Onko takiasi jouduttu kutsumaan poliisi paikalle?
Kommentit (26)
1. Asuin lukion jälkeen vähän aikaa faijan kakkoskämpällä, jossa oli vanha lakkoileva lankapuhelin, joka ei jostain syystä vaan aina soinut. Yhtenä iltana olin juuri mennyt nukkumaan kun ovikello soi, ja siellä oli poliisit. "Iltaa. Äitis oli vähän huolissaan..." Oli ollut ilmeisen vakuuttunut että olen kuollut tai tekemässä kuolemaa, ja huutanut poliisille että "se ei ole mikään karkaileva teini, nyt on oikeasti hätä".
2. Jäätyäni suojatiellä auton alle poliisi tuli paikalle selvittelemään tilannetta.
Nuorena ja tyhmänä provosoin jotain vittuilemaan tulleita äijiä festareilla ja he alkoivat riehua, joten poliisit tulivat hakemaan heidät. Eli välillisesti piti kutsua minun takiani, asiasta olisi nimittäin varmaan muuten selvitty ihan puhumalla jos en olisi alkanut haistattelemaan.
Varastin teininä Anttilasta tupakka-askin ja vartija kutsui poliisit paikalle. Mentiin autoon ja luulivat että valehtelen henkilöllisyystiedot, tivasivat ja jossain vaiheessa selvisi että se olikin oikea. Sakko taisi tulla. Toinen kerta oli kauppakeskuksessa kun teininä huojui ja leikki humalaista, oikeasti ei ollut humalassa ja paiskattiin poliisiautoon niin että puolijalkaa oli mustelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itseäni varten soittanut 112. Ajoin hirvikolarin ja toisella kertaa rekka ajoi kylkeen.
Minä kanssa ajoin hirvikolarin.
Otin yliannostuksen. Ei mitään muistikuvia mitä kotonani on tuona iltana tapahtunut. Heräsin sairaalasta seuraavana yönä. Jos yhden yön saisin elää kärpäsenä katossa elämäni aikana, se olisi tuo yö.
Eräässä tuppukylän baarissa kaverin kanssa aivan peltikiinni, kaverilla jotain sanomista pokejen kanssa, menin sitten ja pistin koko porukan nippuun, poliisin tulo kesti niin kauan että saatiin taksi alle ennen sitä ja kytät tuli matkalla vastaan😂😂😂😂😂😂.
Jep, 13-vuotiaana vuonna miekka ja kivi vanhempieni mielestä "katosin" festareille. Sain poliisit perääni, ja minä vain fanitin Dingoa :)
Oma poika (15v.) on saanut poliisit perään, tulivat kotiin ovelle. Epäilivät vakavasta asiasta, mutta osoittautui perättömäksi epäilyksi. Se kyllä pelästytti.
Lähetin kelaan itsetuhoisia viestejä ja ilmoittivat poliisille joka kävi paikalla ja pyysivät käymään lääkärin juttusilla.
Ei, ovat tulleet ihan oma-aloitteisesti hakemaan epäiltynä rikokseen. Ihan puskista tuli minulle tämä.
On. Minulla on kantava ääni, kun suutun. Otin sanallisesti yhteen silloisen mieheni kanssa. Naapurit soitti poliisit. Ne tuli kysymään, että onko mulla kaikki hyvin 🤣
Luultavasti, omat muistikuvat on hatarat. Olin juonut liikaa pikkujouluissa ja bussissa kai oksensin. Takki oli ainakin sotkussa. Poliisit veivät ilmeisesti kotitalon ovelle. Mielikuva on, että siniset valot välkkyvät tien varressa ja että heilun siellä Maijassa auton liikkeiden mukaan ja ikkunassa on kalterit.
Siinä alaovella jossain vaiheessa pää selkeni sen verran, että muistan asiat. Mikään avain ei sopinut lukkoon ja olin aika epätoivoinen. Joku ihana koiranulkoiluttaja tuli apuun ja sanoi, että ei nämä käy, eikö sinulla ole muita avaimia. Siinä vaiheessa tajusin, että se oli lapsuudenkotini avainnippu ja kotiavaimetkin löytyivät. Olen ikuisesti kiitollinen tälle tuntemattomalle ohikulkijalle ja tietenkin noin muutenkin, että toimitettiin humalainen kotiin eikä jätetty johonkin Länsiväylän varteen sotkuissaan.
Ei ole. Kerran urani alkuvaiheissa soitin itse poliisit paikalle kun perävaunu irtosi vetäjästä. Virhe. Tuli sakot liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja juttu ihan paikallislehteen asti.
Lapsena suutuksissani lukittauduin vessaan kesämökillä. Sitten vanhemmat soittivat naapurissa asuvalle poliisille, ja kun tämä oli ajanut pihaan niin säikähdin ja tulin ulos :D
Vierailija kirjoitti:
Ei, ovat tulleet ihan oma-aloitteisesti hakemaan epäiltynä rikokseen. Ihan puskista tuli minulle tämä.
Jouduitko viattomana vankilaan?
Olen itseäni varten soittanut 112. Ajoin hirvikolarin ja toisella kertaa rekka ajoi kylkeen.