Asia josta ei "saisi" pitää, mutta sinä pidät?
Kommentit (208)
Tavoittamattomissa olo vapaa-aikana, puhelin sammutettuna. Kun ovikello soi, en avaa, tirkistelen ovisilmästä. Kuuntelen joskus korva seinässä naapureiden riitelyä.
Piereskelystä, omasta vaan en muiden.
Vierailija kirjoitti:
Pölyjen pyyhkiminen. Kylässäkin tekis mieli kysyä pölyrättiä, jos näkee pölyä. Minusta on kiva nähdä harmaa pöly mustalla pohjalla ja sitten pyyhkiä se pois.
Tällaisen ystävän haluaisin! Inhoan pölyjen pyyhkimistä ja olisi kivaa, jos olisi pölyjen pyyhkimistä himoitseva kaveri. Kutsuisin aina pölytys talkoisiin ja tarjoaisin talkoissa hyvät ruuat ja juomat.
Vanhoista suomalaisista elokuvista. On kummallinen nautinto istua sohvalla, neuloa sukkaa ja katsoa / kuunnella samalla vanhaa suomalaista elokuvaa, joka on niin kliseinen ja kauhea kuin olla voi. Oikein rentouttavaa ja hyödyllistäkin, kun sukka valmistuu kuin huomaamattaan.
Tykkään joskus kuunnella myös vanhaa tanssimusiikkia. Vanhoja valsseja, humppaa, jenkkaa, haitarimusiikkia. Yksin ollessa tietysti.
Joskus oikein kauniina helteisenä kesäpaivänä, kun kaikki ihmiset puuhastelee pihoillaan, on ihanaa kääriytyä sohvalla peittoon ja nukkua kunnon päiväunet. Kun ikkuna on auki, kuulee samalla kun muut ahertaa ja samalla saa vaipua unen kultalaan.
Olen aina tykännyt tupakoimisesta, mutta joutunut ihan terveyssyistä lopettamaan, onhan mulla sentään järki päässä. Mutta salainen ajatukseni on, että jos tai kun joskus on niin, että elän yksin ja olen jo vanha, niin minulla on jossain salatupakat, ja yöllä kun kunnon ihmiset nukkuvat, istun parvekkeella ja tupakoin. Oikein vanhana siitä ei enää ole niin väliä mitä teen. Ajattelen, että jos asuisin kaupungin keskustassa, istuskelisin pimeässä parvekkeella ja seurailisin, miten ihmiset toilailee kännipäissään ja vetelisin nautinnollisia savuja yksikseni, näkymättömissä. Tupakat olisi piilossa niin, ettei kukaan koskaan näkisi niitä, jos sattuisi käymään.
Nuorena asuin kerrostalossa, jossa kaikki äänet kuului seinän takaa. Naapurit riiteli usein, oli kiva kuunnella.
'Vanhoista suomalaisista elokuvista. On kummallinen nautinto istua sohvalla, neuloa sukkaa ja katsoa / kuunnella samalla vanhaa suomalaista elokuvaa, joka on niin kliseinen ja kauhea kuin olla voi. Oikein rentouttavaa ja hyödyllistäkin, kun sukka valmistuu kuin huomaamattaan.'
Tää on kyllä jännä. Just eilen mietin, että miten kukaan pystyy katsomaan näitä. Itselleni tulee ahdistunut ja jotenkin huono olo.
Kauneusleikkauksista ym. Toimenpiteistä
Tatuoinneista, mitä enemmän, sen parempi
Feikistä ulkonäöstä
Vierailija kirjoitti:
Ainaskin työttömyys, päihteet, kova väkivalta, maksulliset naiset,...
Seksiin liittyen myös sellaisia juttuja joita ei sovi täällä kertoa.
--
Mutta en ollenkaan pidä alistamisesta, nöyryyttämisestä, vahingonilosta tai vahingon aiheuttamisesta, isottelemisesta, kiusaamisesta, kiduttamisesta, härnäämisestä, vallasta, johtajuudesta, määräilystä, huutamisesta, riehumisesta, öykkäröinnistä, meluamisesta, vauhdista, hurmasta, vaarasta, juhlimisesta, muiden hyväksikäyttämisestä tai pakottamisesta, manipuloinnista, huiputtamisesta, ihmisillä tai tunteilla pelailusta,...
--
Enimmäkseen olen siis erittäin tylsä harmiton ihminen. Sattumalta vain saan mielihyvää myös joistain haitallisista asioista. Mutta se ei tarkoita että hirveästi niitä haitallisia asioita harrastaisin, en rakenna elämääni niiden ympärille, mieluiten elän täysin rauhassa.
Kovin ristiriitaista. Väkivalta ja maksulliset == alistamista, nöyryyttämistä, vahingonilosta tai vahingon aiheuttamisesta, kiduttamista, ihmisillä pelailua jne...
Vierailija kirjoitti:
https://www.kaalimato.com/catalog/Fleshlight+Girls+-+Ana+Foxxx,+Silk_p_…
Tämä on hyvä. Välillä tuntuu paremmalta kuin oikea.
Tykkään kaivella korvat säännöllisesti topsilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuorettomat nakit
Nuorempana olen ottanut kiinni jotain 8 autovarasta. Jotenkin tykkäsin kun yhtä rimpuilijaa annoin aika kunnolla turpaan. Sitten se kyllä ymmärsi että odotellaan poliisia ihan kahdestaan.
Anopin piiras. On sopivan tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-ahon pymppy
Mies 26 v.
Mikäs siinä kiehtoo?
Huulitäytteet.