Jos saisit elää oman elämäsi uudestaan niin sinä jolla on lapsia, hankkisitko lapsia myös "toisella kierroksella"?
Entä jos sinulla ei ole lapsia nyt, hankkisitko lapsia uuden tilaisuuden tullen vai olisitko tälläkin kertaa lapseton?
Kommentit (79)
Jos saisin samat 2 lasta, niin ehdottomasti kyllä! Tosin aloittaisin muutamaa vuotta aiemmin.
Mulla on kaksi lasta (pian 18, ja 14v), ja kyllä, hankkisin lapsia - enemmänkin kuin kaksi, sillä "toisella kierroksella". Mutta valitsisin sen toisen vanhemman fiksummin kuin tällä ekalla kiekalla tein..
Olen lopullisesti lapseton ja jos voisin nyt kääntää kelloa taaksepäin, hankkisin lapset parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ehtisin vielä tehdä, mutta kun en osaa päättää. Sydän sanoo älä tee, järki sanoo tee. Ei ole helppoa. Aikaa mulla ei kovin paljon ole päättää.
Minä neuvon, että: tee
Ehdottomasti jos vielä olisi sama mies. Vielä kun voisi pitää kaikki nyt yksi myöhäinen keskenmeno. Kuusi lasta
Tekisin toisella kierroksella ehkä vielä yhden lisää. Kolme olisi hyvä määrä. Nyt on kaksi siis, aikuisia jo.
En missään nimessä!
Jos joku mulle olisi kertonut, että tämä kaikki johtaa tähän köyhyyteen, niin en todellakaan.
Eipä ole mitä lapsille antaa. Olisi parempi, Kajos jättäisi kokonaan tekemättä.
Mitä tässä maassa lapsille tekee, kun ei ole töitä jolla elättää?
Voisiko joku kertoa miten ne lapset tässä maassa elättää, kun ei ole töitä???
Aloittaisin nuorempana jotta ehtisin saada useamman
Kyllä, nyt on kaksi poikaa, hankkisin ainakin neljä lasta. Eniten harmittaa juuri tämä, turhaan harkitsimme että pojille on mahdollistettava kaikki harrastukset yms. olisi mennyt samassa ainakin se kaksi lisää.
T. M61
Hankkisin. Mutta eri ihmisen kanssa. Kasvattaisin myös erilailla.
En saanut lapsia, vaikka olisin halunnut.
Hankkisin 2.
En hankkisi yhtään. Olin typerä kun uskoin höpinöitä äidinvaistojen heräämisestä. Sellaista ei koskaan tapahtunut. Nykyään onneksi puhutaan äitiydestä paljon rehellisemmin. 20v sitten aihe oli tabu.
Kyllä. Mielelläni aikaisemmin ja enemmän. Mutta sitä yritin kyllä tälläkin kierroksella, ei vain onnistunut.
En tekisi, vaikka haluaisin ja sinänsä olen erittäin tyytyväinen omiin lapsiini totta kai. Mutta maailmantilanne pelottaa älyttömästi ja kovasti toivon, etteivät tee lapsenlapsia minulle, koska sitten olisin vielä enemmän kauhuissani.