Olisitko onnellinen jos joku mies toisi sinulle kukkia?
Jotkut naiset toivoo saavansa kukkia mieheltään, mutta mikä koko homman pointti on? Eikö jokainen osaa ostaa kukkansa itse.
Eihän naisetkaan lahjo miehiä, eihän?
Kommentit (98)
Haluaisin kukkien sijaan suklaalevyn :) makuasioista tosin ei voi kiistellä.
Ostin miehelleni Rolexin viime ystävänpäivänä. Juu, meitä rikkaita naisia riittää...
Vierailija kirjoitti:
mieluummin siivousapua
Huoh, niin apua...mikä saa vieläkin suomalaisen naisen ottamaan miehen, jolta joutuu pyytämään sitä siivousapua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieluummin siivousapua
Huoh, niin apua...mikä saa vieläkin suomalaisen naisen ottamaan miehen, jolta joutuu pyytämään sitä siivousapua?
Sinä et nyt ymmärtänyt , olen leski ja otan mieluummin siivousapua kuin kukat. (toiveajattelua, tuskin kukaan tulee ojentamaan mulle siivousfirman lahjakorttia) ja joku ihmettelee olenko laiska , en ole , mutta oikea olkanivel pois paikaltaan joku aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos JOKU random mies toisi mulle kukkia, pitäisin sitä outona.
Kun olin töissä toisella paikkakunnalla kuljin perjantaisin sieltä bussilla kotiin ... siellä oli suurinpiirtein jokakerta samat lähdössä johonkin päin.
Muutaman kerran katseemme kohtasi erään miehen kanssa.
Sitten kerran hänellä oli punainen ruusu mukanaan ja sen minulle antoi. Halusi noin aloittaa tutustumisen.
Kiitin ruususta ja sanoin, että minulla on vakituinen miesystävä kotiseudullani.
Myöhemmin juttelimme muutaman kerran asemalla niitä näitä.
Kohta tuon jälkeen sain töitä lähempää kotia.
Tämä tapahtui 1972
Enkä pitänyt mitenkään outona silloin, enkä vieläkään. Oli hyvin sivistynyt mies sekä tahdikas aloitus.
Kyllä olisin onnellinen, jos mieheni toisi minulle kukkia. Homman pointti? Tyytyväinen ja iloinen muija on kaikkien etu.
Avaus kertoo kaiken olennaisen siitä, miten miehet eivät edes hoksaa saamiaan palveluita.
Olisin ja olen onnellinen joka kerta kun mieheni tuo kukkia!
Tänä jouluna uudessa työpaikassa oli pöydälläni kukkakimppu, ilman korttia, ilman mitään saatetta. Kukaan ei tunnustanut tekoa jälkeenpäinkään. Se oli vähän hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisin onnellinen, jos mieheni toisi minulle kukkia. Homman pointti? Tyytyväinen ja iloinen muija on kaikkien etu.
Jep, äijän olotilalla tai mielialalla ei ole vittuakaan väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieluummin siivousapua
Sinä et nyt ymmärtänyt , olen leski ja otan mieluummin siivousapua kuin kukat. (toiveajattelua, tuskin kukaan tulee ojentamaan mulle siivousfirman lahjakorttia) ja joku ihmettelee olenko laiska , en ole , mutta oikea olkanivel pois paikaltaan joku aika sitten.
Mistä hitosta joku muu voi tietää sinun elämän tilanteesta, joten älä heti ota henkilökohtaisena loukkauksena.
Miksi et hanki sitä siivousapua vaan odotat prinssiä pelastamaan itsesi? Sehän taisi vähän olla tämän aloituksen pointtina.
Joo joo ei sulla ole rahaa. Koulussa tuli sen taululle katsomisen sijaan kirjoiteltu sen prinssin nimeä matikanvihkoon?
Ja miksi olen ilkeä. Tympii nämä uhriutumistarinat ja provosoidun. Historiassa on kuintenkin tehty sen eteen töitä, että naisella on se oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu suhteuttaa menot tuloihin niin, että pärjää tulojen laskiessakin.
Vierailija kirjoitti:
Avaus kertoo kaiken olennaisen siitä, miten miehet eivät edes hoksaa saamiaan palveluita.
laitas listaa, sivistä meitä
Eilen pappa toi kukkakimpun, kun ei oltu nähty kahteen viikkoon. Osaan kyllä itsekin ostaa, mutta ilahdutti silti ja onneksi oli muita kukkia kuin tulppaaneja 🌹
~ mummo ~
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on aina sama stabiili möllötys, ei huomaa mitään toisessa eikä arvosta millääntavoin. Sitten jos jotain puuttuu, tai ei ole samoin kuin on aina ennenkin ollut kymmeniä vuosia, alkaa ihmetellä, mikäs nyt on....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on aina sama stabiili möllötys, ei huomaa mitään toisessa eikä arvosta millääntavoin. Sitten jos jotain puuttuu, tai ei ole samoin kuin on aina ennenkin ollut kymmeniä vuosia, alkaa ihmetellä, mikäs nyt on....
No kuka sen miehen on valinnut? Eron tullessa mies laitetaan ylläpitämään naisen elintasoa eli tuo kertoo vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laitas listaa, sivistä meitä
LISTAA ODOTELLESSA!
MITKÄ OVAT NAISTEN VASTINEET KUKKIEN TUOMISELLE?
Jos JOKU random mies toisi mulle kukkia, pitäisin sitä outona.