Jaajon Diili
Onko nyt oikeasti näin, että Diili-formaatti on pakko vetää Suomessa? Jaajo Linnonmaan naama alkaa olla kulunut. Hönestä on tulluy uusi inhokkini ja Mikko L on "normalisoitunut". Itse en katso jaksoakaan. Mitä muut mieltä?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Taru oli kaikkien aikojen surkein projektinjohtaja ja vielä selitteli itselleen, että muut koki hänet uhaksi. Miten joku voi olla noin tietämätön osaamisestaan?
Nuori ja kokematon. Yhtä surkealla tasolla oli Helena kivikautisen johtamistapansa kanssa edellisessä jaksossa. Jenni on ollut ensimmäinen hyvä johtaja tässä kisassa.
– Täähän on ihan hirveä tilanne. Mä oon saamassa äijästä itselleni yhtiökumppanin, joka näkee mun ajavan rekalla aivan täysiä kallioon. Ja sä oot siinä vieressä silleen, että no, siinäpähän oppii", Linnonmaa kummastelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämän päivän jakson perusteella Heidi on vielä ikävämpi tyyppi kuin Helena, ja sen lisäksi hänellä ei ole ollut kummallekaan projektille mitään annettavaa. Koko ajan naama nurinpäin. Voidaanko pelkällä leikkauksella luoda jostain ihmistä noin vastenmielinen kuva? Vaikea uskoa.
Heidi korostaa kovasti, että on toiminut ihan eri ympäristössä, jossa on lähinnä miehiä (not like other girls) ja on ensihoitaja ja siellä tosissaan toimitaan ihan eri tavalla kuin liike-elämässä.
Nää on just näitä ”mä viihdyn paremmin miesten kuin naisten kanssa” -ämmiä, jotka dissaavat muita naisia kaikissa käänteissä.
Jaajon tyyli on hyvä. Ei päälleliimattua trump-maneereita vaan lujaa ja asiallista johtamista. Aiemmat Diilit olleet oikeastaan aika ikävää katsottavaa ja antoi kyllä todella negatiivisen kuvan alasta.
Nuorin "Helena", jonka itse olen tavannut, oli vajaa kolmikymppinen. Ei se iästä ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämän päivän jakson perusteella Heidi on vielä ikävämpi tyyppi kuin Helena, ja sen lisäksi hänellä ei ole ollut kummallekaan projektille mitään annettavaa. Koko ajan naama nurinpäin. Voidaanko pelkällä leikkauksella luoda jostain ihmistä noin vastenmielinen kuva? Vaikea uskoa.
Heidi korostaa kovasti, että on toiminut ihan eri ympäristössä, jossa on lähinnä miehiä (not like other girls) ja on ensihoitaja ja siellä tosissaan toimitaan ihan eri tavalla kuin liike-elämässä.
Nää on just näitä ”mä viihdyn paremmin miesten kuin naisten kanssa” -ämmiä, jotka dissaavat muita naisia kaikissa käänteissä.
Sinäkö et ole kun käytät sanaa "ämmä" toisesta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Soinnusta näki heti ensimmäisessä jaksossa, että on saanut kaiken helpolla ulkonäkönsä vuoksi. Korosti useasti laajoja verkostojaan ja niiden tuomaa etulyöntiasemaa. Käytti niitä myös selvästi hyväkseen. Lisäksi jokaisessa hankittavassa 'aarteessa' hän koitti löytää vaihtoehdon mennä rimaa hipoen - tai jopa sen ali.
Minkäänlaista suoraselkäisyyttä tai asioiden oma-alotteista ratkaisemista rehellisellä tavalla ei ollut havaittavissa.
Tästä tein siis päätelmän, että on elämässään päässyt kaikesta eteenpäin rimaa hipoen ja saanut paljon noita rimanalituksia anteeksi kun on kaunis nainen. Kyllä elämä hänellekin vielä opettaa.
Tää sointu on ollu jossain ohjelmassa, tai ne teki jonkun toisen muijan kanssa jotain turhanpäivästä ohjelmaa,olikohan sen toisen nimi joku alina tai vastaava
Kylläpä toivon eilisen jälkeen, että Jaajo valitsee Soinnun voittajaksi. Ansaitsevat niin toisensa.
Taru oli kaikkien aikojen surkein projektinjohtaja ja vielä selitteli itselleen, että muut koki hänet uhaksi. Miten joku voi olla noin tietämätön osaamisestaan?