On mahdollista iskeä nainen, joka ei ole miehestä kiinnostunut?
Olen lukenut lehdistä juttuja, jossa mies on sinnikkäällä viettelyllä pystynyt iskemään naisen, joka ei aluksi ole ollut lainkaan kiinnostunut miehestä. Kokemukseni mukaan naisen täytyy olla heti kiinnostunut miehestä, jotta suhde voi olla mahdollinen.
Kommentit (95)
Olen päätynyt kaksi kertaa seurustelusuhteeseen ja rakastumaan sellaiseen mieheen, josta en ollut aluksi kiinnostunut ollenkaan romanttisessa mielessä ensitapaamisen perusteella. Kiinnostus ja kipinä alkoi herämään pikkuhiljaa tutustumisen myötä ja siitä kasvoi kunnon roihu. Toki useimmiten jonkinlaista kipinää on aikalailla hetimmiten ollut. Kumpikaan miehistä ei kyllä ollut mitenkään päällekäyvä.
Kumpikin noista suhteista kylläkin loppui jo muutaman kuukauden jälkeen, emme sopineet yhteen. Oliko näillä asioilla yhteyttä vaiko oliko sattumaa, en osaa sanoa? Tuskin kuitenkaan, rakastumisen jälkeen ei ensivaikutelmalla taida olla enää kauheasti väliä, edes alitajunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin jo ymmärtävät, että vaikeasti tavoiteltavuus toimii ainoastaan MIEHISTÄ -> naisiin, ei toisinpäin.
Naisten vaikeasti tavoiteltavuudella on päinvastainen vaikutus miehiin -> johtaa siihen että mies menettää kiinnostuksen.
Se, että naisia kiinnostaa vaikeasti tavoiteltavat miehet EI kuitenkaan konvertoidu siihen että miehet operoisi samalla tavalla. Miehet ja naiset ovat tässä suhteessa kuin yö ja päivä.
No sinä nyt et ainakaan nainen ole, koska melkein kaikille naisille on tullut riesaa näistä tyypeistä, jotka eivät suostu uskomaan, että ei kiinnosta.
Sehän on selvä, että mies tuon kommentin kirjoitti, eikä siinä muuta yritetäkään esittää.
Miehien on hyvä ymmärtää, että kun nainen on kiinnostunut niin se kaikki on niin selvää. Nainen aukoo ovet miehelle, josta on kiinnostunut. Ja sulkee ovet miehille, jotka ei kiinnosta.
Deittailu on helppoa miehille, kun alkavat ymmärtämään naisten kiinnostuksentasoja. Turha tuhlata aikaa naisiin, jotka ei tee asioita sinulle helpoksi. Ne eivät esitä vaikeasti tavoiteltavaa, ne eivät vain ole kiinnostuneita. Kiinnostuneet naiset eivät esitä vaikeasti tavoiteltavaa. Tyhmät miehet pitävät sellaista harhakuvaa.
Kyllä nainenkin voi olla aluksi varovainen, vaikka olisi hyvinkin kiinnostunut miehestä. Jonkinlainen varovaisuus alussa kun tutustutaan ja tapaillaan ei tarkoita sitä, että esittäisi jotain vaikeasti tavoiteltavaa tai ettei olisi kiinnostunut.
Toivot niin kovasti olevasi haluttava, että uskot harhaasi todeksi?
Pälyilet naisia kuola valuen, ja luulet että itse voisit olla kiinnostava?
Et voi. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen päätynyt kaksi kertaa seurustelusuhteeseen ja rakastumaan sellaiseen mieheen, josta en ollut aluksi kiinnostunut ollenkaan romanttisessa mielessä ensitapaamisen perusteella. Kiinnostus ja kipinä alkoi herämään pikkuhiljaa tutustumisen myötä ja siitä kasvoi kunnon roihu. Toki useimmiten jonkinlaista kipinää on aikalailla hetimmiten ollut. Kumpikaan miehistä ei kyllä ollut mitenkään päällekäyvä.
Kumpikin noista suhteista kylläkin loppui jo muutaman kuukauden jälkeen, emme sopineet yhteen. Oliko näillä asioilla yhteyttä vaiko oliko sattumaa, en osaa sanoa? Tuskin kuitenkaan, rakastumisen jälkeen ei ensivaikutelmalla taida olla enää kauheasti väliä, edes alitajunnassa.
Aivan, onhan monen naisen ja miehen välinen ystävyys syventynyt ajan mittaan rakkaudeksi.
Joo, kannattaa vaan sitkeästi jatkaa, parhaassa tapauksessa saat syytteen stalkkaamisesta.
Mulla miehenä on käynyt useasti siten, ettei nainen ole ns. napannut yhtään, mutta sitten kun viettänyt enemmän aikaa, esim. työpaikalla, niin ihastumisen tunteita on alkanut muodostua. Naisillako ei ole näin? Hekö tietävät kolmen sekunnin jälkeen, etteivät voi koskaan, missään olosuhteissa kiinnostua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin jo ymmärtävät, että vaikeasti tavoiteltavuus toimii ainoastaan MIEHISTÄ -> naisiin, ei toisinpäin.
Naisten vaikeasti tavoiteltavuudella on päinvastainen vaikutus miehiin -> johtaa siihen että mies menettää kiinnostuksen.
Se, että naisia kiinnostaa vaikeasti tavoiteltavat miehet EI kuitenkaan konvertoidu siihen että miehet operoisi samalla tavalla. Miehet ja naiset ovat tässä suhteessa kuin yö ja päivä.
No sinä nyt et ainakaan nainen ole, koska melkein kaikille naisille on tullut riesaa näistä tyypeistä, jotka eivät suostu uskomaan, että ei kiinnosta.
Sehän on selvä, että mies tuon kommentin kirjoitti, eikä siinä muuta yritetäkään esittää.
Miehien on hyvä ymmärtää, että kun nainen on kiinnostunut niin se kaikki on niin selvää. Nainen aukoo ovet miehelle, josta on kiinnostunut. Ja sulkee ovet miehille, jotka ei kiinnosta.
Deittailu on helppoa miehille, kun alkavat ymmärtämään naisten kiinnostuksentasoja. Turha tuhlata aikaa naisiin, jotka ei tee asioita sinulle helpoksi. Ne eivät esitä vaikeasti tavoiteltavaa, ne eivät vain ole kiinnostuneita. Kiinnostuneet naiset eivät esitä vaikeasti tavoiteltavaa. Tyhmät miehet pitävät sellaista harhakuvaa.
Kyllä nainenkin voi olla aluksi varovainen, vaikka olisi hyvinkin kiinnostunut miehestä. Jonkinlainen varovaisuus alussa kun tutustutaan ja tapaillaan ei tarkoita sitä, että esittäisi jotain vaikeasti tavoiteltavaa tai ettei olisi kiinnostunut.
Nainen on hitaammin lämpenevä. Nuorempana tapahtui useamman kerran niin, että osoitin kiinnostusta ja heti ei tapahtunut mitään, mutta vasta noin kuukauden päästä nainen lämpeni ajatukselle. Tässä välissä ei tapahtunut mitään. Ajatuksena oli, että ei tästä mitään synny ja koko asia unohtui kunnes nainen myöhemmin alkoikin kiinnostua.
Mä myönnän olevani vähän vaikeasti kiinnostuva kenestäkään. Eli mua joutuu vähän pehmittämään jotta suostun laskemaan muureja ympäriltäni. En ole mitenkään tarkoituksella vaikea, en vaan osaa kiinnostua tuosta noin enkä heittäytyä suhteisiin, koska olen todella harkitseva luonne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla miehenä on käynyt useasti siten, ettei nainen ole ns. napannut yhtään, mutta sitten kun viettänyt enemmän aikaa, esim. työpaikalla, niin ihastumisen tunteita on alkanut muodostua. Naisillako ei ole näin? Hekö tietävät kolmen sekunnin jälkeen, etteivät voi koskaan, missään olosuhteissa kiinnostua?
Kyllä minulla ainakin on noin käynyt montakin kertaa. Ihastun hitaasti ja se tapahtuu usein juuri työpaikalla jossa pääsen tutustumaan miehiin rauhassa.
Ja se mies on tosiaan alussa voinut olla minusta jopa luotaantyöntävän näköinen, mutta sitten kun tutustun ja jos ihastun niin hän alkaakin näyttää ihanalta. Tottakai hyvän näköisestä miehestä tulee heti sellainen "wau" fiilis, mutta en minä sillä sekunnilla ihastu mihinkään muuhun kuin siihen ulkonäköön. Hyvin usein se kiinnostus myös jää siihen, koska mikään muu hänessä ei ihastuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin että aloituksessa oli kyse tilanteesta, jossa ei olla vielä käyty yksilläkään treffeillä, koska nainen ei ole kiinnostunut miehestä edes sen vertaa. Tapailuvaihe on sitten asia erikseen. Varmaankin aika harva alkaa tapailemaan, jos ei ole minkäänlaista kiinnostusta toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlainen kiinnostus miestä kohtaan pitää herätä heti ensimmäisessä kohtaamisessa, vähintäänkin pidän miestä fyysisesti puoleensavetävänä. Jos niin ei tapahdu, ei varmuudella tapahdu myöhemminkään. Suurin osa menee välittömästi sinne ehdottomasti ei -kategoriaan ja se tarkoittaa, etten voisi koskaan missään olosuhteissa miehestä kiinnostua. Jokin asia tökkää heti niin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlainen kiinnostus miestä kohtaan pitää herätä heti ensimmäisessä kohtaamisessa, vähintäänkin pidän miestä fyysisesti puoleensavetävänä. Jos niin ei tapahdu, ei varmuudella tapahdu myöhemminkään. Suurin osa menee välittömästi sinne ehdottomasti ei -kategoriaan ja se tarkoittaa, etten voisi koskaan missään olosuhteissa miehestä kiinnostua. Jokin asia tökkää heti niin pahasti.
Mulla se ei kyllä mene noin. Hyvin usein kiinnostun vasta vähän jälkijunassa. Tajuan muutenkin usein liian myöhään, että joku mies taisikin olla minusta kiinnostunut. Tuosta fyysisyydestä niin toki jos mies on todella oksettava, joku haiseva hampaaton spurgu tai erittäin lihava niin silloin en tietenkään kiinnostu vaikka kuinka olisi hyvä tyyppi. Mutta olen kuitenkin pidemmän tutustumisen kautta alkanut kiinnostua miehestä, jota pidin ensinäkemältä hyvinkin epäviehättävänä. Eli ihastuin tavallaan siihen sisältöön ensin ja sitten vasta aloin tykätä ulkonäöstäkin. Vaikka se ulkonäkö on jotain ihan muuta kuin mikä on se minun fyysinen ihanne mies.
Kyllä minä ainakin tiedän paljonkin pariskuntia, jotka on alkaneet seurustella vasta pitkän tuntemisen jälkeen. Eivätkä kuulemma silloin alkuaikoina voineet kuvitellakaan seurustelevansa TUON kanssa =D Joskus tunteet tulee vasta viiveellä.
Mutta nää on tosi monimutkaisia asioita. Jos mietitään "iskemistä" niin aika vaikeaa on iskeä jotain naista, jos hän ei juuri sillä hetkellä ole sinusta (tai ylipäätään parisuhteesta) ollenkaan kiinnostunut. On esimerkiksi kokenut kovia ja/tai vakavasti masentunut ja haluaa olla yksin, ei silloin päästä ketään lähelle vaikka olisi kuinka hurmaava mies.
Voit toki tehdä häneen vaikutuksen paljastamalla ihastuksesi ja jättää hänet miettimään. Mutta mihinkään varsinaiseen piirittämiseen ei kannata ryhtyä, koska sellainen vain ahdistaa naista. Ja jos vastaus on ihan SELKEÄ EI, niin sitten ainakin pitää ymmärtää antaa olla. Uskallan väittää kaikkien naisten puolesta näin. Jos taas nainen on vähän silleen että ei osaa sanoa suoraan ei, silloin hän voi ehkä olla lämmiteltävissä, mutta liian hyökkäävä ei saa olla. Moni nainen on varuillaan juuri sen takia, että joku mies on ollut liian hyökkäävä heitä kohtaan aiemmin, joten se hurmaaminen pitää tehdä kunnioittavammalla tavalla.
Riippuu siitäkin, mistä syystä ei ole kiinnostunut vai onko asia niin. Helpommin onnistuu, jos olet aivan joku muu kuin kenestä nainen jo tietää, ettei ole kiinnostunut. Eli hankalampaa, jos välit ovat jo selvillä.
Urheilu, uudet harrastukset ja kuviot voivat auttaa jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa esimerkkejä mitä pelimiehet juttelevat naisille baarissa kun yrittävät väsyttää näitä ja monesti onnistuvatkin parin tunnin jallituksen jälkeen.
Väsyttäminen on monen kuukauden projekti. Aika lyhyet on miehen kiinnostuksenkohteet, jos jo pari tuntia on väsyttämistä. Täytyy olla jo paljon seksin himoa ilmassa, jos tuossa ajassa onnistuu naisen iskemään. Mutta kiinnostus seurustelemaan on taas toinen juttu. Se ei joka mieheltä onnistukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voita lotossa ja nainen muuttaa mielensä.
En taatusti muuta!
Sama pätee myös miehiin, hekään eivät esitä vaikeasti tavoiteltavaa. Jos mies sanoo ei, se tarkoittaa sitä. Jos kiinnostusta joutuu arvailemaan, sitä ei ole.