Asia josta ei "saisi" pitää, mutta sinä pidät?
Kommentit (208)
Tykkään Reetun hittibiiseitä.Lastenlsten kanssa tanssitaan välillä Tsingis-.kaanin tahdissa. siis Frederik. Hyvä rytmi. Mä oon kolmekymppinen,, ,, ,,.Samoin tykkään hampurilaisista ja isoista maasturiautoista , ne on mökkimatklla ihania. Tykkään myös arabi-musiikista ja turkkilaisesta pop- lauajasta Tarkan nimeltään. Ja ruotsinkielestä,onko sekin paha ?
Se ettei kasvisruoka tee samalla tavalla kylläiseksi usein kuin liharuoka. Kasvisruoka ja etenkin veganismiin päin oleva ruoka on ok itselleni yksittäisinä aterioina. Sehän on selvää, että on välillä ihan terveellistäkin syödä kasvisruokaa.
Kuitenkin jo muutama päivä ilman lihaa, kalaa, kananmunia tai maitotuotteita saa minut haaveilemaan pihvistä ja burgereista. Oikein odotan milloin pääsen syömään pihviateriaa ranskalaisilla ja majoneesilla. Osaan kyllä tehdä kasvisruokaa monipuolisesti, siitä ei ole kiinni. Syön sitä myös mielelläni, mutta ei se ikinä itselleni korvaa noita muita em. asioita.
Tykkään ryypiskelystä, ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Kaikki menee paitsi kalja tai punkku.
Vesisade. Inhoan auringonpaistetta kaikkina vuodenaikoina, erityisesti kesällä. Suomessa pitäisi ilmeisesti pitää ns. kauniista säästä, joten en saan osakseni outoja katseita kun kerron tykkääväni vesisateesta.
Sateella on mukava ulkoilla (kunnon sadeasu + kumikengät) ja olla sisällä... Sateen ropina on ihanan rauhoittava ääni. Myös aivan pieni hetki sateen jälkeen on kiva, koska silloin luonto tuoksuu hyvälle. Toivon oikein sateista kesää. :)
Yhdyn tähän löhölomaan turistirysässä. Espanja ja Kreikka ,lisään siihen vielä Turkin Allincluv = supertäysihoito. Kun vaan pian taas pääsis lillumaan altaaseen ja vaeltamaan meluiseen basaariin. Siellä jo odotetaan turisteja,
Toi ei taida olla totta että ampuu sodanaikaisella konepistoolila ikivahoilla patruunoilla. Onmeilläkin maalla ase,vain sellainen 22. Korvessa ammutaan joskuss tarkkuutta meidän poikien kanssa. Patruunat ovat kyllä uusia. Tästä ei yleensä puhuta muille kun nille jotka myöskin harrastavat. Siellä paikkakunnalla metsästeään ihan normaalisti ja joka talossa on aseita enemmänkin. Ennen aseet olivat talossa näkyv'llä paikalla ja hienoimat seinällä.
Ihnanaa pukeutua taa kesäisiin naisellisiin vaatteisiin,pitkätukka auki vaan hulmuamaan. minulla on jo kellohame päällä.
Talvesta. Ihanaa, kun on pakkasta ja paljon lunta.
Pitkistä kiusallisista katsekontakteista vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Lihan suurkuluttaminen! Joka viikko menee monta kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Ammun hyvin syrjäisellä mökilläni ukilta perityllä Suomi konepistoolilla. Patruunat on vanhoja (sodan ajalta) joten se hiukan joskus pelottaa.
Minäkään en usko tätä ennenkuin näen sen kp:n.
punainen liha, maito, puulämmitys, kylmät kesäpäivät, sähköttömät vailla mukavuuksia olevat erämaamökit, isot moottorit ja jenkkiautot... muutamia mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Unensaanti selaamalla puhelinta tai katsomalla teeveetä. Kärsin unettomuudesta ja sellaisille neuvotaan lukemaan lopuillasta kirjaa ja rauhoittumaan siten.
Jos luen kirjaa keskityn yleensä liian intensiivisesti siihen enkä saa unta. Jos sen sijaan selaan puhelinta tai katson vaikka true crimea esim. Frii-kanavalta niin on helppoa nukahtaa niitä tyhjänpäiväisyyksiä katsellen. Intohimon uhrit yms. tökeröt murhajutut ovat hyvää kamaa nukahtamiseen.
Tämähän on kaikkien unitutkijoiden mielestä ihan väärin, koska sinivalo. Toisaalta niin on raskas lenkkikin illalla ja olen kokenut senkin toimivan.
Jeps! Mä menen aina nukkumaan niin, että selaan puhelinta kunnes nukahdan. Kun havahdun siihen että puhelin tipahtaa kädestä, laitan sen pois ja alan nukkumaan. Toki mulla on myös takaraja, jos vielä klo XX selaan hereillä puhelinta laitan sen pois ja alan nukkumaan että saa tarpeeksi unta. Mulla on sinivalo pois päältä, Älä häiritse -tila päällä ja selaan tasan yhtä sovellusta, jonka sisältö on niin tylsää etten "stimuloidu" siitä vaan päin vastoin nukahdan :D Paras unilääke, mutta ah niin laitonta
Ruotsinlaivat, ja erityisesti buffet ja sen kylmät kala-alkupalat. Junteista junteinta, mutta ah miten ihanaa.
Ihan mahtavaa shoppailla tax-freestä tai Tallinnan satamasta skumppaa ja viiniä, ja ostaa karkkia joita ei tarvitse, mutta joita on silti kiva viedä kotiin itselle tuliaisiksi.
Vähän kun ikää karttuu niin istun varmaan siellä bingossakin sateenvarjodrinkin kanssa. Henkinen eläkeläinen.
Sisällä olemisesta. Myös mökillä.
Yleisesti ottaen oletetaan, että mökille mennään uimista ja kaikenlaista ulkopuuhailua varten.
Parasta on kuitenkin sielläkin lukea lehteä tai kirjaa kaikessa rauhassa sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Sisällä olemisesta. Myös mökillä.
Yleisesti ottaen oletetaan, että mökille mennään uimista ja kaikenlaista ulkopuuhailua varten.
Parasta on kuitenkin sielläkin lukea lehteä tai kirjaa kaikessa rauhassa sisällä.
Just tämä! Ja toinen on päikkärit mökillä, hirsimökissä raikas sisäilma ja nukuttaa todella hyvin.
Jussi Halla-ahon pymppy
Mies 26 v.
Nuoret naiset.
M39