Asia josta ei "saisi" pitää, mutta sinä pidät?
Kommentit (208)
Pidän siitä, että hyväpalkkainen mieheni käytännössä kustantaa koko elämämme, vaikka käyn itsekin töissä. Saan melkein koko nettopalkkani säästöön ja tilillä hautomani rahat luo mulle turvallisuudentunnetta (oon tosi köyhästä perheestä).
Olen myös päivittäin onnellinen lapsettomuudesta ja nautin siitä, että asia häiritsee niin monia lapsellisia tuttuja. Ollaan kauniita, hoikkia, varakkaita ja meillä on vapaa-aikaa harrastaa ja matkustaa, ja sitten eräs katkera, ylipainoinen ja yksinäinen miespuolinen kollega, joka riitelee exänsä kanssa viikoittain lapsensa asioista, kuittailee lapsettomuudesta. Juu, en vaihtaisi elämääni kanssasi, kiitos vaan.
Miehestäni joka kannattaa persuja
Ennen koronaa oli kiva, kun lapset yhtäaikaa sairaana. Tehtiin olohuoneen lattialle siskonpedit kateltiin telkusta ohjelmia ja syötiin jäätelöä. Yhteistä rauhallista aikaa, kun eivät jaksaneet riehua
Pyllyni hyväily. Se on jotenkin väärin eikä tarkoitettu seksijuttuihin, mutta silti tykkään siitä tunteesta, kun sormi tai sauva sinne työntyy. Kuvittelen aina, että joku mies ottais mut niin ja lopuks vielä laukeais sinne. En oo moista vielä kokeillut ja tuskin kehtaan kellekkään ehdottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset naiset ❤️
Lähi-itäläiset miehet ❤️
Millähän perusteella tuo lainaamasi viesti on poistatettu?
Kun näet kånken-reppuisen jopolla ajavan teinarin kaatuvan (ei siis niin, että häntä sattuisi pahasti)
Madturboiminen monta kertaa päivässä
Maskittomuus.