Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaipaat eniten ajasta ennen epidemiaa?

Vierailija
10.02.2021 |

Mitä kaipaat ja mikä on nyt rajoitusten aikana paremmin tai huonommin?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. vanhempieni ja muiden lähipiirin riskiryhmäläisten tapaamista ilman huolta siitä, vienkö samalla heille tappavan pöpön. Heidän halaamistaan. Tämä on isoin asia.

2. Live-musiikkia

3. Matkustamista (ilman rajoituksia, maskipakkoja tai koronatestejä)

Kaikkea muuta olen jossain määrin pystynyt tekemään nytkin (ja siis noudatan annettuja suosituksia)

Vierailija
42/47 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallia, leffateatteria, ryhmäliikuntatunteja, työkavereita ja työpaikkalounaita, urheilutapahtumiin yleisöä, pikkujouluja, matkustelua, maskittomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin vaikutus minulle on ollut joukkuelajien kieltämisellä, samalla lähti lähes kaikki silloin vielä jäljellä olleet sosiaaliset kontaktit. Etätöitä kestän vielä toistaiseksi ihan hyvin. Ikävä on myös ylipäätään sitä, että pystyi oikeasti suunnittelemaan asioita. Nyt jokaiseen yksinkertaiseen parinkin ihmisen tapaamiseen täytyy aina jättää varaus, että se jää väliin jos rajoitukset kiristyvät tai toisella on vaikka nuha.

Vierailija
44/47 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Paitsi maskittomuutta ulkona, kun rillit huurtuu niin ettei näe paljoa mitään.

Vierailija
45/47 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Rajoitukset ovat vapauttaneet minut paineista harrastaa ja tavata ihmisiä työn ulkopuolella. Joku tuolla kaipasi huulipunan käyttöä - minä punaan huuleni töihin lähtiessä joka ikinen päivä, kuten ennenkin. Näkyy kuitenkin ulkona vastaantulijoille ja itselle peilissä, kun töissä on maskinvaihdon aika. :)

Vierailija
46/47 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään❤️

Vierailija
47/47 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantouintia saunasta. Viime keväänä ja syksyllä ei uskaltanut, ja nyt on sit paikat kiinni. Ei omaa rantamökkiä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä