Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5 miestä on lähestynyt minua tänä vuonna julkisissa liikennevälineissä, onko se mielestänne paljon vai vähän?

Vierailija
10.02.2021 |

Miten koette tuon lukeman alle 2 kk aikana?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika perus. 

Vierailija
22/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan keskimääräinen. Paitsi jos on nuori niin sitten enemmän ku nuorilla enempi apeissa tulee niitä lähestymisiä. Ei oikeen livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kuljet julkisilla useita kertoja viikossa niin vähän, jos max 10 kertaa tänä vuonna niin paljon.

Vierailija
24/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa AP!!!! Kuinka moni niistä oli geelitukka? Kaikki veikkaan.

Vierailija
25/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää. 7v lisää ikää niin eivät enää vilkasekkaan.

Vähättelyä. Tuliko tämän kommentin kirjoittajalle nyt hyvä mieli kun pääsi vähän silpasee.

-ei ap

Vierailija
26/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon riippuu myös siitä, missä ja miten usein liikut julkisilla. 

Vierailija
27/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelitukat yrittää ole skelu luvan toivossa kaikkia vähäänkään naista muistuttavaa

Vierailija
28/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paljolta! Itse olen viehättävän näköinen nainen (nyt vähän alle 30-v), mutta minua ei ole kyllä _ikinä_ kukaan lähestynyt julkisissa liikennevälineissä :D Ja harvemmin kyllä muuallakaan (baareissa nyt toki känniset varsinkin). Olen aika varautunut ja minulla on toisinaan torjuva ilme niin kuin eräs ystäväni kerran sanoi. Sellaiset asiat ehkä eivät saa ihmisiä lähestymään kauneudesta huolimatta. En myös itse ota mitään kontaktia muihin (en katso muita ihmisiä tai hymyile heille) ellei minulla ole erityistä asiaa, joten en rohkaise lähestymiseen (en tiedä teetkö sinäkään niin).

Hyvin hyvin samannäköistä siskoani (meidät sekoitetaan monesti toisiimme vaikkemme ole identtisiä) lähestytään huomattavasti useammin ja ihmiset avautuvat hänelle myös helpommin tarinoistaan ja ongelmistaan.

Mielenkiintoista, en ole edes ajatellut, että metrossa tai bussissa voisi tavata jonkun :)

Vierailija
29/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin on puhunut ainakin 10 miestä julkisissa liikennevälineissä tänä vuonna. Ja kadulla, kaupassa ja rappukäytävässä. Mitä sitten? Ei puhuminen ole iskuyritys vaikka ap niin kuvitteleekin.

Jos nämä eivät ole iskuyrityksiä, niin miksi kaikki ovat olleet miehiä, jotka ensin ottavat esille ulkonäköni (esim. tokaisemalla "sinulla on kauniit hiukset" ) ja tämän jälkeen kysyvät nimeäni, missä päin asun, haluanko tutustua jne? Ei minulle naiset koskaan ala tuolla tavoin jutella 😄

Ap

Voisko se johtua siitä että naiset ovat vielä tänäkin päivänä pelkureita ja eivät uskalla tehdä alotteita.  Miksi sinä et tee alotteita miehiä kohtaan, niin kerroppa se?

Vierailija
30/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo paljon. 

Minua ennen lähestyi säännöllisesti joku KÄNNISSÄ oleva mieshenkilö kysymään jotain bussivuoroja tmv. Toinen lähestyvä ryhmä oli englantia puhuvat. Aina siis kysyttiin vain jotain tällaista yleistä, vaikka minulla olisi ollut kuulokkeet korvissa ja omasta mielestäni näyttänyt siltä että haluan olla rauhassa.

Vierailija
31/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin on puhunut ainakin 10 miestä julkisissa liikennevälineissä tänä vuonna. Ja kadulla, kaupassa ja rappukäytävässä. Mitä sitten? Ei puhuminen ole iskuyritys vaikka ap niin kuvitteleekin.

Jos nämä eivät ole iskuyrityksiä, niin miksi kaikki ovat olleet miehiä, jotka ensin ottavat esille ulkonäköni (esim. tokaisemalla "sinulla on kauniit hiukset" ) ja tämän jälkeen kysyvät nimeäni, missä päin asun, haluanko tutustua jne? Ei minulle naiset koskaan ala tuolla tavoin jutella 😄

Ap

Voisko se johtua siitä että naiset ovat vielä tänäkin päivänä pelkureita ja eivät uskalla tehdä alotteita.  Miksi sinä et tee alotteita miehiä kohtaan, niin kerroppa se?

Sanoiko ap haluavansa tehdä aloitteita randomeille keskellä bussia tai katua? Minä ainakaan en tee, koska en halua, siinä yksinkertainen syy.

Vierailija
32/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, minulla 30 vuotisen elämäni aikana tasan 0 miestä lähestynyt.

Vierailija
33/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä aina ulise tätä samaa.

Siksi että se on turhaa. Saa vain haukut ja ylenkayseen päälle. Nim. Kokemusta on.

Vierailija
34/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap kaunis ja laittautunut kun miehet lähestyvät? onko naamallasi maskia?

Vierailija
35/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä oikeasti tavallista tuollainen huomio julkisessa liikennevälineessä? Olen nuori nainen enkä muista kertaakaan vastaavaa kokemusta. Enkä nyt seurustelukumppanieni mielestä ainakaan rumakaan ole (tai lihava tai muu millä täällä yleensä haukutaan), ennen kuin sitä ehdotetaan syyksi. 

Vierailija
36/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä oikeasti tavallista tuollainen huomio julkisessa liikennevälineessä? Olen nuori nainen enkä muista kertaakaan vastaavaa kokemusta. Enkä nyt seurustelukumppanieni mielestä ainakaan rumakaan ole (tai lihava tai muu millä täällä yleensä haukutaan), ennen kuin sitä ehdotetaan syyksi. 

Vierailija
37/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies ei tarvitse apuja iskeäkseen oman naisensa.

- Mies

Vierailija
38/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kyselet tällaista jos et hae vaan pönkitystä egollesi? Joo, olet superkuuma ja jumalaisen kaunis, miehet himoitsee sinua. Siinä.

Vierailija
39/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanoiko ap haluavansa tehdä aloitteita randomeille keskellä bussia tai katua? Minä ainakaan en tee, koska en halua, siinä yksinkertainen syy.

Sitähän ihmiset aina toitottaa että kumppanin voi löytää mistä vain, oikein kehotetaan tapaamaan ihmisiä ulkosalla tai muilla julkisilla paikoilla.

Vierailija
40/67 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä aina ulise tätä samaa.

Siksi että se on turhaa. Saa vain haukut ja ylenkayseen päälle. Nim. Kokemusta on.

Onko pakko lähestyä omaa tasoansa selvästi tasokkaampaa seuraa, etsi omaa tasoasi vastaavaa seuraa niin voi onnistua.