Onko turn-off jos mies juo itsensä känniin silloin tällöin?
Oon huomannut monta viestiä täällä joissa ei naiset hyväksy sitä että mahdollinen tuleva miesystävä käyttäisi alkoholia niin kysynkin että onko se teistä turn-off jos mies on humalassa keskimäärin kerran pari kahdessa kuukaudessa? Jos saisitte lapsen niin lapsen nähden ei käyttäisi väkeviä.
Kommentit (49)
Känni on aina turn-off, niin miehellä kuin naisella, jos on voimakkaasti humaltunut. Pienet sievät ja elämästä nautiskelu ok ja ihan eri asia, mutta jos juo itsensä pöydän alle eikä pysty enää kunnolla puhumaan tai kävelemään, niin en katselisi sellaista menoa yhtään, vaan ukko saisi tehdä valinnan minun ja kaatokänniensä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millainen on kännissä. Väkivaltainen = ehdoton ei.
Ei ole väkivaltainen mutta sellainen että vitseistä tulee typeriä/lapsellisia, ei pysy pystyssä -> makaa lattialla jos/kun nousee ylös.
Ap
Ehdoton turn-off.
Aikuisen ihmisen pitää osata kontrolloida juomistaan. Jos ei omaa rajaansa tunne humalan ja kaatokännin väliltä niin parempi olisi olla juomatta.
Mieheni juo muutaman kerran kuussa, mutta hänestä sitä ei oikeastaan huomaa. Muuttuu oikeastaan vain hymyilevämmäksi, puheliaammaksi ja kaipaa enemmän läheisyyttä. Tästä pahemmassa kunnossa en ole koskaan nähnyt, kieltäytyy juomista tietyn pisteen jälkeen. Sama pätee minuun, toki nuorempana tuli ylilyöntejä, mutta nyt tietää paljon voi ottaa että humala pysyy kevyenä.
Minä olen jonkinlainen juoppomagneetti vaikken itse tykkää örvältää. Jos ikinä ottaisin uuden puolison niin alkoholin vähäinen käyttö olisi yksi tärkeimmistä kriteereistä.
Näitä juoppoja analysoidessani olen tullut siihen tulokseen että pahinta on se juomisen glorifiointi. Juomisen suunnitteluun ja analysointiin he suhtautuvat kuin johonkin tärkeään toimitukseen. Perseiden veto on pyhä tapahtuma jonka he päämäärätietoisesti suorittavat, siinä ei esteille tai hidasteille ole tilaa. Kun viinan kiskonta on tällä levelillä niin se haittaa muuta elämää ja määrittää persoona. Tämänlainen kännääminen on ehdoton turn-off. Jos kerran, pari vuodessa juo itsensä humalaan esim. parhaan kaverin häissä tai muussa erityisessä tapahtumassa niin sitten ei minua haittaa.
Känni kerran tai pari vuodessa ok mutta ei kiitos sen enempää
Sellainen mies on vässykkä joka ei seitsemäntenä päivänä viikossa hakkais muijaansa ryyppyputken jälkeen. Lepäsihän luojakin seitsemäntenä päivänä. Naisen pitää tietää paikkansa ja se on hellan ja nyrkin välissä,
Aika kontrolloivaa sakkia on kyllä, jos humala kerran pari vuoteen oikein sallittua.
Ja nykynaiset pirstaloituu jos heitä tytöttelee tai joku käyttää väärää pronominia jostain toisesta. Tosi vahvoja juu on naiset