5 miestä on lähestynyt minua tänä vuonna julkisissa liikennevälineissä, onko se mielestänne paljon vai vähän?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
On, minulla 30 vuotisen elämäni aikana tasan 0 miestä lähestynyt.
Oletko tyytyväinen vai pettynyt asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin on puhunut ainakin 10 miestä julkisissa liikennevälineissä tänä vuonna. Ja kadulla, kaupassa ja rappukäytävässä. Mitä sitten? Ei puhuminen ole iskuyritys vaikka ap niin kuvitteleekin.
Jos nämä eivät ole iskuyrityksiä, niin miksi kaikki ovat olleet miehiä, jotka ensin ottavat esille ulkonäköni (esim. tokaisemalla "sinulla on kauniit hiukset" ) ja tämän jälkeen kysyvät nimeäni, missä päin asun, haluanko tutustua jne? Ei minulle naiset koskaan ala tuolla tavoin jutella 😄
Ap
Voisko se johtua siitä että naiset ovat vielä tänäkin päivänä pelkureita ja eivät uskalla tehdä alotteita. Miksi sinä et tee alotteita miehiä kohtaan, niin kerroppa se?
Sanoiko ap haluavansa tehdä aloitteita randomeille keskellä bussia tai katua? Minä ainakaan en tee, koska en halua, siinä yksinkertainen syy.
Sitähän ihmiset aina toitottaa että kumppanin voi löytää mistä vain, oikein kehotetaan tapaamaan ihmisiä ulkosalla tai muilla julkisilla paikoilla.
Mikä noissa tilanteissa voi herättää kiinnostuksen, kun tietää vain miltä joku näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Voisko se johtua siitä että naiset ovat vielä tänäkin päivänä pelkureita ja eivät uskalla tehdä alotteita. Miksi sinä et tee alotteita miehiä kohtaan, niin kerroppa se?
Vierailija kirjoitti:
Älä aina ulise tätä samaa.
Siksi että se on turhaa. Saa vain haukut ja ylenkayseen päälle. Nim. Kokemusta on.
Olihan toi provosoivasti sanottu joltain, mutta "turhaa, saa vain haukut" on myös ärsyttävästi ilmaistu. Olet lähestynyt väärin ja/tai et ole ollut samalla tasolla. Sama homma se on kaikilla muillakin ihmisillä sukupuolesta riippumatta, mutta jos kaikki ajattelis niinkuin sinä, että turhaa, niin ei vahvasti menis. Harjoittele ihmisten lähestymistä ja/tai laske rimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin on puhunut ainakin 10 miestä julkisissa liikennevälineissä tänä vuonna. Ja kadulla, kaupassa ja rappukäytävässä. Mitä sitten? Ei puhuminen ole iskuyritys vaikka ap niin kuvitteleekin.
Jos nämä eivät ole iskuyrityksiä, niin miksi kaikki ovat olleet miehiä, jotka ensin ottavat esille ulkonäköni (esim. tokaisemalla "sinulla on kauniit hiukset" ) ja tämän jälkeen kysyvät nimeäni, missä päin asun, haluanko tutustua jne? Ei minulle naiset koskaan ala tuolla tavoin jutella 😄
Ap
Siksi että se on turhaa. Saa vain haukut ja ylenkayseen päälle. Nim. Kokemusta on.Onko pakko lähestyä omaa tasoansa selvästi tasokkaampaa seuraa, etsi omaa tasoasi vastaavaa seuraa niin voi onnistua.
Sen tasokkuuden tietää mistä? Pelkästä ulkonäöstä? Sen perusteella vain aletaan tai ei aleta jonkun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Taitavat olla tämän palstan sinkkumies-lukijoita. Olen täällä puhunut tuon asian puolesta, että miksette uskaltaudu juttelemaan kiinnostaville naisille julkisilla paikoilla, ette menetä mitään. Joten osa on näköjään ottanut opikseen.
No lähditkö treffeille - tai miten juttu eteni vai etenikö?
Ei mitenkään, koska olen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siksi että se on turhaa. Saa vain haukut ja ylenkayseen päälle. Nim. Kokemusta on.Onko pakko lähestyä omaa tasoansa selvästi tasokkaampaa seuraa, etsi omaa tasoasi vastaavaa seuraa niin voi onnistua.
Sen tasokkuuden tietää mistä? Pelkästä ulkonäöstä? Sen perusteella vain aletaan tai ei aleta jonkun kanssa?
Tietysti ulkonäköä katsotaan ensin. Se joko miellyttää tai ei.
Öö, mua ei ole koko elinikäni (32v) aikana lähestynyt yksikään mies ni onhan tuo paljon. Mahdat olla kaunis ja isotissinen nainen. (Olen kateellinen).
On paljon. En ole itse matkustanut julkisissa viittä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Öö, mua ei ole koko elinikäni (32v) aikana lähestynyt yksikään mies ni onhan tuo paljon. Mahdat olla kaunis ja isotissinen nainen. (Olen kateellinen).
Monestiko itse olet lähestynyt miehiä?
Itselläni on sellainen hassu tapa että puhun myös tuntemattomille. Siitä on vuosien mittaan poikinut monta hyvää keskustelua (ja pari suhdettakin) mutta myös useita hieman outoja tilanteita.
Silloin tällöin, tai aika useinkin, joku naishenkilö olettaa normaalin keskustelun olevan jotain iskemistä. viimeksi hiihtoladulla viime viikolla, eräs ikäiseni noin 50v daami ilmeisesti kuvitteli että yritin ns. iskeä häntä. Olin hiihtämässä kotinurkilla ja esittäydyin samalla ladulla hiihtävälle, pysähtyneelle, naishenkilölle. Ajattelin että olisi kohteliasta ja normaalia tämä, samoilla nurkilla kun aivan ilmeisesti asutaan. Hän pian kertoi olevansa naimisissa ja muutenkin kiireinen.
Samana päivänä tapani jutella tuntemattomien kanssa sai minut pitkään jutusteluun erään toisen naisen kanssa. Hän olikin Karjalan tyttöjä, ja jo vähän vanhempi, ja tottunut siihen että jutella voi sekä tuttujen että tuntemattomien kanssa, ilman että taustalla on muuta.
Oma pitkä avioliittoni alkoi kyllä sillai että vaimoni ns. iski minut, ja ei siinä mitään, aivan ok sekin.
M 52v
Itse en välitä tuntemattomien ukkojen huomiosta, mutta oon itsekin nyt korona-aikana huomannut kuinka puutteessa monet on. Viime kesänä tultiin muakin pokaamaan harva se päivä, vaikka vältän katsekontaktia miesten kanssa enkä muutenkaan hymyile/flirttaa. Oli aika rasittavaa. Onneksi nyt talvella on ollut helpompaa kun on voinut piiloutua hupun alle ja maskin taakse.
Vierailija kirjoitti:
On paljon alitajuisia (ei kaikille alitajuisia) asioita joita etsimme ihmisissä. Ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon. Jos olet pahasti ylipainoinen niin tuskin olet kovin liikunnallinen. Jos kävelet ihan kippurassa niin luultavasti pelkäät jotain ja sekin kertoo jotain. Jos pukeudut tietyllä tyylillä, sekin kertoo sinusta jotain. Tossa nyt oli muutama yleisimmästä päästä, listaa vois jatkaa pitkällekkin.
Tasokkuuteen vaikuttaa myös korvien välissä olevat aineet, mutta tästä on hankala tehdä mitään johtopäätöksiä lyhyen ja mahdollisesti jännittyneen keskustelun perusteella. Siksi ihmiset luottavat paljon ulkonäköön. Tuskin sinäkään ekana silmäs isket siihen epämiellyttävimmän näköseen ihmiseen.
Itsehän pokasin miehen bussipysäkiltä. Yöbussi, nussittiin takapenkillä kun muut matkustajat nukkuivat. Hyvät muistot ❤️
Ne lähestyy kun baariin ei pääse ja netissä miehet ei saa vastauksia. Seksin perässä.
Minusta julkisissa ja kadulla iskemään tuleminen on yksinkertaisesti vastenmielistä. Jos on ihan pakko, niin
-älä tule liian lähelle
-älä tuki poistumisreittiäni
-usko, kun sanon ei. Sanon aina kohteliaasti.
-ja vielä kerran, ole kiltti äläkä tule ollenkaan. Olen varattu ja nyt on pandemia
T. Keski-ikäinen nainen, takana kymmeniä/satoja häirintäkokemuksia
tietoeiainatuskaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon alitajuisia (ei kaikille alitajuisia) asioita joita etsimme ihmisissä. Ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon. Jos olet pahasti ylipainoinen niin tuskin olet kovin liikunnallinen. Jos kävelet ihan kippurassa niin luultavasti pelkäät jotain ja sekin kertoo jotain. Jos pukeudut tietyllä tyylillä, sekin kertoo sinusta jotain. Tossa nyt oli muutama yleisimmästä päästä, listaa vois jatkaa pitkällekkin.
Tasokkuuteen vaikuttaa myös korvien välissä olevat aineet, mutta tästä on hankala tehdä mitään johtopäätöksiä lyhyen ja mahdollisesti jännittyneen keskustelun perusteella. Siksi ihmiset luottavat paljon ulkonäköön. Tuskin sinäkään ekana silmäs isket siihen epämiellyttävimmän näköseen ihmiseen.
Ei kukaan iske, eivät edes ne jotka ovat itsekin ihan yhtä epämiellyttävän näköisiä. Vaikka joskus ehkä voisi olla ihan hyvä idea.
Myös pukeutumistyylillä tuntuu olevan aika harvalle (miehelle) merkitystä. Nainen voi olla aivan eri tyyppinen ja silti pitää mennä kokeilemaan onneaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ulkomaalaisia?
Onko ollu elvistukkaisia englantia puhuvia nuoria miehiä?
Vaikea arvioida, koska en ole liikkunut julkisilla kovinkaan paljoa. Kerran junassa yksi mies yritti iskeä, siihen omat kokemukseni jäävät. En sitten teidä jos liikkuisi julkisilla joka päivä tai edes joka viikko..?