Asia josta ei "saisi" pitää, mutta sinä pidät?
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
yhdyntä (olen nainen, joten ei saisi tykätä )
Missäs tämä tämmöinen on määritelty?
Lihavat ihmiset. Luikut eivät kiinnosta.
Olen kesän ajan joustavassa nollatuntityössä. Teen vain sen verran töitä, että ansiosidonnaisen suojaosa ei ylity. Olen myös oikeutettu kattavaan työterveyshuoltoon. Ah, ihana vapaa-aika ja pitkät yöunet! Eikä työkkärin virkailijat soittele aktiivisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Naiselliselta näyttäminen, kauniisti pukeutuminen, kevyt flirtti, huomion saaminen miehiltä.
(Olen akateeminen, työelämässä menestynyt, kohta 40 v ja perheenäiti. Ainakin tämän palstan mukaan kukaan kaltaiseni nainen ei voi nauttia em. asioista)
Naisellisuus on konservatiivista. Konservatismi on vanhanaikaista ja siitä ei saisi nykymaailmassa pitää. Minäkin pidän omassa elämässäni siitä, että naiset on naisia ja miehet miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko yhdyntäkeskeisyys seksissä? Eli et kaipaa esileikkejä?
Ulkomaille muutto ajatuksena. Ei jatkuvaa kylmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Viileästä kesästä. Mitä vähemmän hellepäivä sen parempi.
Sama. vesisade, lumi ja hiihtäminen myös.
Riistan nylkeminen. Tappamisesta en pidä, mutta nylkeminen on rentouttavaa. N30, eläimistä pitävä & niitä kunnioittava metsästäjä.
Pölyjen pyyhkiminen. Kylässäkin tekis mieli kysyä pölyrättiä, jos näkee pölyä. Minusta on kiva nähdä harmaa pöly mustalla pohjalla ja sitten pyyhkiä se pois.
Vierailija kirjoitti:
Viileästä kesästä. Mitä vähemmän hellepäivä sen parempi.
Sama minulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs tämä tämmöinen on määritelty?
naiset ei kuulema saa siitä mitään irti ja pimppa on täysin tunnoton ja yhdyntä siten turhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko yhdyntäkeskeisyys seksissä? Eli et kaipaa esileikkejä?
ei yhdyntäkeskeisyys tarkoita etteikö olisi esileikkiä, se tarkoittaa yhdyntä on se juttu joka tyydyttää, ei esim suuseksi
Vierailija kirjoitti:
Naiselliselta näyttäminen, kauniisti pukeutuminen, kevyt flirtti, huomion saaminen miehiltä.
(Olen akateeminen, työelämässä menestynyt, kohta 40 v ja perheenäiti. Ainakin tämän palstan mukaan kukaan kaltaiseni nainen ei voi nauttia em. asioista)
Siis missä päin muka outoa? Täällä Helsingissä ihan normi.
Unensaanti selaamalla puhelinta tai katsomalla teeveetä. Kärsin unettomuudesta ja sellaisille neuvotaan lukemaan lopuillasta kirjaa ja rauhoittumaan siten.
Jos luen kirjaa keskityn yleensä liian intensiivisesti siihen enkä saa unta. Jos sen sijaan selaan puhelinta tai katson vaikka true crimea esim. Frii-kanavalta niin on helppoa nukahtaa niitä tyhjänpäiväisyyksiä katsellen. Intohimon uhrit yms. tökeröt murhajutut ovat hyvää kamaa nukahtamiseen.
Tämähän on kaikkien unitutkijoiden mielestä ihan väärin, koska sinivalo. Toisaalta niin on raskas lenkkikin illalla ja olen kokenut senkin toimivan.
Telkkari on myös minulle toimiva unilääke.
Tarotkorteista ja kristalleista
Pidän salaa siitä, että lihavuuden terveydelliset ja visuaaliset haitat tuodaan jossain esille.