Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia josta ei "saisi" pitää, mutta sinä pidät?

Vierailija
10.02.2021 |

Aloitan: lapsettomuus

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomuus.

Vierailija
202/208 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä, että hyväpalkkainen mieheni käytännössä kustantaa koko elämämme, vaikka käyn itsekin töissä. Saan melkein koko nettopalkkani säästöön ja tilillä hautomani rahat luo mulle turvallisuudentunnetta (oon tosi köyhästä perheestä). 

Olen myös päivittäin onnellinen lapsettomuudesta ja nautin siitä, että asia häiritsee niin monia lapsellisia tuttuja. Ollaan kauniita, hoikkia, varakkaita ja meillä on vapaa-aikaa harrastaa ja matkustaa, ja sitten eräs katkera, ylipainoinen ja yksinäinen miespuolinen kollega, joka riitelee exänsä kanssa viikoittain lapsensa asioista, kuittailee lapsettomuudesta. Juu, en vaihtaisi elämääni kanssasi, kiitos vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni joka kannattaa persuja

Vierailija
204/208 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa oli kiva, kun lapset yhtäaikaa sairaana. Tehtiin olohuoneen lattialle siskonpedit kateltiin telkusta ohjelmia ja syötiin jäätelöä. Yhteistä rauhallista aikaa, kun eivät jaksaneet riehua

Vierailija
205/208 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyni hyväily. Se on jotenkin väärin eikä tarkoitettu seksijuttuihin, mutta silti tykkään siitä tunteesta, kun sormi tai sauva sinne työntyy. Kuvittelen aina, että joku mies ottais mut niin ja lopuks vielä laukeais sinne. En oo moista vielä kokeillut ja tuskin kehtaan kellekkään ehdottaa

Vierailija
206/208 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset naiset ❤️

Lähi-itäläiset miehet ❤️

Millähän perusteella tuo lainaamasi viesti on poistatettu?

Vierailija
207/208 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet kånken-reppuisen jopolla ajavan teinarin kaatuvan (ei siis niin, että häntä sattuisi pahasti)

Vierailija
208/208 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madturboiminen monta kertaa päivässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän