Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit elää oman elämäsi uudestaan niin sinä jolla on lapsia, hankkisitko lapsia myös "toisella kierroksella"?

Vierailija
11.02.2021 |

Entä jos sinulla ei ole lapsia nyt, hankkisitko lapsia uuden tilaisuuden tullen vai olisitko tälläkin kertaa lapseton?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,,, juuri näin..... Ei suomalaisten tarvitse tehdän tähän maailmaan enään yhtään lapsia. Annetaan muille sopivaa esimerkkiä kyllä he seuraavat perässä minä vakuutan...

Vierailija
22/29 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin enemmän lapsia, nyt 4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia ja kyllä haluaisin. Eipä vain ole tullut.

Vierailija
24/29 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset ovat itsekkäitä.

Vierailija
25/29 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkisi. Raskaana en halua enää ikinä olla enkä missään nimessä enää halua synnyttää. Sellaiset fyysiset ja henkiset vauriot tuli kerrasta jotta jos olisin etukäteen tiennyt mitä tuleman pitää niin olisin käynyt sterilisaatiossa ja jättänyt lapsen tekemättä.

Vierailija
26/29 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan saisin, niin 6-8 lasta olisi kiva määrä. Nyt 4. Ehdottomasti hankkisin lapsia, jos saa valita!

Vierailija
27/29 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lapset jo kaksikymppisenä. Sanotaan tuossa 19-25 vuoden iässä. Turha ajatella taloudellista tilannetta silloin - kyllä ne lapset saa hoidettua joka tapauksessa ja nuorempana jaksaa paremmin sitä rumbaa.

40 vuotiaana voikin ottaa jo rennommin, kun lapset jo lähteneet omille teilleen. Nythän vasta nelikymppisenä aletaan tekemään lapsia, mikä on kyllä virhe.

Vierailija
28/29 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti useita lapsia. Nyt kolme ihanaa lasta. Olen onnekas!942

Vierailija
29/29 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta, ja jos pitäisi uudelleen valita, niin päivänselvä asia:  kiitos kyllä kolme lasta taas, tai ehkä se neljäskin, jota aikoinaan tovi harkittiin. 

(ja jos joku miettii äitihulllluksi niin olen kaikkea muuta; en ole leikkinyt nukeilla, en ole leikkinyt prinsessoita, enkä ole haaveillut hoitoalan töistä, pidän palikoista ja olen insinööri.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme