Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monilla Tinder-treffeillä kävit, ennenkuin tärppäsi?

Vierailija
07.02.2021 |

Mä oon käynyt nyt parit treffit ja mieli on maassa jo nyt. Ensin suuret kuvitelmat ja sitten kun tavataan, niin tiedän heti, että ei tää toimi. Suunnitelmissa on poistaa koko Tinder-tili.

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran facessa tuli joku treffipalsta vastaan, jossa mainostettiin naisille 2 viikkoa ilmaista jäsenyyttä. Tein uteliaisuuttani tynkäprofiilin päästäkseni näkemään jäseniä. Sain 2 tykkäystä ja 1 viestin. Siihen vastasin, hyvän miehen tapasin ja pian ollaan oltu yksissä 4v ja hyvin menee.

Vierailija
42/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Tinder vaan muu nettideittialusta ja 37. treffeillä tärppäs eka aviomies. No, se liitto meni nopeasti vituiks, että ei sillai juhlittavaa siinä asias.

Ns. toisella kierroksella menikin sitten asiat nopeemmin: Nykyinen aviomies löytyi ekoilla deiteillä. Kiitän universumia, että netin deittimaailmasta löytyi (vaikkakin nyt toisella kierroksella) mulle täydellinen puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parhaat ihmissuhteet löytyy ihan livenä, eikä minkään kriteerien perusteella mistään Tinderistä, missä mainostetaan itseään. Sattumalta löytyy parhaat.

Plää plää. Mistä ihmeestä tulee harha, että livenä tapaisi jotenkin eri ihmisiä kuin tinderissä? 

Ainakin siitä, että yksikään minun kanssa ollut nainen ei olisi swaipannut minua Tinderissä oikealle. Kukaan ei minua pelkän kuvan perusteella valitsisi, se on aivan varma.

Vierailija
44/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 Tinder-treffiä. Happypancakessa tärppäs ekat treffit.

Vierailija
45/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen kohdalla onnisti. Yhdessä ollaan oltu vajaa 1,5 vuotta, saman katon alla asutaan.

Vierailija
46/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parhaat ihmissuhteet löytyy ihan livenä, eikä minkään kriteerien perusteella mistään Tinderistä, missä mainostetaan itseään. Sattumalta löytyy parhaat.

Plää plää. Mistä ihmeestä tulee harha, että livenä tapaisi jotenkin eri ihmisiä kuin tinderissä? 

Ainakin siitä, että yksikään minun kanssa ollut nainen ei olisi swaipannut minua Tinderissä oikealle. Kukaan ei minua pelkän kuvan perusteella valitsisi, se on aivan varma.

Mutta samoja ihmisiähän ne kuitenkin olisivat, eikö vain? Ei ole erikseen tinder-sinkkuja ja live-sinkkuja, vaan sama sinkku voi olla yhtä aikaa molempia. Tuossa onkin kerrottu pari esimerkkiä, että tinderin kautta on löydetty ihmisiä, jotka periaatteessa olisivat voineet tulla kavereidenkin kautta vastaan, mutta eivät tulleet. 

Vierailija
47/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat ihan kokonaisia lauseita ja käytät välimerkkejä. Niillä pääsee minun kanssani jo treffeille, jos ei ala laukoa mauttomuuksia viestivaiheessa. Kiva katse, kiva hymy, kiva teksti. Niillä nykyinen kumppanini hurmasi minut. Ilman Tinderiä en olisi tiennyt hänen olevan vapaalla jalalla.

Et usko, miten harvinaista on ns. normaali, hyvä kirjoitustaito deittialustoilla. Tai ehkä tiedätkin jo.

Vierailija
48/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta samoja ihmisiähän ne kuitenkin olisivat, eikö vain? Ei ole erikseen tinder-sinkkuja ja live-sinkkuja, vaan sama sinkku voi olla yhtä aikaa molempia. Tuossa onkin kerrottu pari esimerkkiä, että tinderin kautta on löydetty ihmisiä, jotka periaatteessa olisivat voineet tulla kavereidenkin kautta vastaan, mutta eivät tulleet. 

On erikseen Tinder-naiset, koska Tinder-naisilla ei ole mitään tarvetta etsiä kumppania "oikeasta" elämästä. En kohtaisi ikinä Tinderissä olevaa naista live maailmassa ja jos tapaisinkin, niin en jaksaisi kuunnella niitä ikuisia juttuja "kymmenistä eri deiteistä" , joista on jostain syystä aina kerrottava.

Vierailija
49/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tinderissä pari vuotta, ja n. 20 treffit kolusin kunnes löysin sieltä aviomieheni viisi vuotta sitten. Olin aika varovainen tapaamisten suhteen, mutta itse sovellusta selasin paljon.

En tiedä onko tinder muuttunut noista ajoista, mutta kannustan vielä yrittämään ja tsemppaan sinua kovasti. Muistan kyllä sen epätoivon tunteen mikä usein valtasi mieleni, kun niin monet klikkaukset ei kuitenkaan johtanut yhtään mihinkään. Voithan kokeilla jotain muuta deittisivustoa myös rinnalla? Ja mieheni kanssa tapasimme aika pian, niin ei ainakaan mennyt turhaan aikaa hukkaan ;)

Vierailija
50/190 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä nätit yh-äipät on heti lettu levällään kun huomaavat että kelpaa viel ees jolleki.

Vierailija
51/190 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmansilla treffeillä löytyi elämänkumppani. Tinderistä.

Vierailija
52/190 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te löydätte kumppanin noin nopeasti? Itselläni varmaan noin sadat treffit takana (osa Tinderistä, osa muualta). Etsimäni korkeasti koulutettu, suht pitkä (koska olen itsekin), liikunnallinen, mukavaluonteinen ja omaan silmääni kivannäköinen mies, jolla on oma elämä suht tasapainossa, näyttää olevan yhtä vaikeasti löydettävissä kuin yksisarvinen.

Ja ei, en aio "laskea rimaa". Olen mielummin yksin kuin väkisin yritän olla jonkun kanssa, josta en pidä. Sitäkin on yritetty tyyliin "jospa se tästä lähtee kuitenkin". Ei se lähde.

Vierailija
53/190 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia tuota käyttänyt mutta ei toimi kohdallani. Tunnun olevan ilmaa sekä livenä että netissä.

N24

Vierailija
54/190 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsimäni korkeasti koulutettu, suht pitkä (koska olen itsekin), liikunnallinen, mukavaluonteinen ja omaan silmääni kivannäköinen mies, jolla on oma elämä suht tasapainossa, näyttää olevan yhtä vaikeasti löydettävissä kuin yksisarvinen.

Ne mätsää nuorempien ja lyhyempien kanssa, mitä itse olet.

Vierailija
55/190 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmansilla treffeillä tapasin nykyisen avopuolisoni. Olin aika tarkka siitä kenet tapaan ja halusin jutella vähintään muutaman viikon ennen tapaamista.

Vierailija
56/190 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin 2 vuoden aikana noin 20 000 naisesta, matcheja +20kpl, viesteihin vastaajia taisi olla 6 kpl.

Viestittely loppui yleensä siihen kun yritti sopia tapaamista. 0 treffit sitä kautta kunnes tärppäsi tajuntaa että parempi elää yksin ja käyttää maksullisia.

Vierailija
57/190 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa se rima laskea kun ikää alkaa olla +35v, rypyt alkaa laskea naisten markkina arvoa hyvinkin nopeasti. Miehille tulee vain lisää charmia.

Toisin sanoen naisilla se arvo alkaa tippua siellä 30v jälkeen, ja kiire löytää kenelle kelpaa. Miehille tulee vain lisää charmia, jos ei nyt vakavaa ylipainoa ala kertyä.

No sinkkuina vanhuuteen elävät ovat nopeiten kasvava väestö, koska moni ei tajua mitä on päästänyt sivu suun. Kiikkus tuolissa on sitten hyvä ghostailla niitä jotka sinusta oli aikanaan kiinnostunut että miten he elämässään menestyivät ilman sinua yksinäistä.

Vierailija
58/190 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 Tinder-treffiä. Happypancakessa tärppäs ekat treffit.

Ihmiset löytää toisensa, kun oikeat ihmiset on oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Ei se ole kiinni siitä, missä tavataan.

Deittisivustolla voi tavata heti sen oman ihmisen, tai sitten siihen menee vuosia, tai sitten ei löydä koskaan. Jos kaikki tavatut deitit tuntuu vääränlaisilta, kannattaa tarkistaa ensin oma asennoituminen ja toiseksi oma deittiprofiili. Sitä ei välttämättä edes tajua itse, mutta profiili voi olla laadittu sellaiseksi, että se edustaakin ihmistä, joka haluaisi olla. Tai itsestä on jostain syystä vääristyneitä käsityksiä esim. huonon itsetunnon takia, ei se profiilikaan silloin totuutta kerro. Ja sama toisinpäin.

Eikä se kumppanin etsiminen saisi olla niin haudanvakavaa hommaa. Voihan sitä tapailla uusia ihmisiä ilman sen suurempia tavoitteita. Omaan elämäänsä jo sellaisenaan tyytyväinen ihminen on taatusti kiinnostava millä tahansa 'markkinoilla'.

Vierailija
59/190 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa se rima laskea kun ikää alkaa olla +35v, rypyt alkaa laskea naisten markkina arvoa hyvinkin nopeasti. Miehille tulee vain lisää charmia.

Toisin sanoen naisilla se arvo alkaa tippua siellä 30v jälkeen, ja kiire löytää kenelle kelpaa. Miehille tulee vain lisää charmia, jos ei nyt vakavaa ylipainoa ala kertyä.

No sinkkuina vanhuuteen elävät ovat nopeiten kasvava väestö, koska moni ei tajua mitä on päästänyt sivu suun. Kiikkus tuolissa on sitten hyvä ghostailla niitä jotka sinusta oli aikanaan kiinnostunut että miten he elämässään menestyivät ilman sinua yksinäistä.

Tällaisen asenteen omaavilla miehillä on profiileja tinder(kin) pullollaan...vuosikausia...

Vierailija
60/190 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että Suomessa ihmiset ovat aika sulkeutuneita, koska täälä arvostellaan ihmisiä helposti. Ja minä kun en oikein viihdy ihmisten kanssa, jotka eivät ole aidosti omia itsejään. Jotenka treffejä (mukaanlukien pelaamiset yhdessä, puhelimessa juttelut ja live-tapaamiset) on kertynyt hurjat ehkä noin 80 kpl.

Useimmiten käy niin, että mies kiinnostuu, mutta itse en ole valitettavasti lämmennyt. Kieltämättä rimakin on aika korkealla, mutta ei semmonen väkisin yrittäminenkään kannata. Pisin suhteentynkä deittiappien kautta on kestänyt 6kk, jolloin mies paljastui liian itsekkääksi. Baarista sen sijaan on löytynyt 5 vuoden suhde noiden kaikkien treffiyritysten välissä.

Ja ei ole mitään esim. koulutusvaatimuksia miehelle, pitäisi vaan olla empaattinen ja aika komea :D mutta niitähän melkein kaikki muutkin naiset haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän