On mahdollista iskeä nainen, joka ei ole miehestä kiinnostunut?
Olen lukenut lehdistä juttuja, jossa mies on sinnikkäällä viettelyllä pystynyt iskemään naisen, joka ei aluksi ole ollut lainkaan kiinnostunut miehestä. Kokemukseni mukaan naisen täytyy olla heti kiinnostunut miehestä, jotta suhde voi olla mahdollinen.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa esimerkkejä mitä pelimiehet juttelevat naisille baarissa kun yrittävät väsyttää näitä ja monesti onnistuvatkin parin tunnin jallituksen jälkeen.
Ei ole onnistunut kukaan baarissa eikä parissa tunnissa. Minuun kyllä tehosi hetkellisesti tietyt jutut pitkän piirityksen aikana ( 2 vuoden aikana), mutta en halua, että kukaan vedättää niillä naisia, joten jätän kertomatta. Onneksi sain itseni kuriin, enkä sortunut. Mutta hän oli tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla miehenä on käynyt useasti siten, ettei nainen ole ns. napannut yhtään, mutta sitten kun viettänyt enemmän aikaa, esim. työpaikalla, niin ihastumisen tunteita on alkanut muodostua. Naisillako ei ole näin? Hekö tietävät kolmen sekunnin jälkeen, etteivät voi koskaan, missään olosuhteissa kiinnostua?
Jonkinlainen kiinnostus miestä kohtaan pitää herätä heti ensimmäisessä kohtaamisessa, vähintäänkin pidän miestä fyysisesti puoleensavetävänä. Jos niin ei tapahdu, ei varmuudella tapahdu myöhemminkään. Suurin osa menee välittömästi sinne ehdottomasti ei -kategoriaan ja se tarkoittaa, etten voisi koskaan missään olosuhteissa miehestä kiinnostua. Jokin asia tökkää heti niin pahasti.
Mulla se ei kyllä mene noin. Hyvin usein kiinnostun vasta vähän jälkijunassa. Tajuan muutenkin usein liian myöhään, että joku mies taisikin olla minusta kiinnostunut. Tuosta fyysisyydestä niin toki jos mies on todella oksettava, joku haiseva hampaaton spurgu tai erittäin lihava niin silloin en tietenkään kiinnostu vaikka kuinka olisi hyvä tyyppi. Mutta olen kuitenkin pidemmän tutustumisen kautta alkanut kiinnostua miehestä, jota pidin ensinäkemältä hyvinkin epäviehättävänä. Eli ihastuin tavallaan siihen sisältöön ensin ja sitten vasta aloin tykätä ulkonäöstäkin. Vaikka se ulkonäkö on jotain ihan muuta kuin mikä on se minun fyysinen ihanne mies.
Tässä taas huomaa että meitä on erilaisia. Ei tarvitse tosiaan olla mikään hampaaton haiseva spuge tai erittäin lihava että saatan pitää niin epämiellyttävänä, ettei suhde ole mitenkään mahdollinen. Kuulun niihin ihmisiin joille ulkonäkö on erittäin tärkeää, pitää olla just eikä melkein.
- Se kenelle kommentoit
Jos mies on hyvännäköinen/suosittu/kuuluisa/ niin kyllä hänelläkin tavoittelijoita riittää lahkeista potkittavaksi vai mitäpä raati arvelee olisiko Angela kiinnostunut Andystä jos hän olisi ollut perushampaatob nisti vailla rokkari-imagea ja glämööriä?
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voita lotossa ja nainen muuttaa mielensä.
En taatusti muuta!
Ne rahasta kiinnostuneet naiset on ihan oma lukunsa. Esimerkiksi minusta on nuorena kiinnostunut jotkut julkkiksetkin, mutta minä en heistä. Ei se raha muuta mitään mun kohdalla. Olen työssä käyvä nainen ja haluan elättää itse itseni. On erikseen ne naiset, jotka eivät halua käydä töissä ja etsivät elättäjää. Toki heitä on helpompi saada kun rahaa on paljon, jos kerran sellaisen naisen haluaa.
Juki kirjoitti:
Jos mies on hyvännäköinen/suosittu/kuuluisa/ niin kyllä hänelläkin tavoittelijoita riittää lahkeista potkittavaksi vai mitäpä raati arvelee olisiko Angela kiinnostunut Andystä jos hän olisi ollut perushampaatob nisti vailla rokkari-imagea ja glämööriä?
Ja ihan sama se on naisillakin. Jos kuitenkin jätetään julkkikset pois tästä keskustelusta ja keskitytään meihin taviksiin?
Vierailija kirjoitti:
Naisten neuvot tässä on tunnetusti yhtä tyhjän kanssa.
Ilmeisesti ainoa neuvo mikä kelpaa on, että jatka ihmeessä piirittämistä?
Sori mutta sellaista neuvoa ei voi antaa. Varmasti ymmärrät itsekin miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten neuvot tässä on tunnetusti yhtä tyhjän kanssa.
Ilmeisesti ainoa neuvo mikä kelpaa on, että jatka ihmeessä piirittämistä?
Sori mutta sellaista neuvoa ei voi antaa. Varmasti ymmärrät itsekin miksi.
Ymmärtääkö noin kirjoittava henkilö? Koska on selkeästi olemassa paljonkin miehiä, jotka haluavat pakottaa naisia, nauttivat naisten ahdistelusta ja pelon herättämisestä ja kuvittelevat naisten pitävän siitä pohjimmiltaan. Iskuoppaissakin nojataan sellaisiin ajatuksiin, mutta onneksi nykyisin on olemassa lähestymiskielto ja muita turvallisuutta parantavia asioita.
Älä projisoi omia ikäviä kokemuksiasi nainen. Olen kyllä hienovaraisesti monesti tavoitellut naisen tykkäämään itsestäni, eikä todellakaan kyse mistään piirittämisestä. Aina ei onnistu, senkin hyväksyn. Tiedän kyllä koska lopettaa. Jos sinun oma exäsi on pahoinpidellyt sinut joskus, älä syytä viattomia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voita lotossa ja nainen muuttaa mielensä.
Tämä vertauskuva ilmaisee selkeästi, miten mahdotonta on saada sellaisen ihmisen kiinnostus (ihastumismielessä) heräämään, joka ei ole tippaakaan kiinnostunut.
Tälläkin palstalla naiset ovat myöntäneet olevansa hitaammin syttyviä, joten komea tai rikas mies voi pystyä iskemään aluksi täysin haluttoman naisen.
Ellet ole kumpaakaan niin kannattaa uskoa ettei naista kiinnosta, ymmärrätkö?
Naiset esittävät vaikeasti tavoteltavaa ja eivät myönnä sitä itselleen.
En mitään esitä vaan olen vaikeasti tavoiteltava, turha edes sunlaisen lökäpöksyn yrittää.
Jotkut miehet ei panosta itseensä, olisivat varmasti viehättäviä ja kiinnostavia jos ei olisi niin tylsiä ja laiskoja. Enkä puhu edes mistään jännämiehistä vaan ihan tavallisista miehistä joilla pää kunnossa.
Joku syy siihen on ettei kiinnostus herää ja sen syyn poistamalla voisi periaatteessa kiinnostuskin muuttua.
Tuollainen asia saattaisi olla esimerkiksi se että mies on onnistunut tekemään jotakin ikävälle käytökselleen, elämänhallintaongelmilleen, elämäntavoilleen tms.
Pakkeja olen antanut, koska en halua kannatella ketään perusasioissa kuten terveydestä, arjesta ja hyvinvoinnista huolehtimisessa, enkä ottaa riskiä että ongelmat pilaavat oman elämän.
Jos huomaisin että joku muuten sopiva on oppinut itse ottamaan omasta elämästään vastuun voisi se muuttaa jotain jos se on ollut pakkien syy. Jos taas pakit on tullut ikävän käytöksen vuoksi ja mies on aloittanut kasvisten runsaamman syönnin ja liikunnan niin ei tietenkään toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Laita meikkiä ja sano olevasi muunsukupuolinen. Jos nainen on vihreä, se kiinnostuu heti.
Lopahtaisi kyllä heti naiseen kaikki kiinnostus, jos sanoo äänestävänsä vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ei panosta itseensä, olisivat varmasti viehättäviä ja kiinnostavia jos ei olisi niin tylsiä ja laiskoja. Enkä puhu edes mistään jännämiehistä vaan ihan tavallisista miehistä joilla pää kunnossa.
Mitä tarkoitat tällä tylsyydellä ja laiskuudella? Sinkkuna kiinnostaisi kuulla.
M38
Vierailija kirjoitti:
Joku syy siihen on ettei kiinnostus herää ja sen syyn poistamalla voisi periaatteessa kiinnostuskin muuttua.
Tuollainen asia saattaisi olla esimerkiksi se että mies on onnistunut tekemään jotakin ikävälle käytökselleen, elämänhallintaongelmilleen, elämäntavoilleen tms.
Pakkeja olen antanut, koska en halua kannatella ketään perusasioissa kuten terveydestä, arjesta ja hyvinvoinnista huolehtimisessa, enkä ottaa riskiä että ongelmat pilaavat oman elämän.
Jos huomaisin että joku muuten sopiva on oppinut itse ottamaan omasta elämästään vastuun voisi se muuttaa jotain jos se on ollut pakkien syy. Jos taas pakit on tullut ikävän käytöksen vuoksi ja mies on aloittanut kasvisten runsaamman syönnin ja liikunnan niin ei tietenkään toimisi.
Silloin kun minä olen antanut pakit, syy on aina ollut jokin sellainen, mitä ei voi poistaa. Mies ei voi tehdä asialle käytännössä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn just nyt kuumana mieheen, josta en kiinnostunut heti ensisilmäyksellä. Vasta kahden hyvän keskustelun jälkeen aloin haaveilla kyseisestä miehestä.
Varmaan havaitsit lompsan paksuuden, Mersun ja omakotitalon
Vierailija kirjoitti:
Oon lukenut pari vastaavaa lehtijuttua, oisko kyse siitä, ettei nainen sillä hetkellä ole ollut suhteesta kiinnostunut, mutta mies kuitenkin periaatteessa ok. Koska ei-haluttava ei ainakaan mun silmissä haluttavaksi muutu vaikka tekisi mitä.
Näinhän se menee. Miksi haluta sitä mitä ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Juki kirjoitti:
Ja ihan sama se on naisillakin. Jos kuitenkin jätetään julkkikset pois tästä keskustelusta ja keskitytään meihin taviksiin?
Julkkikset tuota väsytystaktiikkaa juuri käyttävät. Kun he näkevät unelmiensa naisen, viettelevät he naisen viemämällä hänet ulkomailla olevalle mökille, tarjoavat hienoissa ravintoloissa illallisia jne. Taviksen mahdollisuudet ovat huomattavasti rajoitetummat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn just nyt kuumana mieheen, josta en kiinnostunut heti ensisilmäyksellä. Vasta kahden hyvän keskustelun jälkeen aloin haaveilla kyseisestä miehestä.
Varmaan havaitsit lompsan paksuuden, Mersun ja omakotitalon
Ok
Käytännössä ei ole mahdollista. Eikä siinä olisi mitään järkeäkään.
Mitä oikeastaan edes tarkoittaa naisen iskeminen? Minusta ilmaisussa on jotenkin negatiivinen ja epätasa-arvoinen viba. Ihan niinkuin naiset olisivat jotenkin yksinkertaisia siten, että mies voisi "iskeä" naisen, kunhan vain tietää jotkut oikeat taikakeinot. Höpsistä.
Eikö voisi olla vaan oma itsensä? Kipinä sitten herää tai ei herää. Helppoa. Jos ei herää niin, hyvä, aikaa ja energiaa säästyy. Jos herää niin, hyvä, juttu ehkä saa jatkoa.
Omana itsenä olo on minusta paras filtteri. Kaikkia harmittaa enemmän, kun totuus ei paljastukaan heti vaan joskus viikkojen/kuukausien päästä. Ja mitä niidenkin kuukausien aikana olisi voinut tehdä? Vaikka tutustua ihmisiin, joiden kanssa on kipinää ;)
Aika hyvin voi onnistua, mutta se vaatii todella paljon aikaa, vaivaa ja hurmaustaitoja.