5 miestä on lähestynyt minua tänä vuonna julkisissa liikennevälineissä, onko se mielestänne paljon vai vähän?
Kommentit (67)
Juu, juu kyllä me nyt kaikki jo uskotaan, että ap on kuuma tapaus..
Ja sen lisäks vielä on pandemia, jonka takia lähestymismahdollisuudet muutoin on jokseenkin rajattuja.
Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt minua missään julkisessa liikennevälineessä. Ihmettelen siis sitä, että jollakin edes on tuollaisia kokemuksia. Se tuntuu niin epärealistiselta, että jopa kyseenalaistan, onko ap nainen ollenkaan, vai joku mies, joka luulee naisten saavan joka puolella iskuyrityksiä.
T. Helsinkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Minusta julkisissa ja kadulla iskemään tuleminen on yksinkertaisesti vastenmielistä. Jos on ihan pakko, niin
-älä tule liian lähelle
-älä tuki poistumisreittiäni
-usko, kun sanon ei. Sanon aina kohteliaasti.
-ja vielä kerran, ole kiltti äläkä tule ollenkaan. Olen varattu ja nyt on pandemia
T. Keski-ikäinen nainen, takana kymmeniä/satoja häirintäkokemuksia
Juu. Varmasti _satoja_. Myös lehmät lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta julkisissa ja kadulla iskemään tuleminen on yksinkertaisesti vastenmielistä. Jos on ihan pakko, niin
-älä tule liian lähelle
-älä tuki poistumisreittiäni
-usko, kun sanon ei. Sanon aina kohteliaasti.
-ja vielä kerran, ole kiltti äläkä tule ollenkaan. Olen varattu ja nyt on pandemia
T. Keski-ikäinen nainen, takana kymmeniä/satoja häirintäkokemuksia
Juu. Varmasti _satoja_. Myös lehmät lentää.
Helposti. Varsinkin nuoruusvuosina tuli kymmeniä vuodessa, varhaisteini-iästä alkaen. Ulkomaalaiset ja juopot yliedustettuina, pelottavimmat eivät ole olleet kumpaakaan. Olen vaalea, isorintainen ja ennemminkin ystävällisen näköinen kuin kaunis.
Miten tämä on niin vaikea uskoa? Jos lähestymisyrityksiä tulisi viisi vuodessa, koossa olisi sata 20 vuoden aikana. Minulla on ollut tissit 33 vuotta ja koko sen ajan on tullut ”lähestymisiä”. Aivan sama pukeudunko kesämekkoon vai tuulitakkiin.
Kukaan mies ei ole ikimä lähestynyt minua. N31
Miehenä ei tulisi mieleenkään yrittää iskeä bussissa, mutta minut on kyllä kerran isketty yöbussissa ja seuraava yöhän siinä meni tän naisen kämpillä. Hauska kokemus.