Olisitko onnellinen jos joku mies toisi sinulle kukkia?
Jotkut naiset toivoo saavansa kukkia mieheltään, mutta mikä koko homman pointti on? Eikö jokainen osaa ostaa kukkansa itse.
Eihän naisetkaan lahjo miehiä, eihän?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaus kertoo kaiken olennaisen siitä, miten miehet eivät edes hoksaa saamiaan palveluita.
laitas listaa, sivistä meitä
LISTAA ODOTELLESSA!
MITKÄ OVAT NAISTEN VASTINEET KUKKIEN TUOMISELLE?
No kukkien tuominen? Olen monta kertaa vienyt miespuoliselle ystävälle kukan mennessäni. Ja silloin kun vielä seurustelin miehen kanssa, ostin sillekin ruusun aina satunnaisesti.
Toinen hyvä on suklaa, kokemukseni mukaan miehet rakastavat suklaata. Sitä olen vienyt paljon.
Itse olen saanut kukkia vain naisilta, sekä ystäviltä että suhteessa. Vien myös itse paljon kukkia. En ymmärrä, ketä ei ilahduta toisen ilahduttaminen itsessään? Sehän siinä on se juttu eikä vastalahja.
Moniko mies alkaa mököttää kun ei ole kukkia näkynyt aikoihin?
Jos joku nainen alkaa mököttää, koska ei ole saanut kukkia aikoihin, on mies muodostanut kukista ainoan huomioimisen muodon. Huomioida voi monin eri tavoin eikä kukat ainoana ole kyllä fiksuin.
Rakkaudessa on viisi kieltä ja jos jonkun omin kieli on lahjat, hänelle on tärkeää saada usein jotain pientä. Oma kieleni on sanat eli kertomalla rakkaudesta ja suhteen laadusta pysyn jo niin tyytyväisenä, että kukat on bonus, josta ei taatusti mökötetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaus kertoo kaiken olennaisen siitä, miten miehet eivät edes hoksaa saamiaan palveluita.
LISTAA ODOTELLESSA!
Mies ei muista ottaa d-vitamiinia, joten pidän huolen, että hän syö sitä joka päivä. Olen suht hyvä kokki ja tykkään leipomisesta, joten usein teen miehen mieleisiä ruokia ja leipomuksia. Minusta on mukavaa, kun mies huutelee jo ovelta, että onpa täällä hyvä tuoksu. Jos pöydällä on just uunista otettuja korvapuusteja, miehen silmät pyörii päässä. Väkerrän salaatteja ja raasteita, että mies saa tarpeeksi kasviksia päivittäin. Kun käyn kaupassa, tiedän miehen lempparituotteet ja ostan niitä.
Uskon sinun kuitenkin pitävän näitä ihan mitättöminä juttuina viiden euron tulppaanikimppuun verrattuna.
Ja mies käy töissä ja tuo rahaa talouteen. Sekö on sitten riittävä "lahja"
Hyvä tietää.
Minä maksan puolet yhteisistä kuluista. Miksi miehen työssäkäynti olisi minulle mikään lahja? Jäisi pois töistä, niin meillä olisi enemmän aikaa yhdessä.
puolet kuluista vai maksatko kokonaan suklaapatukan jonka syöt?
Mun mies tuo joka lauantai näin talviaikaan
25v kohta täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LISTAA ODOTELLESSA!
Oikeesti. Kyllä täällä moukkia riittää.
Ilahduttaakseen mies niitä kukkia tuo.
Käytöstavat opitaan kotona tai töitten opetellaan myöhemmin tai muualla, mutta kyllä ihmisiä
Voi ilahduttaa. Ilman vastapalveluksen toivoakin.
Kukat voi olla kiitos siitä, että olet olemassa minun elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LISTAA ODOTELLESSA!
Mies ei muista ottaa d-vitamiinia, joten pidän huolen, että hän syö sitä joka päivä. Olen suht hyvä kokki ja tykkään leipomisesta, joten usein teen miehen mieleisiä ruokia ja leipomuksia. Minusta on mukavaa, kun mies huutelee jo ovelta, että onpa täällä hyvä tuoksu. Jos pöydällä on just uunista otettuja korvapuusteja, miehen silmät pyörii päässä. Väkerrän salaatteja ja raasteita, että mies saa tarpeeksi kasviksia päivittäin. Kun käyn kaupassa, tiedän miehen lempparituotteet ja ostan niitä.
Uskon sinun kuitenkin pitävän näitä ihan mitättöminä juttuina viiden euron tulppaanikimppuun verrattuna.
Ja mies käy töissä ja tuo rahaa talouteen. Sekö on sitten riittävä "lahja"
Hyvä tietää.
Minä maksan puolet yhteisistä kuluista. Miksi miehen työssäkäynti olisi minulle mikään lahja? Jäisi pois töistä, niin meillä olisi enemmän aikaa yhdessä.
puolet kuluista vai maksatko kokonaan suklaapatukan jonka syöt?
Minähän kirjoitin, että puolet. Kauppaostot menee puoliksi. Ei me nyt mitään muutaman kymmenen sentin omia ostoja erotella, herranen aika. Kymmenien eurojen ostot on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin onnellinen, jos mieheni toisi minulle kukkia. Homman pointti? Tyytyväinen ja iloinen muija on kaikkien etu.
Jep, äijän olotilalla tai mielialalla ei ole vittuakaan väliä
Sehän on aina sama stabiili möllötys, ei huomaa mitään toisessa eikä arvosta millääntavoin. Sitten jos jotain puuttuu, tai ei ole samoin kuin on aina ennenkin ollut kymmeniä vuosia, alkaa ihmetellä, mikäs nyt on....
No kuka sen miehen on valinnut? Eron tullessa mies laitetaan ylläpitämään naisen elintasoa eli tuo kertoo vastauksen.
Ei muuten laiteta Suomessa. Puolison elatusvelvollisuus päättyy avioeroon ja avoliitossa sitä ei ole ollenkaan. Mikäli olet lapsia hankkinut niin tokihan miehenkin kuuluu osallistua jälkeläisten sä elatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut miehille kukkia. Missä tynnyrissä ap elää, jos vain "naisille ostetaan kukkia"?!
Olet ostanut itsellesi kukkia.
Miten hän ne on itselleen ostanut, jos on vienyt miehille? Tuskin hän on sentään asunut niiden kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eksäni ruukasi raahata kotiin kukkia, suklaata, pikkupehmoleluja jne. liki viikoittain. Asia ärsytti minua suuresti. Jos kerran kauppaan eksyy niin voisiko edes joskus tuoda mukana jotain käytännöllistä? Vaikka jotain mistä me voidaan tehdä ruokaa? Tai miten olisi näiden tilpehööreihin investoitujen varojen käyttäminen mieluummin vaikka vastikkeen maksuun? Realismi ennen romantiikkaa.
Samoin. Itse ymmärsin halun ilahduttaa, mutta tiesin että siinä on lahjaa tarpeeksi että mies itse tulee luokseni. Mitään sälää ei tarvita.
Kyl joki o naises pahasti vinksallaan, jos suuttuu kukista… Ite koen, et kukkie anto on iha niitä perusjuttuja suhteessa. Melkein sama asia, kui suutelu. Ei, se ei oo sama juttu, mut melkein. :)
Vierailija kirjoitti:
En osta itse kukkia, kasvatan itse kesällä tuhansittain.
Enkä toivo kenenkään mitään leikkokukkia koskaan tuovan.
Ei kukaan viitsi selvittää, mitkä on vaarallisia kissalle.
Tuovat niitä kissalle vaarallisia.
Eli kun joku tuo kukkia, niin ne lentää samantien ulos . Talvella saa jäätyä, kesällä laitan pihalle maljakkoon.Tosin häviää näkyvistä koska piha on täynnä kasvavia kukkivia kaveja.
Meillä on ollut kissalle vaarallisia ja vaarattomia kukkia yhtälailla, eikä kissoja ( 7 kpl) voisi vähemmän kiinnostaa. Ei kannata olla noin hysteerinen. Kyllä eläin tietää mitä kannattaa jyrsiä ja mitä ei.
M25 kirjoitti:
Kyl joki o naises pahasti vinksallaan, jos suuttuu kukista… Ite koen, et kukkie anto on iha niitä perusjuttuja suhteessa. Melkein sama asia, kui suutelu. Ei, se ei oo sama juttu, mut melkein. :)
Minä en kyllä halua duuteluakaan. Se on inhottavaa ja ensimmäiseksi vieroitus miehen siitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin onnellinen, jos mieheni toisi minulle kukkia. Homman pointti? Tyytyväinen ja iloinen muija on kaikkien etu.
Jep, äijän olotilalla tai mielialalla ei ole vittuakaan väliä
Sehän on aina sama stabiili möllötys, ei huomaa mitään toisessa eikä arvosta millääntavoin. Sitten jos jotain puuttuu, tai ei ole samoin kuin on aina ennenkin ollut kymmeniä vuosia, alkaa ihmetellä, mikäs nyt on....
No kuka sen miehen on valinnut? Eron tullessa mies laitetaan ylläpitämään naisen elintasoa eli tuo kertoo vastauksen.
Ei muuten laiteta Suomessa. Puolison elatusvelvollisuus päättyy avioeroon ja avoliitossa sitä ei ole ollenkaan. Mikäli olet lapsia hankkinut niin tokihan miehenkin kuuluu osallistua jälkeläisten sä elatukseen.
Avioliiton elatusvelvollisuudessakaan ei eroteta sukupuolia eli yhtälailla naisella on elatusvelvollisuus eli ei ole mitään etuoikeuksia naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LISTAA ODOTELLESSA!
Ostin kallista partaöljyä ja - vahaa. Tämän lisäksi suosikkikirjailijan kirjan. Mieheni kun ei tulppaaneista välitä.
Ps. Miksi huudat?
Ihan perjantain kunniaksi? Oh mikä nainen. Kuinka usein tuot noita lahjoja, odottamatta ja pyytämättä? Kuinka mies reagoi jos ei ole kuukausiin tuotu kirjoja?
Huusin siksi että näihin kysymyksiin jää kovin usein vastaukset saamatta.
Mulla esim. etätyö on mahdollistanut sen, että jää enemmän aikaa ruuanlaitolle. Harva se päivä laitan meille mieheni lempiruokia siiheksi, kun hän tulee töistä. Hän saattaa joskus tuoda mulle kukkis ja sanoa, että kyllähän hänkin voisi kokkailla, ei mun aina tarttisi. Ja mä sanon, että kun mä tykkään ilahduttaa sua.
Sitten mennään halailemaan ja harrastamaan hyvää seksiä.
Sulla mitään miestä ole :D
Jännää, että mulla ei miehen saanti parisuhteeseen ole ikinä ollut ongelma.
Miksi pitäminen on sitten niin vaikeaa?
Voi sinua. Nousit ilmeisesti ylös väärällä jalalla, kun on tarve noin hyökätä. Toivottavasti sinullakin on siellä joku, jonka kainaloon voisit vielä hetkeksi mennä lepäämään ja nukkumaan elämän harmituksia pois.
Ja tuo vastasikin kysymykseen
Tiedän saavani mieheltäni huomenna kukkia. Sitten hän vie Eliteen syömään illalla.
Minulla on hyvä aviomies, josta olen joka päivä kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut miehille kukkia. Missä tynnyrissä ap elää, jos vain "naisille ostetaan kukkia"?!
Olet ostanut itsellesi kukkia.
Miten hän ne on itselleen ostanut, jos on vienyt miehille? Tuskin hän on sentään asunut niiden kaikkien kanssa.
Eikö tässä puhuta lähinnä parisuhteesta?
Aloituksessa on käytetty termiä "mieheltään"
Jos kukat annetaan ns. sydämestä eikä teeskennellen, niin mikä ettei. Tai tavan vuoksi kun miehen nyt vaan "kuuluu tehdä niin".
Ap:n logiikalla voi ihmetellä mitä mieltä on ylipäätään parisuhteessa, rakkaudessa, ystävyydessä jne. Jokainenhan pärjää yksin ja voi tehdä kaiken yksin. Miksi olla ystävällinen kenellekään? Miksi auttaa? Miksi ilahduttaa? Miksi rakastua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieluummin siivousapua
Huoh, niin apua...mikä saa vieläkin suomalaisen naisen ottamaan miehen, jolta joutuu pyytämään sitä siivousapua?
Vielä mielenkiintoisempi kysymys on, mikä saa suomalaisen miehen ottamaan naisen, joka pitää miestä piikana?
Eksäni ruukasi raahata kotiin kukkia, suklaata, pikkupehmoleluja jne. liki viikoittain. Asia ärsytti minua suuresti. Jos kerran kauppaan eksyy niin voisiko edes joskus tuoda mukana jotain käytännöllistä? Vaikka jotain mistä me voidaan tehdä ruokaa? Tai miten olisi näiden tilpehööreihin investoitujen varojen käyttäminen mieluummin vaikka vastikkeen maksuun? Realismi ennen romantiikkaa.