Herkkä stondis nelikymppisellä?
Ihan uteliaisuuttani vaan siis kyselen. Ollaan, mä 34 ja mies 42, yhdessä oltu jo kymmenisen vuotta.
Miehellä seisoo yhä tosi tosi helposti, joka aamu ja jo unissaan. Tänäkin aamuna rakasteltiin 2 kertaa ja oli lähellä, ettei suihkussa kolmatta, koska hän änkesi mun kanssa sinne ja tätä siis on ollut aina. Mua ei tietenkään mitenkään haittaa, mutta ihmettelen tuota, että voidaan yhä harrastaa seksiä monta kertaa päivässä ja useasti peräkkäin?
Eilen suihkusta tullessa sai taas karmean stondiksen kuivaillessaan itseänsä ja se jatkui vaan, kun kylpytakissa hän alkoi keittelemään kahvia. Pakko oli mennä häntä suutelemaan ja hyväilemään siinä.
Ehkä siitä kannattaa vielä tässä iässä vaan nauttia. Onko muilla vastaavia seisojia?
Kommentit (10)
Mulla oli nuorena tollainen poikaystävä. Oot niin onnekas ja oon niin kade. :)
Voi tavaton! Mun mies täyttää muutaman viikonpäästä 59, ja joka aamu rakastellaan, ja aamupäivällä toisen kerran! Ollaan hurmiossa edeleen, yhdessä 40 vuotta. Minä olen 3 vuotta vanhempia, mutta maistuu edelleen makeelta.
Mistä tuollaisia löytää? Mulle samanlainen kiitos.
Olen itse samaa ikäluokkaa oleva mies. Väitetään, että erektioherkkyys vähenisi iän myötä. Itselläni alkaa usein jäykistymään pelkästään siitä, että puoliso tulee kainaloon. Kun menemme saunaan ja näen puolisoni ihanan alastoman vartalon, minulla alkaa vieläkin useimmiten seisomaan.Olen sanonut puolisolleni etten voi sille mitään. Hän tuntee itsensä otetuksi, kun näkee kiihottumiseni.
Yölliset erektiot tekevät jopa vähän kipeää tietyllä tavalla. Ne kestävät pitkään, eikä niitä voi mitenkään estää. Olen onnellinen mies siinä, että voin asettua lusikassa puolisoni taakse aamuerektion kanssa. Pian pääsen siitä työntymään sisälle ja aamurektio purkautuu luonnollista tietä sinne ihanimpaan. :)
M
Miehelläni vajaa 45v seisoo herkästi ja tulee herkästi.
Mua hämmentää nämä häpeilevät sanamuodot ”en voi sille mitään” jne. Tämän tästä törmää ajatteluun, että erektiota pitäisi häpeillä. Miksi? Erektio on positiivinen juttu, kantakaa niitä ylpeydellä. 🤗
Miehelläni seisoo kanssa ns 'jatkuvasti'. Ihanaa sellanen ja tuntuu tietty että mua varten, vaikka varmaan välilä ihan muustakin syystä. Rakastan sellasta ja kun se kiehnää koko ajan :)
N45
Oon 45 ja mulla ei seiso juuri koskaan. Varmaankin koska juon melkein koko ajan. Nuorena olin kylläkin kuin Titanic, rautainen jättiläinen...
Mulla on teoria, en tiedä onko sillä lääketieteellistä pohjaa, mutta tuntuu, että ainakin itsellä ja parilla suunnilleen samanikäisellä kaverilla (44) ottaa vieläkin eteen ihan kunnolla ja helposti, mitä nyt joskus ollaan jätkäporukassa puhuttu. Puhutaan muutenkin syvällisiä jotenka ei oo mitenkään huulenheittoa. Meillä kaikilla on se yhteinen juttu, että puolisot tykkää rakastella ja siitä, kun mies hyväilee spontaanisti. Ollaan onnellisia ja halukkaita ja mikäs sen ihanampaa kuin nainen, joka vastaa siihen. Hyväilee erektiota ja katselee sitä ihaillen. Silloin jo pelkkä ajatus saa sen aikaiseksi ja tuntuu niin hyvältä, kun seisoo jäykkänä vaikkei vielä kosketakaan.
Samaa täällä kummastellaan ja ikää on molemmilla 53. Ei lääkitystä, aina ollut aktiivinen seksielämä. No, nautitaan. Kaippa se jossain kohtaa rauhoittuu...