Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia josta ei "saisi" pitää, mutta sinä pidät?

Vierailija
10.02.2021 |

Aloitan: lapsettomuus

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan syönti. Toki sääli eläimiä, mutta liha on vaan niin hyvää.

Vierailija
102/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasta joutilaisuudesta!

Sen ajan kasvatteja, että koko ajan pitäisi tehdä jotain hyödyllistä, muuten olet "huono" ihminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nazzismi

Vierailija
104/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten turhanpäiväiset realitysarjat, laiskottelu, herkkujen syöminen, kalja, tupakantuoksu, satunnaiset seksisuhteet, juoruilu, halpamuoti, kiroilu, selän takana puhuminen, onhan näitä.

N35

Vierailija
105/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä että mun elämä on hyvin yksikertaista. Tykkään olla vaan kotona läheisimpien perheenjäsenten kanssa ja välillä on kiva jos hekin ovat poissa niin saan olla yksin. En tavoittele hienoa uraa, vaan käyn töissä ihan rahan takia. Ei ole mitään tavoitteellisia harrastuksia, en jaksa matkustella, ei ole juurikaan kavereita joita nähdä enkä edes haluaisi. On ihanaa vaan olla rauhassa kotona, syödä hyvää ruokaa ja istua puutarhassa kissan kanssa.

Vierailija
106/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lärviin tirvaisu. Jotkut oikein kerjäävät mutta siltikin tulee virkavalta väliin.

Vierailija
107/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ja etenkin näiden sekakäyttö namskis maiskis. Kyllä piristää rankan työviikon jälkeen.

Vierailija
108/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chaturbate ja miespuoliset esiintyjät siellä (olen nainen). Tupakan haju, ei pinttynyt vaan sellainen "tuore". Fanifiktio.

Vierailija
109/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakka

Vierailija
110/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammun hyvin syrjäisellä mökilläni ukilta perityllä Suomi konepistoolilla. Patruunat on vanhoja (sodan ajalta) joten se hiukan joskus pelottaa. 

Vierailija
111/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samaan lomakohteeseen meneminen. Aivan ihanaa kun tietää tasan että hyvä paikka vastassa, mihin kauppaan kandee mennä ja mikä ravintola on lähellä ja hyvä. Vihaan asioiden selvittelyä, epävarmuutta, eksymistä jne mikä matkusteluun kuuluu.

Vierailija
112/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki

Vierailija
113/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammun hyvin syrjäisellä mökilläni ukilta perityllä Suomi konepistoolilla. Patruunat on vanhoja (sodan ajalta) joten se hiukan joskus pelottaa. 

Onko suujarrulla vai ilman?

Melko badass.

Vierailija
114/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tupakointi. Onko mitään parempaa kuin aamukahvi ja tupakka? Tai kylmä olut ja tupakka?

-Olut, ihan tavallinen keskikalja.

-Vaatteiden ja sisustustavaran ostelu

-Yksityisautoilu

-Valkoinen väri sisustuksessa

-Auringon ottaminen ja rusketus

-Huuhteluaineet

Vierailija
115/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoposkihanhista Helsingissä. Minusta ne on ihania.

Vierailija
116/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomien juonti. Minulle jankutetaan koko ajan, että kuinka haitallisia ne ovat terveydelle ja että en saisi ostaa ja juoda niitä. Silti minä ostan ja juon niitä 2 päivässä. Hassua kyllä mutta moni energiajuoman vaaroista minulle puhuvat ihmiset polttavat itse tupakkaa joka on taatusti paljon suurempi riski terveydelle kuin energiajuoma.

Vierailija
117/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä ruoanlaittaja ja tiedän ruoasta ja ruokakulttuureista aika paljon, mutta pidän silti Hesburgerin ja McDonaldsin hampurilaisista. Käyn syömässä niitä parin kuukauden välein, yleensä silloin, kun olen reissussa tai seurueeni haluaa mennä syömään, mutta jos rahasta tai kaloreista ei olisi kiinni, voisin syödä niitä vaikka päivittäin. 

Toinen juttu on se, että ihan vilpittömästi tykkään tupakoinnista. Tupakka maistuu ja tuntuu hyvältä, tupakoivat ihmiset tuoksuvat hyvältä ja näyttävät cooleilta. Olen oikeastaan lopettanut tupakoinnin, koska terveyshaitat ja rahanmeno, mutta välillä toivon, etten olisi koskaan lopettanutkaan, sillä haitat eivät ylitä hyötyä. 

Tykkään myös juoruilusta. Kun näkee jotain vanhaa kaveria pitkästä aikaa, on mahtavaa puhua paskaa yhteisistä vihollisista. Puolustaudun sillä, että en puhu paskaa tutuistani ja sitten ole heille ystävällinen, ja voisin kyllä sanoa samat asiat päin naamaakin. Juoruilu on katarttista. 

Kiinnostaa, että mitä hyötyä tupakoinnista mielestäsi on?

Vierailija
118/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko tuommosta tuubaa!

Vierailija
119/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileästä kesästä. Mitä vähemmän hellepäivä sen parempi.

Vierailija
120/208 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina samaan lomakohteeseen meneminen. Aivan ihanaa kun tietää tasan että hyvä paikka vastassa, mihin kauppaan kandee mennä ja mikä ravintola on lähellä ja hyvä. Vihaan asioiden selvittelyä, epävarmuutta, eksymistä jne mikä matkusteluun kuuluu.

Mun mielestä tällainen on parasta lomailua. Voi keskittyä vaan olemiseen!