyppiin en tosiaankaan luottaisi. Ei jatkoon. Eikä töihin ainakaan meille.

Samalla voitaisiin mukavasti sopia myös markkinoiden jakamisesta ja tuotteiden hinnoittelusta kilpailijoiden kanssa. 

Vierailija
146/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuon Helenan työelämästä, ja on ihan aito hahmo. Juuri tuollainen kuin ohjelmassa, valitettavasti.

Kyllä noita tyyppejä löytyy. Mitenkähän käy jatkossa? Veikkaan että Sointu aiheuttaa jokun kans yhteenoton, koska vaikuttaa hyvin itseriittoisalta persoonalta.

Vierailija
147/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jaajoa ny ei ole joka ohjelmassa niinkuin Vappu ja Mikko ja muut kolmosen vakionaamat.

Tosin Leppilampi ei ole vielä ottanut päähän

Vierailija
148/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diili on täysin persereikä ohjelma. hahahhaa...

Vierailija
149/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diili on täysin persereikä ohjelma. hahahhaa...

Näin on. Ainoastaan Tempparit on vielä persereiempi.

Vierailija
150/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tijazzz kirjoitti:

Ite diggasin kyl Jaajon tyylistä ja reilusta meiningistä mutta virheen teki kun Helena sai jäädä.

Helenasta huokuu sellanen vanhan naisen kiusaamis vietti, ärsyttää hänen asenne ja habitus, mokasi itse kun jäi yksi tuote hankkimatta. Se joka tippui (sori, nimi hukassa) ois saanu jäädä ja näyttää seuraavassa tehtävässä omat taitonsa.

En ymmärrä tollasia Helenan kaltasia vanhoja muijia jotka luulee paljon itsestään mutta ei osaa käyttäytyä ollenkaan.

Miksi viittaat ikään?

Oletko ikärasisti

151/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin on sellainen tunne, että miesjoukkue tulee vetämään pidemmän korren useasti tuohon tipulaumaan verrattuna.

Oletko miettinyt, mistä naisvihasi kumpuaa? Oletko hakenut apua?

Vierailija
152/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella. Tunnen myös Helenan ja melkeenpä sanoosin, että on vielä hirveämpi livenä!!!

Todella vanhanaikainen kääkkä. Kuvittelee olevansa suuri ja hieno johtaja, mutta hänen kanssaan hyvin vaikea ja ikävä tehdä töitä.

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuon Helenan työelämästä, ja on ihan aito hahmo. Juuri tuollainen kuin ohjelmassa, valitettavasti.

Vierailija
153/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paska ohjelma. Vain idioootit katsoo.

Totta puhut. Ainoastaan Tempparit on vielä vajaaälyisempi.

Vierailija
154/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Helena se vanhin nainen ? Jotenkin ylimielinen ja sellanen minä minä olen paras.

Tuolla naisella on ikäkriisi ollut päällä jo vuosia, purkaa omaa epävarmuuttaan ja pahaa oloaan muihin. Ei ole mikään sydämellinen ihminen ohjelman ulkopuolellakaan.

Vierailija
155/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Helenan koulutus?

Vierailija
156/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotenkin ylimielinen ja sellanen minä minä olen paras."

Ei ole ainoa laatuaan omassa viiteryhmässään. Voiko tuossa kisassa oikein millään muualla asenteella pärjätäkään?

Asenneilmasto osallistujalla on: "Mulla menee lujaa! Pois tieltä risut ja männynkävyt...!"

Vierailija
157/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Helenan koulutus?

Jos nimen alla lukee sisustusarkkitehti, tuskin hän lentokapteeni silloin ole

Vierailija
158/253 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht harmitonta viihdettähän tuo vain on. Ja katsojalukujen perusteellahan noita ohjelmia tehdään. Ellei olisi katsojia, ei olisi tätäkään ohjelmaa. Eli yleisö päättää aina lopulta, mitä se ruuduissaan näkee.

Vierailija
159/253 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa seurata ohjelmassa, miten nää henkilöt kehuu ensin itseään maasta taivaaseen, miten sitten selvittävät tehtävät porukoissa ja millaisen panoksen kukin antaa, miten käyttäytyy, miten puhuu, miten kohtelee toisia jne. Ja mihin asioihin johtoryhmä tarttuu ja miten. Ja mitä siitä seuraa. Kyllä, odotan seuraavaa jaksoa jo.

Vierailija
160/253 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samaa olin tulossa kommentoimaan, Hellu on itsellekin tuttu työelämästä ja ihan näyttää olevan tässä formaatissa oma itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi