Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko onnellinen jos joku mies toisi sinulle kukkia?

Vierailija
12.02.2021 |

Jotkut naiset toivoo saavansa kukkia mieheltään, mutta mikä koko homman pointti on? Eikö jokainen osaa ostaa kukkansa itse.

Eihän naisetkaan lahjo miehiä, eihän?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän saavani mieheltäni huomenna kukkia. Sitten hän vie Eliteen syömään illalla.

Minulla on hyvä aviomies, josta olen joka päivä kiitollinen.

Voi miten ihana, olisipa minullakin :(

Vierailija
82/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus kertoo kaiken olennaisen siitä, miten miehet eivät edes hoksaa saamiaan palveluita.

laitas listaa, sivistä meitä

LISTAA ODOTELLESSA!

MITKÄ OVAT NAISTEN VASTINEET KUKKIEN TUOMISELLE?

Leivon pullaa. 🌷🌿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on diili, ettemme osta toisillemme lahjoja, edes jouluna.

Hemmottelemme toisiamme hyvällä ruualla ja juomalla. Kynttiläillallisia on noin kerran viikossa.

Vierailija
84/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on diili, ettemme osta toisillemme lahjoja, edes jouluna.

Hemmottelemme toisiamme hyvällä ruualla ja juomalla. Kynttiläillallisia on noin kerran viikossa.

Näkisin, että kukissa pointti on yllätysmomentti, silloin kun se ei ole viikottainen tapa. Se, että keksii jonkun kivan tavan ilahduttaa. Teillä itse kynttiläillallisessa ei ole extraa, mutta jos ostat sinne yllätykseksi hyvän luomuviinin tai löytämäsi wagyu lihan toista ilahduttaaksesi niin se lienee se mitä moni kaipaa.

Vierailija
85/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Miksikö? No, se tarkoittaisi sitä, ettei tuo mies tunne minua yhtään. Kukat ovat kivoja kun ovat juuret tukevasti maaperässä kiinni. Jos mies toisi uudestaan kukkia, olisi se osoitus siitä, että hän ei halua kuunnella minua, tutustua minuun, vaan yrittää tunkea minua johonkin valmiisen hänen päättämään muottiin.

Tasan kerran olen ilahtunut oikeasti kukkakimpusta. Se oli täysin spontaanisti kerätty voikukkakimppu, jonka sain naapurin miehen alulta, kun olin muuttamassa pois ja hän tuli sanomaan heipat (olin itsekin siis naisen alku silloin, samoja ikiä oltiin).

Mitä parisuhdeviritelmiin tulee, aivan liian usein olen kuullut "koska mun äiti/ex tykkää tästä, niin kyllähän säkin tykkäät". No en tykkää, en ole äitisi tai se edellinen exäsi, uusin exäsi kylläkin. Eihän moni mieskään katselisi kovinkaan pitkään naista, joka jatkuvasti sanoisi, että kyllä mun isä/ex on kasvissyöjä, niin kyllä sinäkin jätät makkarat ja pihvit pois ja alat pupun ruualle ja nakkelisi jo ostetut lihat roskiin. Kohdataan ihmiset yksilöinä, yritetään ottaa selvää, mistä he oikeasti pitävät, ja toimitaan sen mukaan sitten. Jooko? Ja siinä sivussa, opetellaan sanomaan suoraan pitääkö jostain vai ei, ja tarkoitetaan sitä.

Vierailija
86/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun onneen vaaditaan vähän enemmän, vaikka onni pitkälti koostuukin pienistä asioista.

Lahjat on mulle merkityksettömiä, en kaipaa niitä.

Vierailija
87/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi. Miksikö? No, se tarkoittaisi sitä, ettei tuo mies tunne minua yhtään. Kukat ovat kivoja kun ovat juuret tukevasti maaperässä kiinni. Jos mies toisi uudestaan kukkia, olisi se osoitus siitä, että hän ei halua kuunnella minua, tutustua minuun, vaan yrittää tunkea minua johonkin valmiisen hänen päättämään muottiin.

Tasan kerran olen ilahtunut oikeasti kukkakimpusta. Se oli täysin spontaanisti kerätty voikukkakimppu, jonka sain naapurin miehen alulta, kun olin muuttamassa pois ja hän tuli sanomaan heipat (olin itsekin siis naisen alku silloin, samoja ikiä oltiin).

Mitä parisuhdeviritelmiin tulee, aivan liian usein olen kuullut "koska mun äiti/ex tykkää tästä, niin kyllähän säkin tykkäät". No en tykkää, en ole äitisi tai se edellinen exäsi, uusin exäsi kylläkin. Eihän moni mieskään katselisi kovinkaan pitkään naista, joka jatkuvasti sanoisi, että kyllä mun isä/ex on kasvissyöjä, niin kyllä sinäkin jätät makkarat ja pihvit pois ja alat pupun ruualle ja nakkelisi jo ostetut lihat roskiin. Kohdataan ihmiset yksilöinä, yritetään ottaa selvää, mistä he oikeasti pitävät, ja toimitaan sen mukaan sitten. Jooko? Ja siinä sivussa, opetellaan sanomaan suoraan pitääkö jostain vai ei, ja tarkoitetaan sitä.

Suomessa on kyllä valtavasti kitkeriä miehiä (ap/ muu jankkaaja tässä ketjussa) ja näitä naisia, joiden on ilmeisesti välttämätöntä esittää asiansa todella kärkkäästi ja vihamielisesti. Pysähdyttekö koskaan miettimään mitä itsestänne viestitätte?

Vierailija
88/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus kertoo kaiken olennaisen siitä, miten miehet eivät edes hoksaa saamiaan palveluita.

LISTAA ODOTELLESSA!

No kukkien tuominen? Olen monta kertaa vienyt miespuoliselle ystävälle kukan mennessäni. Ja silloin kun vielä seurustelin miehen kanssa, ostin sillekin ruusun aina satunnaisesti.

Toinen hyvä on suklaa, kokemukseni mukaan miehet rakastavat suklaata. Sitä olen vienyt paljon.

Itse olen saanut kukkia vain naisilta, sekä ystäviltä että suhteessa. Vien myös itse paljon kukkia. En ymmärrä, ketä ei ilahduta toisen ilahduttaminen itsessään? Sehän siinä on se juttu eikä vastalahja.

Moniko mies alkaa mököttää kun ei ole kukkia näkynyt aikoihin?

En tiedä, kun ei sellaista tilannetta kanssani ole koskaan ollut. Olen kova ilahduttamaan muita lahjoilla, koska aidosti siis nautin muiden ilahduttamisesta. Oli ne sitten kavereita tai seurustelukumppaneita tai muita läheisiä. Vien töihinkin usein leipomuksia yms.

Mutta eipä noista naisistakaan kukaan mitään ole alkanut murjottaa oletetussa kukan puutteessa, sen enempää kuin miehistäkään. Olen siis tosiaan seurustellut molempien kanssa, jos et ymmärtänyt.

Sinulle on puhdas antamisen ilo tosiaan aivan vieras juttu? Mielenkiintoista. Onkohan sinulla empatiakyvyssä jotakin häikkää, peilisoluissa tai jossain?

Vierailija
89/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut miehille kukkia. Missä tynnyrissä ap elää, jos vain "naisille ostetaan kukkia"?!

Olet ostanut itsellesi kukkia.

Miten hän ne on itselleen ostanut, jos on vienyt miehille? Tuskin hän on sentään asunut niiden kaikkien kanssa.

Eikö tässä puhuta lähinnä parisuhteesta?

Aloituksessa on käytetty termiä "mieheltään"

Otsikossa taas lukee "joku mies". Ei tuo puolisolta kuulosta. Itsekin olen vienyt miehille kukkia ihan ilahduttaakseni heitä.

Vierailija
90/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on aika heikot tunnetaidot. Onnellisena oleminen on pysyvämpi mielentila kuin ilahtuminen yksittäisestä kukkakimpusta. Sitten voisi jo puhua onnellisuudesta, jos niitä kukkia tuotaisiin säännöllisesti ja tarpeeksi tiuhaan, enkä usko, että kenenkään onnellisuus on niistä kukista kiinni silloinkaan. 

Vierailija
91/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LISTAA ODOTELLESSA!

Leivon pullaa. 🌷🌿

Mieskin rassaa autoa, ihan sinun iloksesi

Vierailija
92/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut miehille kukkia. Missä tynnyrissä ap elää, jos vain "naisille ostetaan kukkia"?!

Miten hän ne on itselleen ostanut, jos on vienyt miehille? Tuskin hän on sentään asunut niiden kaikkien kanssa.

Otsikossa taas lukee "joku mies". Ei tuo puolisolta kuulosta. Itsekin olen vienyt miehille kukkia ihan ilahduttaakseni heitä.

Et lue otsikkoa pidemmälle? Tuon voi tulkita myös halveksuen, pelkkä mies, joku mies.

Vierailija
93/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LISTAA ODOTELLESSA!

No kukkien tuominen? Olen monta kertaa vienyt miespuoliselle ystävälle kukan mennessäni. Ja silloin kun vielä seurustelin miehen kanssa, ostin sillekin ruusun aina satunnaisesti.

Toinen hyvä on suklaa, kokemukseni mukaan miehet rakastavat suklaata. Sitä olen vienyt paljon.

Itse olen saanut kukkia vain naisilta, sekä ystäviltä että suhteessa. Vien myös itse paljon kukkia. En ymmärrä, ketä ei ilahduta toisen ilahduttaminen itsessään? Sehän siinä on se juttu eikä vastalahja.

En tiedä, kun ei sellaista tilannetta kanssani ole koskaan ollut. Olen kova ilahduttamaan muita lahjoilla, koska aidosti siis nautin muiden ilahduttamisesta. Oli ne sitten kavereita tai seurustelukumppaneita tai muita läheisiä. Vien töihinkin usein leipomuksia yms.

Mutta eipä noista naisistakaan kukaan mitään ole alkanut murjottaa oletetussa kukan puutteessa, sen enempää kuin miehistäkään. Olen siis tosiaan seurustellut molempien kanssa, jos et ymmärtänyt.

Sinulle on puhdas antamisen ilo tosiaan aivan vieras juttu? Mielenkiintoista. Onkohan sinulla empatiakyvyssä jotakin häikkää, peilisoluissa tai jossain?

Mielenkiintoista että hyökään henkilöön tekstin perusteella

Oletkohan sä narsisti, lapsensa tappava kusipää

Vierailija
94/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun onneen vaaditaan vähän enemmän, vaikka onni pitkälti koostuukin pienistä asioista.

Lahjat on mulle merkityksettömiä, en kaipaa niitä.

Näinhän sitä pitää kommentoida, kun itse ei saa koskaan mitään.

Merkityksettömiähän ne lahjat on... juu 😂

Vierailija
95/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LISTAA ODOTELLESSA!

Mielenkiintoista että hyökään henkilöön tekstin perusteella

Oletkohan sä narsisti, lapsensa tappava kusipää

Ja sinä olet kämäisessä lähiössä asunut w t-e u k k o ilman käytöstapoja.

Vierailija
96/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et lue otsikkoa pidemmälle? Tuon voi tulkita myös halveksuen, pelkkä mies, joku mies.

Kommentoin vain tuolle, joka luki aloituksen, mutta ei otsikkoa.

Vierailija
97/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa siitä hyviä tunteita.

Parisuhteessa toimii vain kun nainen rakastaa miestään.

Huonossa ja kireässä suhteessa jossa nainen välttelee ja rakastelu kaikonnut. Ei miehen kannata kukkia enää kantaa.

Vierailija
98/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiemmin välitä kukista niin että en tunne mistään jääväni paitsi, jos mies ei tuo kukkia. Varsinkin jos kukkien antaja ei tiedä mieltymyksiäni niiden suhteen, esimerkiksi krysanteemit ovat mielestäni kammottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi