Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5 miestä on lähestynyt minua tänä vuonna julkisissa liikennevälineissä, onko se mielestänne paljon vai vähän?

Vierailija
10.02.2021 |

Miten koette tuon lukeman alle 2 kk aikana?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunki viereen on istunut bussissa moni nainen, miksi naiset lähestyy minua?

Vierailija
2/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on paljon, varsinkin korona-aikana. Vastaavaa käy minulle ainoastaan keväisin, kun ukkojen hormonit hyrräävät. Olen jostain syystä häirikkömagneetti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on puhunut ainakin 10 miestä julkisissa liikennevälineissä tänä vuonna. Ja kadulla, kaupassa ja rappukäytävässä. Mitä sitten? Ei puhuminen ole iskuyritys vaikka ap niin kuvitteleekin.

Vierailija
4/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet tarpeelliseksi alkaa vitsailla aiheella? "Lähestyminen" on ihan yleisesti käytetty termi kuvaamaan sitä, kun joku iskee silmänsä johonkuhun ja ilmaisee halunsa tutustua tähän.

Ap

Vierailija
5/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla tämän palstan sinkkumies-lukijoita. Olen täällä puhunut tuon asian puolesta, että miksette uskaltaudu juttelemaan kiinnostaville naisille julkisilla paikoilla, ette menetä mitään. Joten osa on näköjään ottanut opikseen.

No lähditkö treffeille - tai miten juttu eteni vai etenikö?

Vierailija
6/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kohteliaisuutena.

Vierailija
7/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin on puhunut ainakin 10 miestä julkisissa liikennevälineissä tänä vuonna. Ja kadulla, kaupassa ja rappukäytävässä. Mitä sitten? Ei puhuminen ole iskuyritys vaikka ap niin kuvitteleekin.

Jos nämä eivät ole iskuyrityksiä, niin miksi kaikki ovat olleet miehiä, jotka ensin ottavat esille ulkonäköni (esim. tokaisemalla "sinulla on kauniit hiukset" ) ja tämän jälkeen kysyvät nimeäni, missä päin asun, haluanko tutustua jne? Ei minulle naiset koskaan ala tuolla tavoin jutella 😄

Ap

Vierailija
8/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon.

9/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, ainakin jos omaan saldoon vertaa 😅

Vierailija
10/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja miten tämä kommentti on voinut saada noin monta yläpeukkua. Täällä on aiemmin ollut avaus, jossa aloittaja kysyy "kuinka usein miehet lähestyy teitä?" eikä kukaan ole kommentoinut tällä tavalla, ettei lähestyminen muka olisi kiinnostuksen osoitus.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3900581/naiset-kuinka-usein-tuntemattom…

Ap

Vierailija
11/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi oot kyllä varmasti ihan sairaan kuuma muija! Tän sä varmaan halusit kuulla :)

Vierailija
12/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten yhtään vähä-älyisempää kysymystä osannu kysyä?

Mikä tässä kysymyksessä niin kovasti hiertää?

Ap

Vierailija
13/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vautsi oot kyllä varmasti ihan sairaan kuuma muija! Tän sä varmaan halusit kuulla :)

En mä kysynyt mitään ulkonäkööni liittyvää. Eiköhän tuo "kuumuus" ole katsojan silmässä?

Itse olen vain ihmeissäni, miten jo noinkin monta miestä on yrittänyt pokailla tänä vuonna. Siksi juuri kysyn, koetteko te tuon vähäisenä ja runsaana määränä, koska minusta tuo on paljon...

Ap

Vierailija
14/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. 7v lisää ikää niin eivät enää vilkasekkaan.

Vierailija
15/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se kohteliaisuutena.

Otan tietenkin. On kivaa näyttää helposti lähestyttävältä, kun en mikään vihamielinen ihminen olekaan.

Ap

Vierailija
16/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala valita. Naa on naa katkerat katkerot taalla jotka ei kesta etta joku muu nainen saa huomiota ;)

5 on aika sopiva.. jos helsingissa. Pohjoisessa varmaan tosi paljon.

Nain huvivuoksi moniko on ulkkari?

Suomslsiset miehet yllattaa harvoin keskella paivaa extempore.. yleensa vain kannissa tai tyopaikalla. Nain itse huomioin.

Vierailija
17/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää. 7v lisää ikää niin eivät enää vilkasekkaan.

No sitä ei voi tietää. Äitini tutustui miesystäväänsä julkisessa liikennevälineessä äitini ollessa 4-kymppinen. Ovat edelleen yhdessä.

Ja miten niin "ei hätää"? Olenko jossain kohtaa ilmaissut, että jotenkin kärsisin siitä, että minua lähestytään? Aika omituinen ajatusmaailma, jos pitää tällaista negatiivisena asiana.

Ap

Vierailija
18/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tää korona ja kaikkien julkisten menomestojen sulku aiheuttanut sen, että kainot, tyttöystävää etsivät miekkoset uskaltautuvat lähestyä jopa livenä julkisissa!?

Tämähän on aivan kuin vuosisadan alkupuolelta... romanttista!

Vierailija
19/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on keksinyt koko jutun ja vastailee itse itselleen. Oikeasti hän on palstan vinkumies, joka ei uskalla jutella naisille koskaan/missään.

Vierailija
20/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti hieman "halvan" näköinen ja oloinen ap, miehet tietävät että siirryt makuulle aika helposti.

Ja nyt kyllä! Mrrr!

Anna olla kiusaamatta. Olet inhottava.