On mahdollista iskeä nainen, joka ei ole miehestä kiinnostunut?
Olen lukenut lehdistä juttuja, jossa mies on sinnikkäällä viettelyllä pystynyt iskemään naisen, joka ei aluksi ole ollut lainkaan kiinnostunut miehestä. Kokemukseni mukaan naisen täytyy olla heti kiinnostunut miehestä, jotta suhde voi olla mahdollinen.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa esimerkkejä mitä pelimiehet juttelevat naisille baarissa kun yrittävät väsyttää näitä ja monesti onnistuvatkin parin tunnin jallituksen jälkeen.
Ei ole onnistunut kukaan baarissa eikä parissa tunnissa. Minuun kyllä tehosi hetkellisesti tietyt jutut pitkän piirityksen aikana ( 2 vuoden aikana), mutta en halua, että kukaan vedättää niillä naisia, joten jätän kertomatta. Onneksi sain itseni kuriin, enkä sortunut. Mutta hän oli tosi hyvä.
Ei kukaan järkevä kuluta kahta vuotta vedätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten neuvot tässä on tunnetusti yhtä tyhjän kanssa.
Ilmeisesti ainoa neuvo mikä kelpaa on, että jatka ihmeessä piirittämistä?
Sori mutta sellaista neuvoa ei voi antaa. Varmasti ymmärrät itsekin miksi.
Ei se ymmärrä, se on niitä miehiä, jotka tietävät naista paremmin mielestään, mitä ko. nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain elokuvissa.
Lehtijuttujen perusteella ainakin Stubb, Lipponen ja jalkapalloilija Forsell ovat onnistuneet siinä.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ei ole mahdollista. Eikä siinä olisi mitään järkeäkään.
Mitä oikeastaan edes tarkoittaa naisen iskeminen? Minusta ilmaisussa on jotenkin negatiivinen ja epätasa-arvoinen viba. Ihan niinkuin naiset olisivat jotenkin yksinkertaisia siten, että mies voisi "iskeä" naisen, kunhan vain tietää jotkut oikeat taikakeinot. Höpsistä.
Eikö voisi olla vaan oma itsensä? Kipinä sitten herää tai ei herää. Helppoa. Jos ei herää niin, hyvä, aikaa ja energiaa säästyy. Jos herää niin, hyvä, juttu ehkä saa jatkoa.
Omana itsenä olo on minusta paras filtteri. Kaikkia harmittaa enemmän, kun totuus ei paljastukaan heti vaan joskus viikkojen/kuukausien päästä. Ja mitä niidenkin kuukausien aikana olisi voinut tehdä? Vaikka tutustua ihmisiin, joiden kanssa on kipinää ;)
Tiedän lukioajoilta tapauksen, jossa poika sinnikkäästi puoliksi kaverimoodilla "iski" lopulta haluamansa tytön ja he alkoivat seurustelemaan vaikka tytöllä oli tällä välillä useita poikaystäviä. Tässä tapauksessa sinnikkyys kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain elokuvissa.
Lehtijuttujen perusteella ainakin Stubb, Lipponen ja jalkapalloilija Forsell ovat onnistuneet siinä.
Ehkä olisi hyvä ymmärtää että he ovat kaikki tavalla tai toisella hyvin poikkeuksellisia ihmisiä, eivät ihan tavallisia tallaajia. Siksipä he eivät ehkä ole ihan parhaita esimerkkejä.
Minä ihastuin mieheeni ensi tapaamisella, mutta seuraavalla kerralla jotenkin petyin, todellisuus ei vastannut sitä kuvaa jonka olin ehtinyt hänestä sen viikon aikana luomaan. Jäin kuitenkin puolihuolimattomasti säätämään kun ei ollut muutakaan, mutta kiinnostus oli todella vaatimatonta. Välillä en vastannut puhelimeen kun ei vaan huvittanut tai keksin tekosyitä jättää tapaamatta. Mies vaan piiritti. Sitten yhtenä päivänä minulle tuli vaan vahvana ajatus, että okei, katsotaan ihan oikeasti mitä tästä tulee. Sen hetken jälkeen ihastuminen ja rakastuminen iski aika nopeasti täysillä ja se oli menoa.
Mutta tuo nyt on vähän eri asia. Ensimmäinen tunnereaktioni oli kuitenkin ollut vahva kiinnostus. Ja joku syy siihenkin oli, että jäin epämääräisesti säätämään vaikka kiinnostusta ei muka ollut, koska silloin kun joku mies ei ole oikeasti kiinnostanut niin romanttinen/seksuaalinen kanssakäyminen on tuntunut ajatuksenakin ällöltä. Hän ei kuitenkaan koskaan ällötänyt. Hän oli vaan neutraali ja yhdentekevä, tai korkeintaan hyvin laimeasti plussan puolella. Sellaiset kädenlämpöiset tuntemukset. Kunnes ne olikin sitten jotain ihan muuta.
No riippuu naisesta ja siitä mitä hän arvostaa miehessä. Jos ulkonäkö on hänelle tärkeää ja sinä et vastaa hänen käsitystään hyvännäköisestä, niin mahdollisuudet lienee heikot. Jos raha on tärkeää, niin mahdollisuudet on oikein hyvät jos olet piilorikas, mieli muuttuu sekunnissa kun kerrot pankkitilin saldon. Jos se ensisijainen sytyttävä asia on hänelle joku muu, niin riippuu siitä onko sinulla tätä ominaisuutta ja onko hän tietoinen siitä. Jos nainen hullaantuu vaikka älykkyyteen, niin mieli voi muuttua jos saat hänet vakuuttuneeksi siitä, että oletkin paljon älykkäämpi kuin ensivaikutelma antoi ymmärtää.
Tässä on kyllä se kompastuskivi, että todennäköisesti kyseessä ei kuitenkaan ole mikään väärinkäsitys sinun ominaisuuksistasi, vaan sinussa ei yksinkertaisesti ole sitä piirrettä joka saa hänen sukkansa pyörimään jaloissa. Oli se sitten mikä hyvänsä. Silloin ei ole mitään tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juki kirjoitti:
Jos mies on hyvännäköinen/suosittu/kuuluisa/ niin kyllä hänelläkin tavoittelijoita riittää lahkeista potkittavaksi vai mitäpä raati arvelee olisiko Angela kiinnostunut Andystä jos hän olisi ollut perushampaatob nisti vailla rokkari-imagea ja glämööriä?
Ja ihan sama se on naisillakin. Jos kuitenkin jätetään julkkikset pois tästä keskustelusta ja keskitytään meihin taviksiin?
Julkkikset tuota väsytystaktiikkaa juuri käyttävät. Kun he näkevät unelmiensa naisen, viettelevät he naisen viemämällä hänet ulkomailla olevalle mökille, tarjoavat hienoissa ravintoloissa illallisia jne. Taviksen mahdollisuudet ovat huomattavasti rajoitetummat.
Varmasti näin on. Mutta ei kaikki naiset halua sellaista elämää, että joutuu julkisuuteen riepoteltavaksi. Yleensähän julkkismiehet kiinnostuu esimerkiksi misseistä, jotka jo muutenkin ovat laittaneet itsensä alttiiksi julkisuudelle. Julkkiksilla on aika lailla samat piirit, missä muutkin julkkikset pyörii.
Minunkin perheessäni on henkilöitä jotka on töidensä kautta tekemisissä julkkisten kanssa, mutta itse en halua olla niissä piireissä mukana, vaikka helposti niihin pääsisin.
En minä ainakaan kiinnostu kenestäkään heti. Vasta tutustumisen myötä kiinnostus herää, joten todella on mahdollista etten ole heti kiinnostunut mutta myöhemmin kiinnostun = mies sinnikkyydellään saa kiinnostumaan.
Itseäni ahdistaa tutustua johonkuhun lähtökohtaisesti seurustelumielessä, joten en koskaan voisi olla heti lääpällään johonkin. Vaatii tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vain elokuvissa.
Tuo on kyllä jokaisen romanttisen komedian perusjuoni. Nainen on aina alussa vastahakoinen, kunnes miehen sinnikkyyden avulla rakkaus vie voiton ja esteet ylitetään.
Sekös teitä sikoja kiihottaa kun saa jonkun ottaa väkisin. Hyi stna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa esimerkkejä mitä pelimiehet juttelevat naisille baarissa kun yrittävät väsyttää näitä ja monesti onnistuvatkin parin tunnin jallituksen jälkeen.
Ei ole onnistunut kukaan baarissa eikä parissa tunnissa. Minuun kyllä tehosi hetkellisesti tietyt jutut pitkän piirityksen aikana ( 2 vuoden aikana), mutta en halua, että kukaan vedättää niillä naisia, joten jätän kertomatta. Onneksi sain itseni kuriin, enkä sortunut. Mutta hän oli tosi hyvä.
Ei kukaan järkevä kuluta kahta vuotta vedätykseen.
Hän ei ole järkevä... hän saa kiksejä siitä. Tuohon liittyy sellainen hupaisa juttu, että eräs nainen luuli minun olevan tuolle miehelle ykkönen. Sanoin etten ole. Siinä rytäkässä vasta naiselle paljastui, että miehellä oli ollut vakkari jo vuosia, joka on miehelle ykkönen. On nainen kotona, rakastajatteret ja kaikki luulevat, että ovat kohta se nainen kotona, koska luulevat kotia tyhjäksi.
Kun olin antanut pakit tuo mies sanoi naiselle, joka oli roikkunut hänessä pitkään (koska mies antoi luulla), että nyt hän on vapaa olemaan hänen kanssaan. Unohti vaan kertoa hänelle, että nainen on raskaana kotona. Ja hän siis on edelleen lapsensa äidin kanssa. Mitä nyt paneskelee samalla kaikkea mikä liikkuu. Kuulin jälkeen päin, että tuo roikkuja oli luullut vuosia, että hän on miehelle ykkönen. Hän luuli, että minä olen uhka hänen onnelleen, eikä tiennyt, että ukolla on vaimo ja lapsi kotona.
Tuo mies on todella taitava ja todellakin käyttää aikaa ja vaivaa ja valehtelee ummet ja lammet ja on vieläpä vakuuttava siinä. Onneksi en uskonut siihen mitä hän esitti, vaan uskoin sisäistä tunnettani. Tiesin tuon tyypin useamman vuoden ajalta ja tiedän useamman naisen nimeltä, jotka kaikki yhtä aikaa luulivat olevansa se ainoa.
Minua alkaa vaan rankasti ottaa päästä, en lopulta vastaa mihinkään yhteydenottoihin, suhtaudun tällaiseen maan vaivaan huvittuneesti toisaalta, toisaalta inhoten. Jos ei usko, se on ahdistelua.