Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turn-off jos mies juo itsensä känniin silloin tällöin?

Vierailija
13.02.2021 |

Oon huomannut monta viestiä täällä joissa ei naiset hyväksy sitä että mahdollinen tuleva miesystävä käyttäisi alkoholia niin kysynkin että onko se teistä turn-off jos mies on humalassa keskimäärin kerran pari kahdessa kuukaudessa? Jos saisitte lapsen niin lapsen nähden ei käyttäisi väkeviä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi turn-off.

Jos minä naisena pärjään mainiosti kokonaan ilman alkoholia, oletan, että mies fyysisesti ja henkisesti vahvempana pystyy samaan.

En katselisi itsensä avuttomaan kuntoon juovaa henkilöä.

Mistä sinä olet saanut tuollaisen harhakäsityksen, että mies olisi henkisesti vahvempi sukupuoli?

No, pitäisi olla. Miehen pitäisi olla se rohkea uljas prinssi, naisen ja lapset ikuisesti turvassa pitävä, järkkymätön vuori. Mutta eihän se niin mene, miehet on tässä maassa kännääviä rassukoita, jotka hylkäävät lapsensa. Nainen joutuu olemaan sekä isä että äiti, taipuva muttei katkeava.

Miehet on katkenneet aika päiviä sitten.

Tiedoksenne miehet, alkoholin juominen heikentää henkistä kapasiteettia ja altistaa mielialahäiriöille.

Naisia on läpi historian hakattu, r*iskattu ja alistettu. Naisia on kuollut synnytykseen ja naiset ovat haudanneet lapsiaan. Silti näistäkin on naiset selvinneet. Miehet ovat perinteisesti dominoivia, mutta eivät he henkisesti vahvempia ole olleet koskaan.

Tai riippuu tietysti mihin vertaa. Jos koet itse olevasi henkisesti heikko aikuislapsi, niin varmasti keskimääräinen mies(kin) on sinua vahvempi. Useimmat naiset ei kuitenkaan onneksi ole tuollaisia.

Ja nykynaiset pirstaloituu jos heitä tytöttelee tai joku käyttää väärää pronominia jostain toisesta. Tosi vahvoja juu on naiset

Vierailija
42/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni on aina turn-off, niin miehellä kuin naisella, jos on voimakkaasti humaltunut. Pienet sievät ja elämästä nautiskelu ok ja ihan eri asia, mutta jos juo itsensä pöydän alle eikä pysty enää kunnolla puhumaan tai kävelemään, niin en katselisi sellaista menoa yhtään, vaan ukko saisi tehdä valinnan minun ja kaatokänniensä väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millainen on kännissä. Väkivaltainen = ehdoton ei.

Ei ole väkivaltainen mutta sellainen että vitseistä tulee typeriä/lapsellisia, ei pysy pystyssä -> makaa lattialla jos/kun nousee ylös.

Ap

Ehdoton turn-off.

Aikuisen ihmisen pitää osata kontrolloida juomistaan. Jos ei omaa rajaansa tunne humalan ja kaatokännin väliltä niin parempi olisi olla juomatta.

Mieheni juo muutaman kerran kuussa, mutta hänestä sitä ei oikeastaan huomaa. Muuttuu oikeastaan vain hymyilevämmäksi, puheliaammaksi ja kaipaa enemmän läheisyyttä. Tästä pahemmassa kunnossa en ole koskaan nähnyt, kieltäytyy juomista tietyn pisteen jälkeen. Sama pätee minuun, toki nuorempana tuli ylilyöntejä, mutta nyt tietää paljon voi ottaa että humala pysyy kevyenä.

Vierailija
44/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jonkinlainen juoppomagneetti vaikken itse tykkää örvältää. Jos ikinä ottaisin uuden puolison niin alkoholin vähäinen käyttö olisi yksi tärkeimmistä kriteereistä.

Näitä juoppoja analysoidessani olen tullut siihen tulokseen että pahinta on se juomisen glorifiointi. Juomisen suunnitteluun ja analysointiin he suhtautuvat kuin johonkin tärkeään toimitukseen. Perseiden veto on pyhä tapahtuma jonka he päämäärätietoisesti suorittavat, siinä ei esteille tai hidasteille ole tilaa. Kun viinan kiskonta on tällä levelillä niin se haittaa muuta elämää ja määrittää persoona. Tämänlainen kännääminen on ehdoton turn-off. Jos kerran, pari vuodessa juo itsensä humalaan esim. parhaan kaverin häissä tai muussa erityisessä tapahtumassa niin sitten ei minua haittaa.

Vierailija
45/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton turn-off

Vierailija
46/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni kerran tai pari vuodessa ok mutta ei kiitos sen enempää

Vierailija
47/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies on vässykkä joka ei seitsemäntenä päivänä viikossa hakkais muijaansa ryyppyputken jälkeen. Lepäsihän luojakin seitsemäntenä päivänä. Naisen pitää tietää paikkansa ja se on hellan ja nyrkin välissä,

Vierailija
49/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kontrolloivaa sakkia on kyllä, jos humala kerran pari vuoteen oikein sallittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan