Jos saisit elää oman elämäsi uudestaan niin sinä jolla on lapsia, hankkisitko lapsia myös "toisella kierroksella"?
Entä jos sinulla ei ole lapsia nyt, hankkisitko lapsia uuden tilaisuuden tullen vai olisitko tälläkin kertaa lapseton?
Kommentit (29)
Nyt 2, en hankkisi toisella kierroksella. Toinen lapsi, jo aikuinen, niin hankala. Toisaalta voisi kokeilla uraohjuksen elämän.
Hankkisin niitä enemmän ja aikaisemmin kuin nyt.
Ei ole lapsia ja en, tuskin syyt joiden takia en lapsia ole hankkinut toisella kierroksella olisivat mihinkään kadonneet
Toimisin samoin kuin nyt. Eli olisin yhden lapsen äiti.
Lapsia 3. En tekisi. Maailma on mennyt koko ajan hullummaksi, en tekisi tänne enää lapsia.
Kaksi lasta, hankkisin vähintään kaksi toisellakin kertaa. Elämässäni on paljon hyviä asioita, mutta jotkut hetket lasten kanssa on täyttä kultaa, en vaihtaisi niitä pois mistään hinnasta.
Ei ole, ehtisin vielä tehdä, mutta kun en osaa päättää. Sydän sanoo älä tee, järki sanoo tee. Ei ole helppoa. Aikaa mulla ei kovin paljon ole päättää.
En hankkisi lapsia. Jos kerran on jo kokenut lapset tietenkin haluaisin kokea lapsettomuuden vapauden. Keskittyisin täysillä työn ja rahan tekoon. Säästäisin ja ostaisin kaiken mitä olen jäänyt paitsi.
Yksi lapsi, hankkisin toisen kun esikoisesta tuli niin mahtava.
Mulla on kaksi lasta, jotka on mun elämän suurin ilo ja onni. Toki välillä aiheuttavat myös niin suurta huolta, etten osaa kuvitella minkään oman vastoinkäymisen tuntuvan yhtä pahalta. Ehdottomasti haluaisin lapsia, mielellään useammankin, mutta erilaisen miehen kanssa.
1 lapsi. En hankkisi lapsia, sillä sain vasta lapsen syntymän jälkeen tietää sairastavani perinnöllistä sairautta.
Jos saisin saman miehen kenen kanssa minulla on nyt lapsia niin hankkisin myös toisella kierroksella. Muuten en.
Ehdottomasti kuvitteellisella toisella kierroksella (kysymyshän on sinänsä merkillinen, kun todellinen ja ainoa ensimmäinen kierros on jo käyty) hankkisin pari muksua lisää. Siis jos voisi menneen elää uudestaan.
Minä myös enemmän ja aikaisemmin. Nyt on vain yksi.
Haluaisin lapsen yhä uusintakierroksellakin. Nyt on siis yksi lapsi ja yhden haluaisin myös jatkossa.
Se riippuu ihan siitä, löytäisinkö tuossa uudessa elämäsäs ihmisen, jonka kanssa haluaisin lapsia hankkia. En olisi hankkinut niitä tässäkään elämässä, jos eteen ei olisi sosunut sopivaa puolisoa.
Miksi tekisin kaiken uudestaan samoin jos saisin toisen mahdollisuuden aloittaa kaiken alusta?
Vierailija kirjoitti:
Hankkisin niitä enemmän ja aikaisemmin kuin nyt.
Samoin. Ymmärtäisin paremmin, että yhdenkin lapsen saaminen vaatii aikaa niin aloittaisin aiemmin.
Nyt on 1 lapsi, toisella kierroksella hankkisin 2.