Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko onnellinen jos joku mies toisi sinulle kukkia?

Vierailija
12.02.2021 |

Jotkut naiset toivoo saavansa kukkia mieheltään, mutta mikä koko homman pointti on? Eikö jokainen osaa ostaa kukkansa itse.

Eihän naisetkaan lahjo miehiä, eihän?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mieluummin siivousapua

Huoh, niin apua...mikä saa vieläkin suomalaisen naisen ottamaan miehen, jolta joutuu pyytämään sitä siivousapua?

Sinä et nyt ymmärtänyt , olen leski ja otan mieluummin siivousapua kuin kukat. (toiveajattelua, tuskin kukaan tulee ojentamaan mulle siivousfirman lahjakorttia) ja joku ihmettelee olenko laiska , en ole , mutta oikea olkanivel pois paikaltaan joku aika sitten.

Mistä hitosta joku muu voi tietää sinun elämän tilanteesta, joten älä heti ota henkilökohtaisena loukkauksena.

Miksi et hanki sitä siivousapua vaan odotat prinssiä pelastamaan itsesi? Sehän taisi vähän olla tämän aloituksen pointtina.

Joo joo ei sulla ole rahaa. Koulussa tuli sen taululle katsomisen sijaan kirjoiteltu sen prinssin nimeä matikanvihkoon?

Ja miksi olen ilkeä. Tympii nämä uhriutumistarinat ja provosoidun. Historiassa on kuintenkin tehty sen eteen töitä, että naisella on se oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu suhteuttaa menot tuloihin niin, että pärjää tulojen laskiessakin.

Siivousapua toivonut leski on mennyt töihin 17 vuotiaana ja VOIN ostaa sen siivouslahjakortin , mutta EN HALUA kukkia. Tästä oli kyse , haluatko niitä riivatun rehuja ja vastaukseni on EN HALUA , saan ne itsekin ostettua ja prinssi on hattaran päällä. PISTE!!!

Miksi ei vaan voi puhua ilmiöitä ihan yleisellä tasolla vaan aina jonkun täytyy tuoda se oma sankari tarina ja sitten huutaen puolustella niitä omia heikkouksia.

Pus!

Vierailija
42/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus kertoo kaiken olennaisen siitä, miten miehet eivät edes hoksaa saamiaan palveluita.

laitas listaa, sivistä meitä

LISTAA ODOTELLESSA!

MITKÄ OVAT NAISTEN VASTINEET KUKKIEN TUOMISELLE?

Mies ei muista ottaa d-vitamiinia, joten pidän huolen, että hän syö sitä joka päivä. Olen suht hyvä kokki ja tykkään leipomisesta, joten usein teen miehen mieleisiä ruokia ja leipomuksia. Minusta on mukavaa, kun mies huutelee jo ovelta, että onpa täällä hyvä tuoksu. Jos pöydällä on just uunista otettuja korvapuusteja, miehen silmät pyörii päässä. Väkerrän salaatteja ja raasteita, että mies saa tarpeeksi kasviksia päivittäin. Kun käyn kaupassa, tiedän miehen lempparituotteet ja ostan niitä.

Uskon sinun kuitenkin pitävän näitä ihan mitättöminä juttuina viiden euron tulppaanikimppuun verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo toi kukkii kotiin aina työmatkoiltaan.

Vierailija
44/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta itse kukkia, kasvatan itse kesällä tuhansittain.

Enkä toivo kenenkään mitään leikkokukkia koskaan tuovan.

Ei kukaan viitsi selvittää, mitkä on vaarallisia kissalle.

Tuovat niitä kissalle vaarallisia.

Eli kun joku tuo kukkia, niin ne lentää samantien ulos . Talvella saa jäätyä, kesällä laitan pihalle maljakkoon.Tosin häviää näkyvistä koska piha on täynnä kasvavia kukkivia kaveja.

Vierailija
45/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus kertoo kaiken olennaisen siitä, miten miehet eivät edes hoksaa saamiaan palveluita.

LISTAA ODOTELLESSA!

Ostin kallista partaöljyä ja - vahaa. Tämän lisäksi suosikkikirjailijan kirjan. Mieheni kun ei tulppaaneista välitä.

Ps. Miksi huudat?

Ihan perjantain kunniaksi? Oh mikä nainen. Kuinka usein tuot noita lahjoja, odottamatta ja pyytämättä? Kuinka mies reagoi jos ei ole kuukausiin tuotu kirjoja?

Huusin siksi että näihin kysymyksiin jää kovin usein vastaukset saamatta.

Mulla esim. etätyö on mahdollistanut sen, että jää enemmän aikaa ruuanlaitolle. Harva se päivä laitan meille mieheni lempiruokia siiheksi, kun hän tulee töistä. Hän saattaa joskus tuoda mulle kukkis ja sanoa, että kyllähän hänkin voisi kokkailla, ei mun aina tarttisi. Ja mä sanon, että kun mä tykkään ilahduttaa sua.

Sitten mennään halailemaan ja harrastamaan hyvää seksiä.

Sulla mitään miestä ole  :D

Jännää, että mulla ei miehen saanti parisuhteeseen ole ikinä ollut ongelma.

Miksi pitäminen on sitten niin vaikeaa?

Voi sinua. Nousit ilmeisesti ylös väärällä jalalla, kun on tarve noin hyökätä. Toivottavasti sinullakin on siellä joku, jonka kainaloon voisit vielä hetkeksi mennä lepäämään ja nukkumaan elämän harmituksia pois.

Vierailija
46/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LISTAA ODOTELLESSA!

Ostin kallista partaöljyä ja - vahaa. Tämän lisäksi suosikkikirjailijan kirjan. Mieheni kun ei tulppaaneista välitä.

Ps. Miksi huudat?

Ihan perjantain kunniaksi? Oh mikä nainen. Kuinka usein tuot noita lahjoja, odottamatta ja pyytämättä? Kuinka mies reagoi jos ei ole kuukausiin tuotu kirjoja?

Huusin siksi että näihin kysymyksiin jää kovin usein vastaukset saamatta.

Minulla ei ole koskaan ollut miestä, joka toisi kukkia niin usein, että kuukausien tauossa olisi jotain outoa. Pikemmin tuo kerran kahdessa vuodessa. Saisi kyllä useammin lahjoa jollain tavalla. Joku euron suklaapatukkakin on lahja, kyse ei ole taloudellisesta panostuksesta.

Suomalainen pärjäämiskulttuuri ei ole kovin lahjamyönteinen.

Suomessa ei myöskään ylläpidetä eksien elintasoa eikä usein pidetä suhteen aikanakaan.

Vierailija
47/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut miehille kukkia. Missä tynnyrissä ap elää, jos vain "naisille ostetaan kukkia"?!

Olet ostanut itsellesi kukkia.

Vierailija
48/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LISTAA ODOTELLESSA!

No kukkien tuominen? Olen monta kertaa vienyt miespuoliselle ystävälle kukan mennessäni. Ja silloin kun vielä seurustelin miehen kanssa, ostin sillekin ruusun aina satunnaisesti.

Toinen hyvä on suklaa, kokemukseni mukaan miehet rakastavat suklaata. Sitä olen vienyt paljon.

Itse olen saanut kukkia vain naisilta, sekä ystäviltä että suhteessa. Vien myös itse paljon kukkia. En ymmärrä, ketä ei ilahduta toisen ilahduttaminen itsessään? Sehän siinä on se juttu eikä vastalahja.

Vierailija
49/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LISTAA ODOTELLESSA!

Mies ei muista ottaa d-vitamiinia, joten pidän huolen, että hän syö sitä joka päivä. Olen suht hyvä kokki ja tykkään leipomisesta, joten usein teen miehen mieleisiä ruokia ja leipomuksia. Minusta on mukavaa, kun mies huutelee jo ovelta, että onpa täällä hyvä tuoksu. Jos pöydällä on just uunista otettuja korvapuusteja, miehen silmät pyörii päässä. Väkerrän salaatteja ja raasteita, että mies saa tarpeeksi kasviksia päivittäin. Kun käyn kaupassa, tiedän miehen lempparituotteet ja ostan niitä.

Uskon sinun kuitenkin pitävän näitä ihan mitättöminä juttuina viiden euron tulppaanikimppuun verrattuna.

Ja mies käy töissä ja tuo rahaa talouteen. Sekö on sitten riittävä "lahja"

Hyvä tietää.

Vierailija
50/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut miehille kukkia. Missä tynnyrissä ap elää, jos vain "naisille ostetaan kukkia"?!

Sitäkin olen tehnyt ja sekin ilahduttaa!

Vierailija
51/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LISTAA ODOTELLESSA!

No kukkien tuominen? Olen monta kertaa vienyt miespuoliselle ystävälle kukan mennessäni. Ja silloin kun vielä seurustelin miehen kanssa, ostin sillekin ruusun aina satunnaisesti.

Toinen hyvä on suklaa, kokemukseni mukaan miehet rakastavat suklaata. Sitä olen vienyt paljon.

Itse olen saanut kukkia vain naisilta, sekä ystäviltä että suhteessa. Vien myös itse paljon kukkia. En ymmärrä, ketä ei ilahduta toisen ilahduttaminen itsessään? Sehän siinä on se juttu eikä vastalahja.

Moniko mies alkaa mököttää kun ei ole kukkia näkynyt aikoihin?

Vierailija
52/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ostaa niitä miehen lempikukkia eikä niitä, joista itse tykkää eniten?

Vierailija
53/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä eli et tarvitse miestä siihen.

Siinä on tytöt voimaantumista

Vierailija
54/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kuu onkin juustoa

Vierailija
55/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta itse kukkia, kasvatan itse kesällä tuhansittain.

Enkä toivo kenenkään mitään leikkokukkia koskaan tuovan.

Ei kukaan viitsi selvittää, mitkä on vaarallisia kissalle.

Tuovat niitä kissalle vaarallisia.

Eli kun joku tuo kukkia, niin ne lentää samantien ulos . Talvella saa jäätyä, kesällä laitan pihalle maljakkoon.Tosin häviää näkyvistä koska piha on täynnä kasvavia kukkivia kaveja.

Tästä viestistä voisi joku tehdä psykologian alan gradun.

Vierailija
56/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LISTAA ODOTELLESSA!

Ja mies käy töissä ja tuo rahaa talouteen. Sekö on sitten riittävä "lahja"

Hyvä tietää.

Minä maksan puolet yhteisistä kuluista. Miksi miehen työssäkäynti olisi minulle mikään lahja? Jäisi pois töistä, niin meillä olisi enemmän aikaa yhdessä.

Vierailija
57/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet haluavat ilahduttaa puolisoa, tyttöystävää tai äitiä.

Äidilläni on kukkakauppa ja joskus olen auttamassa ja kyllä, monet miehet ostavat kukkia. On melko yleinen tapa. Ovat yleensä keskiverto fiksumpia miehiä, kuin kadunmies.

Mieleeni on jäänyt useampi mies, joka vie kukkakimpun loppuviikosta äidilleen ja naiselleen. Minusta se on kaunis tapa.

Äitini pitää jopa kirjanpitoa asiakkaiden lempikukista ja tekee tilaukset kukkakauppaan niiden perusteella.

Vierailija
58/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kuu onkin juustoa

En nyt ymmärtänyt sinun vastaustasi. Mikä siinä niin outoa on, että ostaa omalle miehelle kukkia? Ostan niitä piristykseksi, jos vaikka mies on kipeä.

Vierailija
59/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä eli et tarvitse miestä siihen.

Siinä on tytöt voimaantumista

Kuka tässä on tarvitsemisesta puhunut? Mutta todistat vahvasti siitä, että tunnepuolen saituus on miehessä merkki, jonka jälkeen on syytä naisen ottaa jalat alleen. Jotkut ihmiset eivät osaa olla onnellisia eivätkä tehdä toist onnelliseksi.

Vierailija
60/98 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kumpaa pointtia, kun odottaa hyviä käytöstapoja ja toisen huomioimista, oli se sitten kukkakimppu, aamiainen tai kynttiläillallinen. Jotkut nämä hallitsevat ja jotkut ei.

Olen silloin tällöin auttamassa kukkakaupassa ja on ilahduttavaa, kuinka nuoret miehet ovat löytäneet tavan ilahduttavat kukilla tyttöystävää, anoppia tai äitiä. Just päälle 20v miehet. Ja ovat tosi tarkkoja kukkakimpusta. Suomessa on kasvamassa yhä kansanvälisempi sukupolvi, kun matkustelevat paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä